Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig lyst på en skikkelig styggfin regnkåpe i sånn sydvest/pvc-stil, hvis dere skjønner hva jeg mener? En sånn som går ned til lårene eller knærne med hette på, og som er litt søt sånn at når det regner så gjør det ingenting for jeg har en koselig regnkåpe. Men det er jammen ikke lett å finne!

Så langt har jeg funnet en på Friis Company som koster 999kr, det er litt i det dyreste laget. De hadde også en kjedelig og helt svart på Cubus i størrelse 2XL, det er litt i det største laget.

Jeg vet at de hadde noen freshe regnkåper på H&M i fjor, skal de ikke få det i år også, eller er jeg bare for tidlig ute?

Til og med på ebay finner jeg ikke!

Jeg tenker noe a la disse fra Ellos. Jeg liker disse veldig godt men ikke nok til å bruke penger på dem, men det blir vel de til slutt hvis jeg ikke finner noen andre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en mørkrosa regnjakke/kåpe på Lindex i dag. Ganske tynt, litt sånn gummiert stoff. Helt enkel og ser litt typisk regnfrakkaktig ut. Kosta 400 kroner. De hadde hatt den inne i sort også, men hadde bare rosa i butikken jeg var i, og jeg falt egentlig pladask! ;)

Skrevet
Jeg kjøpte en mørkrosa regnjakke/kåpe på Lindex i dag. Ganske tynt, litt sånn gummiert stoff. Helt enkel og ser litt typisk regnfrakkaktig ut. Kosta 400 kroner. De hadde hatt den inne i sort også, men hadde bare rosa i butikken jeg var i, og jeg falt egentlig pladask! ;)

Var det med refleks nederst på armene?

Skrevet
Var det med refleks nederst på armene?

Jepp.

Skrevet (endret)
Jepp.

ah, det var den de kun hadde igjen i 2xl og sånn :/ skrev visst cubus i hovedinnlegget men mente lindex :)

Endret av Tutta Løvensvans
Skrevet

Hvis du bor i Oslo, så har de mange igjen av den rosa på Oslo City...

Skrevet

Her følger jeg med, for jeg ønsker meg også en regnkåpe...

Skrevet
Her følger jeg med, for jeg ønsker meg også en regnkåpe...

hvis noen har tips på hvor man kan få et par søte gummistøvler så blir jeg glad! er jo i litt samme kategori! uff! for et vær det er om dagen!

Skrevet

Ellos har endel gummistøvler, og alle skobutikker... Finnes mye gummistøvler med søte mønster om dagen.

Men å finne et par helt blanke, sorte som går nesten opp til kneet og med knytedetalj, dét er umulig det *sukke*

Skrevet
Søs Jensen har fine regnkåper (de har noen som er finere enn de som vises på nettsida), men de er svindyre! Så på noen i går, og de koster sånn ca 1600. Det blir litt dyrt... Men en gang vil jeg ha en sånn!
Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Herlig konsept fra Søstrene Jensen :) forøvrig fant jeg ingen derfra heller som jeg falt helt for, men fint likevel.

Jeg synes det er veldig rart at det ikke er større utvalg i butikkene, vi bor jo tross alt i Norge :regn:

Vet dere om det kommer mer i løpet av høstsesongen?

Jeg har også lyst på støvler :) Tenker at jeg enten skal ha ensfarget regnjakke og noen spreke støvler, eller sprek jakke og ensfargede støvler :) Fant noen kjempefine Marc Jacobs-gummistøvler på ebay, faktisk.

Det er så mye koseligere at det regner når du har fint regntøy!

Skrevet

Forresten, er det greit å valse rundt i byen med (fine) gummistøvler når det regner eller er det litt mer ut på tur-greie?

Skrevet

Det er helt klart godkjent å gå med gummistøvler i byen på regntugne dager...

Skrevet (endret)

Kjøpte en hvit med blanke detaljer og store knapper på 50% på Emil i Bergen. Anne Miller er merket, men fant ikke noe bilde av den på internett. Den syns jeg var kjempefin - men de nye de har fått inn var ikke noe spesielt.

Så forresten en knallfin en fra Bergans på G-sport, men den var salig dyr... tror den kostet 3500 kr?

---

edit: ser det er samme hvite regnjakken som Siri Kalvig har på seg i den værmeldingreklamen på tv2.

Endret av Tanna
Gjest Sandbekken
Skrevet

følger med her :) Det ser ut som om denne tråden hadde flere svar enn min (samme tema)

Jeg kjøpte en regnparkas fra topshop.com (pack a parka) og trodde den var super..men da jeg fikk den i posten var den et telt.. :/

Skrevet

Stormberg har!

Her jeg bor selges Stormberg hos en eller annen sportsbutikk hvis en ikke vil hande på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...