Bertha Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Jeg angrer ærlig og oppriktig på at jeg noensinne innførte ordet MYGGLARVE på chatten! *gremmes* :-?
Gjest Kira Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Ja, men da er jo mygglarvesalat helt ok. :blunke: *pakke mygglarven inn* Ser du den ikke engang!
Bertha Skrevet 8. august 2003 #8 Skrevet 8. august 2003 Aldri i livet! Ikke en gang med bind for øynene!!!
Gjest Kira Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Joda, kan jo alltids lokkes med pærebrus.
Bertha Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Æh.... Skylles ned med pærebrus, mener du? *grimase* Nei, alvorlig talt. Det går da ikke an å besudle pærebrus med den slags proteintilskudd... Larver er noe de spiser i Afrika. Tror jeg.
Gjest Hilde K S Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 Sendeer over en takk til Bertha som nå skal adles som pærebrusfargens skytsmarihøne.
Gjest Vega Skrevet 9. august 2003 #12 Skrevet 9. august 2003 Vet ikke om det stemmer - men har hørt at frosne mygglarver er i full stand til å krype videre - bare man tiner de opp... Blæk! Om det stemmer, vet jeg ikke - går lett på skrøner, jeg...
Bertha Skrevet 9. august 2003 #13 Skrevet 9. august 2003 Sendeer over en takk til Bertha som nå skal adles som pærebrusfargens skytsmarihøne. Tusen takk! Jeg har alltid ønsket å være en marihøne.
Gjest Kira Skrevet 9. august 2003 #14 Skrevet 9. august 2003 Påkker. Ekstra brusing i pærebrusen isåfall, Bertha. :D Marihøner bare dunster bort.
Cita Skrevet 9. august 2003 #15 Skrevet 9. august 2003 Jeg angrer ærlig og oppriktig på at jeg noensinne innførte ordet MYGGLARVE på chatten! *gremmes* :-? Ikke angre, Bertha. Mine akvariefisk takker deg for det. Takket være deg, så husket jo jeg å kjøpe disse ekle kraka til fiskene mine tidligere i dag
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #16 Skrevet 9. august 2003 Nå syns jeg pærebrusen skal få være i fred....
Bertha Skrevet 9. august 2003 #17 Skrevet 9. august 2003 Jeg ber herved innstendig Moderator om å legge inn sensur på ordet MYGGLARVE her på KG. *gauler* - MOOODERATOOOOOORRR....?! For fremtiden, altså: M######## Det kan jeg til nød leve med.
*Lavendel* Skrevet 10. august 2003 #18 Skrevet 10. august 2003 Er det nå vi skal skrike MYGGLARVE!!! Trenger vel ikke'no sensur det...??
Bertha Skrevet 10. august 2003 #19 Skrevet 10. august 2003 Jo, det trenger virkelig sensur. Ellers er jeg redd Kiras fantasi løper fullstendig løpsk. Og for mye tenking kan som kjent føre til overoppheting av knollen med påfølgende galskap. *svært bekymret for Kira*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå