galskap Skrevet 2. september 2009 Forfatter #21 Skrevet 2. september 2009 Jeg som skrev "Huff da"-kommentaren er faktisk mann, som gjerne vil advare jenter mot å lage en komisk turnoff-situasjon. greit nok det, men nå har jeg prøvd dette før og det var en slager og denne gangen tenkte jeg ikke å strippe så veldig mye men ta litt på meg selv mens han ikke får røre og tease han til han blir gal;)
galskap Skrevet 2. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 2. september 2009 "You can leave your hat on" må vel være den ultimate. Eller er den bare for menn? Uansett, gubben din er heldig. Så lenge dette er noe du selv har veldig lyst på å gjøre så vil det garantert bli bra. den jeg tenkte på hehe håper han liker det like godt som sist om ikke bedre:)
galskap Skrevet 2. september 2009 Forfatter #23 Skrevet 2. september 2009 og takk for alle svarene=) positive de fleste. ganske sikker på at jeg får en heit helg i hvertfall;D
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #24 Skrevet 2. september 2009 ta litt på meg selv ...hvorfor er det noen som ikke kan si ting i klartekst, men lulle ting inn på en slik idiotisk måte?
Gjest You Go Girl! Skrevet 2. september 2009 #25 Skrevet 2. september 2009 greit nok det, men nå har jeg prøvd dette før og det var en slager og denne gangen tenkte jeg ikke å strippe så veldig mye men ta litt på meg selv mens han ikke får røre og tease han til han blir gal;) DU! dette høres utrolig artig ut! HAr tenkt på det samme lenge. Må bare lære litt først. Selvom jeg sikkert hadde klart det fint nå. Jeg tror at våre kjære vil finne det meget opphissende at vi gjør noe slikt for dem. Husk at selvtilit er sexy! Så igjen: You go Girl!!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #26 Skrevet 2. september 2009 Tror nok ikke det er mange av oss gutta som akkurat hadde mislikt et slikt initiativ Stå på! Han vil nok digge det, det ville hvertfall jeg ha gjort. Men er dette noe slikt som jentene hadde likt at guttene hadde gjengjeldt? Hva om typen deres hadde gjort det for dere?
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 2. september 2009 #27 Skrevet 2. september 2009 Tror nok ikke det er mange av oss gutta som akkurat hadde mislikt et slikt initiativ Stå på! Han vil nok digge det, det ville hvertfall jeg ha gjort. Men er dette noe slikt som jentene hadde likt at guttene hadde gjengjeldt? Hva om typen deres hadde gjort det for dere? Hmmm...interessant! jeg personlig synes det er veldig opphissende når typen tar full kontroll og teaser meg. At han har all makt, liksom. Sååååeee.. ja, det hadde falt i smak;)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #28 Skrevet 2. september 2009 Hmmm...interessant! jeg personlig synes det er veldig opphissende når typen tar full kontroll og teaser meg. At han har all makt, liksom. Sååååeee.. ja, det hadde falt i smak;) Ok Hva ville du at han skulle gjort da? Og hatt på seg? Kunne hvertfall tenkt å overraske dama med det en gang
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 2. september 2009 #29 Skrevet 2. september 2009 Ok Hva ville du at han skulle gjort da? Og hatt på seg? Kunne hvertfall tenkt å overraske dama med det en gang Hva han skulle hatt på seg er ikke så veldig viktig. (finnes deg sexy undertøy for menn?) hehe.. Uansett: Det hadde kanskje ikke akkurat vært en striptease, men kanskje det hadde begynt med at du kysser henne på halsen, nakken, armene.. you name it. Få henne tent uten å ta direkte på de meget erogene sonene. Vis henne at du har makten. se på henne med et intenst blikk... Mens du kler av henne litt og litt. fortsett å kjærtegn kroppen hennes. Prøver hun å ta over kontrollen, tar du bare hendene hennes bort. (always let her want more:P ) Ja.. Det er vel ikke mer å si. Og jo! la det gå langsomt. Det er pirrende for jenta. Spesielt når du har fått av henne alt;) good luck
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #30 Skrevet 2. september 2009 Hva han skulle hatt på seg er ikke så veldig viktig. (finnes deg sexy undertøy for menn?) hehe.. Uansett: Det hadde kanskje ikke akkurat vært en striptease, men kanskje det hadde begynt med at du kysser henne på halsen, nakken, armene.. you name it. Få henne tent uten å ta direkte på de meget erogene sonene. Vis henne at du har makten. se på henne med et intenst blikk... Mens du kler av henne litt og litt. fortsett å kjærtegn kroppen hennes. Prøver hun å ta over kontrollen, tar du bare hendene hennes bort. (always let her want more:P ) Ja.. Det er vel ikke mer å si. Og jo! la det gå langsomt. Det er pirrende for jenta. Spesielt når du har fått av henne alt;) good luck Høres bra ut, takk for tipset. Om det finnes sexy undertøy for menn? Ja, gjør jo det, men kjører kanskje bare en ettersittende boxer. Eller gjør meg litt flid nedentil (barberer litt f. eks) ++ og gjør det naken Vi får se.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 2. september 2009 #31 Skrevet 2. september 2009 Høres bra ut, takk for tipset. Om det finnes sexy undertøy for menn? Ja, gjør jo det, men kjører kanskje bare en ettersittende boxer. Eller gjør meg litt flid nedentil (barberer litt f. eks) ++ og gjør det naken Vi får se. Høres bra ut!! Igjen, Lykke Til;)
Helen Skrevet 2. september 2009 #32 Skrevet 2. september 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
galskap Skrevet 3. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 3. september 2009 ...hvorfor er det noen som ikke kan si ting i klartekst, men lulle ting inn på en slik idiotisk måte? å hvorfor må noen folk henge seg opp i så idiotiske småting som en kort beskrivelse? klå på meg selv, beføle meg selv, kjærtegne meg selv eller ta litt på meg selv, samme søren vel. poenget ble tatt av de fleste;)
galskap Skrevet 3. september 2009 Forfatter #34 Skrevet 3. september 2009 Hva han skulle hatt på seg er ikke så veldig viktig. (finnes deg sexy undertøy for menn?) hehe.. Uansett: Det hadde kanskje ikke akkurat vært en striptease, men kanskje det hadde begynt med at du kysser henne på halsen, nakken, armene.. you name it. Få henne tent uten å ta direkte på de meget erogene sonene. Vis henne at du har makten. se på henne med et intenst blikk... Mens du kler av henne litt og litt. fortsett å kjærtegn kroppen hennes. Prøver hun å ta over kontrollen, tar du bare hendene hennes bort. (always let her want more:P ) Ja.. Det er vel ikke mer å si. Og jo! la det gå langsomt. Det er pirrende for jenta. Spesielt når du har fått av henne alt;) good luck skriver under på denne:D typen har gjort det ett par ganger og det er helt nydelig og hett;D
Nopros Skrevet 8. september 2009 #35 Skrevet 8. september 2009 Hvis du har musikkprogrammet Spotify så har jeg en liten spilleliste til deg her. Sangene er: Marylin Manson - The Nobodies Flo Rida - Rigght Round [feat Ke$a] Marylin Manson - The Love Song Muse - Supermassive Black Hole Rob Zombie - Living Dead girl Michael Bublé - Fever
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå