Gå til innhold

Brudekjole i store størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger kjole i størrelse 50 og sliter med å finne steder jeg kan få prøve kjoler som iallfall er i nærheten av min størrelse.

Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan dra? Bor på østlandet.

Junibrud :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_emma71_*
Skrevet
Jeg trenger kjole i størrelse 50 og sliter med å finne steder jeg kan få prøve kjoler som iallfall er i nærheten av min størrelse.

Jeg kjøpte min kjole hos Kristins brudesalong i Lillestrøm. Fikk fantastisk service, og hadde mange kjoler å velge i mellom. Kjøpte en Venus Woman kjole, men de hadde mange ulike leverandører, til og med Maggie Sottero kjoler i store størrelser.

Gjest Gjest_prestekrage_*
Skrevet

Jeg har sett det flere steder...

Så nettopp noen fine på Finn.no å forresten!!

Skrevet

DivaX fører store størrelser :) De har butikk på Jessheim der man kan prøve kjoler...

Her er hjemmesiden og der kan man også bestille kjoler etter mål :)

Lykke til :hug:

Gjest Modic - ikke logget inn
Skrevet

På Agape brudesalong i Oslo, hvor jeg fant min kjole, hadde de mange i stor str. Jeg er selv str 48, og det var null problem! Fant mange som var for store!

Skrevet

Agape sitt konsept ( i allefall i Trondheim)gir at alle kjolene har snøring i ryggen, og dermed passer over tre størrelser. I tillegg har de mange store størrelser.

Min erfaring er som sagt kun med butikken i Trondheim.

Skrevet
Agape sitt konsept ( i allefall i Trondheim)gir at alle kjolene har snøring i ryggen, og dermed passer over tre størrelser. I tillegg har de mange store størrelser.

Min erfaring er som sagt kun med butikken i Trondheim.

det kommer veldig an på kjolen. Snøring gjør ikke automatisk at kjolen passer, f.eks over skuldrene og bysten. Man kan alltids justere litt og det er greit å prøve i "feil" størrelse som et utgangspunkt, men jeg prøvde en kjole som var 38, og fant ut at jeg måtte ha 40 selv om det var snøring, for ellers satt den heelt feil.

Skrevet

Fru Larsen i Sandefjord har også mange kjoler i store størrelser!:-)

• 1 måned senere...
Gjest gry dahle
Skrevet

gyldnetider i larvik har kjempe utvalg :)

Skrevet

Jeg bruker stor str. Kjøpte min kjole i str 44, da det var snøring bak. Spørs hvor trangt man vil ha snøringen ellers passer det nok for en str 50 ( er til salgs forresten) men anbefaler å titte på Finn.no det er mange fine der i stor str.

Gjest hurtigbrud
Skrevet

Jeg var på agape i kristiansand, og der fant de fram kjoler i store størrelser, som riktig nok ikke passet heilt, men fikk se sånn ca og de kan sy ut/inn osv for en billig penge, dessuten kan de bestille kjole i større størrelser, så tror ikke det er noe problem :jepp: Lykke til! :)

Skrevet

Noen som vet om noen butikker som fører større str. i Bergensområdet?

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Agape Trondheim har mange kjoler i store str, fra str. 28 - 54, utover det kan de sy kjoler på mål. Pga. knytting kan en str 50 åpnes til 52 og strammes til 48. Dette gjør at du får en kjole som sitter perfekt til din kropp, som du bærer med hele overkroppen. Gjennomsnittspris ca 7500-8000.

• 2 uker senere...
Gjest augustbrud2010
Skrevet

kan anbefalle å dra hit

www.abigale.no

Fant drømmekjolen min her i dag og her får du prøvd kjoler i alle str fra 42 og oppover

Skrevet
Noen som vet om noen butikker som fører større str. i Bergensområdet?

Divakjoler på os har mye i store str. Var der på mandag å prøvde kjoler. Flere av kjolene hadde de i store størrelser. Og prisen er ikke avskrekkende heller! ;) Betalte 4400,- for kjole OG slør :nigo:

Har også vært på bella mie vedsiden av politistajonen i byn. Der hadde de også i store str! :) :) :)

Skrevet

Takk for tips Idnar!

Jeg skal på Agape i byen den 1.des, fordi jeg har forelsket meg helt i en av deres kjoler. De hadde den ikke på lager, men da regner jeg med de tar mål? Aner ikke hvordan dette foregår. Måtte betale 5000 ved bestilling, men det føles liksom litt rart når jeg ikke får prøvd den :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...