Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 Er det noen her som har tips om hvor jeg kan finne svarte klasiske støvletter med lav hel som er veldig smale. Jeg leter hvert år, men har ikke lyktes i å finne enda. Tok i dag årets første runde i 8 skobutikker, men ingen lykke der. Jeg har visst veldig smale legger. De fleste støvletter er så vide at jeg ikke fyller ut ved leggen i støvletten, og det bli såpass vidt på toppen at jeg kan ta handa nedi på siden. Er det noen som har råd og tips om hvor jeg kan finne? Jeg bor i Stavanger, men eventuellt nettbutikk ( må være en om har greie retur regler da) Jeg har også hørt at skomaker kan sy inn støvletter, er det noen som har erfaring med det? Man vil jo det skal se pent ut, og skal kunne brukes til skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 31. august 2009 #2 Del Skrevet 31. august 2009 Dette trenger jeg også tips om. Har tynne legger, og støvlettene ender alltid med å "sprike" på toppen, og krølle seg på en måte nederst på skaftet. Har til gode å finne noen som sitter perfekt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 31. august 2009 #3 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har akkurat samme problem, men jeg har forelsket meg i det danske merket Billi Bi. Forhandlerlisten finner du på billibi.com. Jeg kjøpte ett par i fjor, som jeg gikk i nesten hver dag, og er like fine nå. Dyre støvletter, men absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 2. september 2009 #4 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har også samme problem. Fant disse på Nilson. De satt ikke perfekt i fassongen på meg, men de var ganske smale. http://www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/...&nodeID=620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. september 2009 #5 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har samme problem, og jeg har fortsatt ikke funnet ordentlig fine støvletter som passer rundt leggene, i min størrelse (str. 39). Jeg syns det har vært greiere å kjøpe lave støvletter, hvor det er litt mindre farlig med litt vidde (jeg syns nemlig ikke det er særlig pent med høye og vide støvletter). Og så fant jeg et par på tilbud i fjor som hadde snøring, som man faktisk kunne bruke til å stramme inn litt. De er nok dessverre ikke av spesielt god kvalitet, og jeg kunne tenke meg noen mer varige som passer rundt leggene. I år skal jeg i utgangspunktet ikke ha støvletter, men om jeg skulle finne det perfekte paret, som jeg kan ha i flere år, er det mulig jeg slår til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. oktober 2009 #6 Del Skrevet 5. oktober 2009 TS her, jeg fant, jeg fant Sjekk ut duoboots.com der kan man bestille boots ved mål til nærmeste cm til leggen en har! Så finn frem målbåndet :-) Happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå