Gå til innhold

Noen som skal på Oslo Plaza 12.sept?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal! Tror ikke jeg skal kjøpe kjole med mindre det er skikkelige kupp ute og går, orker ikke masse bridezilla-mas :ler: Men er det gratis?

Skrevet
Jeg skal! Tror ikke jeg skal kjøpe kjole med mindre det er skikkelige kupp ute og går, orker ikke masse bridezilla-mas :ler: Men er det gratis?

Står ikke at det koster noe....

Gjest Gjest_Nikita_*
Skrevet

Hei, jeg var der i fjor med min beste venninne og i år er det min tur.

Ja da, de var kaotisk og mye folk, men venninnen min fant kjempefin kjole til en knall pris. I år er det både gratis sko... samt at man kan vinne 10 dagers tur til Dewa... hipp hurra, det hadde vært saker det! Jeg skal helt klart dit, og vet om flere andre som skal også...

Salg skal være litt kaotisk.. har dere ikke sett på friends a jenter... Det koster ikke noe, har sjekket:)

Gjest Gjest_Nikita_*
Skrevet

Bare litt info fra Nikita igjen, Dewa er det flotte spa resortet i Thailand.. ser bare helt fantastisk ut!!

Gjest fjellbrud
Skrevet

Jeg skal også, var der for noen år siden med søsteren min som fant kjole. Da kostet det ihvertfall ikke noe, og hun fant en flott kjole og tilbehør. Kanskje vi sees?

Skrevet
Tråden er ryddet.

Hva var rotete????

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som var der? Noen som fant noe?

Jeg var der og kjøpte kjole!!! Men er faktisk usikker... :tristbla: Er det virkelig normalt å bli usikker på kjolen??? Jeg prøver å si til meg selv at det bare er fordi at "det er gjort". En får jo alltid litt hetta etter å ha kjøpt ny leilighet også. Såkalt "kognitiv dissonans" som vi lærte på skolen.. Men veldig guffen følelse. I tillegg henger kjolen hos forloveren min sånn at ikke sambo skal sniktitte, men da får jeg jo heller ikke tatt den frem og sett på den...

Av kjolene jeg har prøvd har jeg hele tiden kommet frem til at den "typen" kjole jeg nå har endt opp med er den som kler meg best og som jeg trives best i. Og de som var med meg var ikke i tvil om at kjolen er bra... Og de har sagt meningen sin hele tiden når jeg har prøvd kjoler som ikke har vært bra (har i tillegg sett på det ansiktet deres med en gang..).

Kjolen er veldig flott, men blir veldig stressa av at jeg ikke sitter med følelsen "this is IT"!!!!!

En annen kommentar - 70% som de reklamerte med så jeg ingenting til? Alle kjolene jeg så på var det bare mellom 1000 og 1500 kr rabatt på??

Gjest Gjest_Prestekrage_*
Skrevet
Noen som var der? Noen som fant noe?

Jeg var der og kjøpte kjole!!! Men er faktisk usikker... :tristbla: Er det virkelig normalt å bli usikker på kjolen??? Jeg prøver å si til meg selv at det bare er fordi at "det er gjort". En får jo alltid litt hetta etter å ha kjøpt ny leilighet også. Såkalt "kognitiv dissonans" som vi lærte på skolen.. Men veldig guffen følelse. I tillegg henger kjolen hos forloveren min sånn at ikke sambo skal sniktitte, men da får jeg jo heller ikke tatt den frem og sett på den...

Av kjolene jeg har prøvd har jeg hele tiden kommet frem til at den "typen" kjole jeg nå har endt opp med er den som kler meg best og som jeg trives best i. Og de som var med meg var ikke i tvil om at kjolen er bra... Og de har sagt meningen sin hele tiden når jeg har prøvd kjoler som ikke har vært bra (har i tillegg sett på det ansiktet deres med en gang..).

Kjolen er veldig flott, men blir veldig stressa av at jeg ikke sitter med følelsen "this is IT"!!!!!

En annen kommentar - 70% som de reklamerte med så jeg ingenting til? Alle kjolene jeg så på var det bare mellom 1000 og 1500 kr rabatt på??

Du får dra å besøke forloveren din litt mere nå, sånn at du kan prøve den og studere den. Den er sikkert kjempe fin!!!

Selv har jeg følelesen "this is IT!!!" med min egen kjole. Jeg smiler og det kiler langt nedi magen hver gang jeg ser den!!!

Fikk du forresten sko med i prisen som de sa??? Hmm..virker som de lokker en del med gode tilbud, men hørt flere som ikke har funnet dem..=/ Men 1500kr nedsatt er bedre enn full pris da!

Jeg var der ikke selv, skulle egentlig, men passet ikke! Og jeg har jo kjole å så..

Gjest Gjest_else_*
Skrevet

Jeg var også både der og på Agape. Fikk god hjelp begge steder. Jeg så mange gode tilbud og så faktisk ingen kjoler som bare var satt ned 1000,- (med mindre det var 2010 for de var de bare 10% på) jeg kjøpte i alle fall Rafaeli og den var satt ned fra 17000 til 6100. Sko fikk jeg, men tok de ikke for jeg har sko fra forrige gang jeg giftet meg!

Skrevet
Du får dra å besøke forloveren din litt mere nå, sånn at du kan prøve den og studere den. Den er sikkert kjempe fin!!!

Selv har jeg følelesen "this is IT!!!" med min egen kjole. Jeg smiler og det kiler langt nedi magen hver gang jeg ser den!!!

Fikk du forresten sko med i prisen som de sa??? Hmm..virker som de lokker en del med gode tilbud, men hørt flere som ikke har funnet dem..=/ Men 1500kr nedsatt er bedre enn full pris da!

Jeg var der ikke selv, skulle egentlig, men passet ikke! Og jeg har jo kjole å så..

Ja, fikk sko, så det stemte. Og fikk kåpe/cape som var sett ned med 75% prosent, faktisk (den er helt fantastisk og jeg hadde aldri tatt med råd til den til full pris (10 000 full pris!!! :sjokkert: )).

Mulig jeg bare så på 2010-modellene, da. Som sagt så jeg ikke en eneste kjole som var satt ned med mer enn 1500 kr. Men jeg kikket kun på pris på de kjolene jeg var interessert i, så jeg skal ikke si at det ikke var noen gode tibud på kjoler.

I dag er følelsen litt bedre. I dag har nemlig det som har vært usikkert i forhold til dato kommet på plass. Så nå er det 100% sikkert at det blir datoen vi har forsøkt på. Da blir det plutselig mer reelt. Kanskje jeg bare ikke har våget å tro på at jeg skal gifte meg?.. Hmm.. Uansett - nå gleder jeg meg til å komme på besøk og prøve kjolen min igjen. Håper og tror følelsen kommer skikkelig da :strix:

Gjest Gjest*cilla
Skrevet

Jeg var der også, men det var jo ganske kaotisk da, så var veldig glad jeg ikke skulle ha kjole, men fant Drømmekjolen dagen før :)!

De sa dette var 6 året de hadde det, men at de aldri hadde hatt så mange besøkende, så flere som sto en time i kø for å komme inn!

Jeg skulle bare ha tilbehør, og jeg tror jeg gjorde et kupp! I brudesalongen jeg var dagen før fikk jeg pris på kort slør og underskjørt til 2600, mens på salget fikk jeg: underskjørt, sko, korsett, truse, strømper, diadem til håret og slør med strass til 3500!!! Kjempe fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...