filantropen Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Tenkte eg litt for morroskyld skulle høyre kva opinionen her på forumet syns om mannfolk som f.eks Jyrki fra The 69 Eyes:
Vulpes Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Liker ikke musikken og liker ikke klesstilen. Men de kan da være trivelige karer lell
Gjest emmeline Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Sexy på sin måte han, men langt ifra min type.
filantropen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Ja det er jo en ganske spesiell stil. skiller seg ut. Dei fleste damer syns vel ikkje noke særlig om den type stil ?
~white lady~ Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Ja det er jo en ganske spesiell stil. skiller seg ut. Dei fleste damer syns vel ikkje noke særlig om den type stil ? Joda! Vet om flere jenter jeg! Akkurat disse mannfolka var jo litt gamle, men synes det å ha en moderat rocka stil er sexy Musikken minte om HIM.
filantropen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2009 Joda! Vet om flere jenter jeg! Akkurat disse mannfolka var jo litt gamle, men synes det å ha en moderat rocka stil er sexy Musikken minte om HIM. He he, ja dei har holdt på i endel år. HIM er jo ungdommer i forhold
KatzenThang Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 (endret) Liker veldig godt rocka menn, absolutt min smak! Men de som du viste var ikke akkurat det jeg liker best, men sex appeal hadde de jo. http://www.youtube.com/watch?v=MUg6QlSI4e8 Endret 31. august 2009 av KatzenThang
CeeCee Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Må jeg syns noe da? Regner med det er et image, en særegen stil. Tror ikke folk går rundt i stua si slik akkurat... Ser ikke helt for meg Hank Von Helvete trille rundt på Prix på en helt vanlig mandag med Turboneger-sminke-pakka liksom.. Når han er hjemme er han nok som den vanlige mannen i gata og heter Hans Erik Dyvik Husby.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Må jeg syns noe da? Om du må synes noe? Svaret er nei? Det er lov å la være!
filantropen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2009 Må jeg syns noe da? Regner med det er et image, en særegen stil. Tror ikke folk går rundt i stua si slik akkurat... Ser ikke helt for meg Hank Von Helvete trille rundt på Prix på en helt vanlig mandag med Turboneger-sminke-pakka liksom.. Når han er hjemme er han nok som den vanlige mannen i gata og heter Hans Erik Dyvik Husby. Spørsmålet er kva du syns, visst du ikkje syns nåke så er jo det berre å la være å syns noke, dvs ikkje svare når du egentlig ikkje har noke å tilføye =)
Wildy Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Musikken var absolutt noe som jeg kunne finne på å høre på. Utseende på artister pleier jeg som regel å bry meg minimalt med, i alle fall sceneklær. Blir kanskje litt vel oppstylet til dagligbruk? Men for all del, folk kan ha på seg akkurat det de vil for min del.
Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 Metal-menn? Ja, takk. De der... eeeh... nei.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Tenkte eg litt for morroskyld skulle høyre kva opinionen her på forumet syns om mannfolk som f.eks Jyrki fra The 69 Eyes: Jeg syns han er snasen, jeg da - også den stemmen *sukk*
Gjest Ket Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 (endret) Liker veldig godt rocka menn, absolutt min smak! Men de som du viste var ikke akkurat det jeg liker best, men sex appeal hadde de jo. http://www.youtube.com/watch?v=MUg6QlSI4e8 Ser ut til at jeg må kaste image mitt med nakenhet og et skilt. Og han siste snasne karen slår jo meg. Spesielt med sitt stående musikk engasjement og sin flotte vise. Fillern Endret 31. august 2009 av Ket
Raven Emerald Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Siden The 69 Eyes er favorittbandet mitt über alles, må jeg jo si at Jussi og Jyrki er mine favoritt-goth'n'roll-menn.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Ser ut til at jeg må kaste image mitt med nakenhet og et skilt. Og han siste snasne karen slår jo meg. Spesielt med sitt stående musikk engasjement og sin flotte vise. Fillern Alle årene man har brukt på gutterommet . Øving for å bli mester i stemmen og gitar spillinga for å sjarmere damene. Mens magien ligger i å kunne en tone og sette seg på en trapp og pille på en streng. Damn
KatzenThang Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 Ser ut til at jeg må kaste image mitt med nakenhet og et skilt. Og han siste snasne karen slår jo meg. Spesielt med sitt stående musikk engasjement og sin flotte vise. Fillern Alle årene man har brukt på gutterommet . Øving for å bli mester i stemmen og gitar spillinga for å sjarmere damene. Mens magien ligger i å kunne en tone og sette seg på en trapp og pille på en streng. Damn Nå skal det nevnes at han var en liten spøk, men æ liker`n chø! Synes låta er meget godt laget akkurat som den er. (:
Ella_Grey Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Musikken var fin, men det ble litt vel stylet. Han fyren virket som en skikkelig posør.
*Numi* Skrevet 31. august 2009 #19 Skrevet 31. august 2009 (endret) Siden The 69 Eyes er favorittbandet mitt über alles, må jeg jo si at Jussi og Jyrki er mine favoritt-goth'n'roll-menn. Jeg må bare si meg helt enig! Er også fan av bandet, og bortsett fra at jeg ikke er så fan av Jussi så er den stilen på menn helt og holdent min favorittstil hos menn. Liker både goth'n'roll og metalmenn og den vanlige rocketypen. Jyrki er bare flott, mystisk og særegen. Jeg digger han! At han har en helskjønn stemme er ikke å komme unna heller. Vet ikke om man må være litt alternativ selv for å like de. Sikkert ikke. Men tror ikke du kan si "damer flest liker/liker ikke slike", da "damer flest" vel blir å dra alle over en kam. Vi er alle forskjellige. Men jeg liker denne typen folk, helt klart! Endret 31. august 2009 av *Numi*
Gjest Ket Skrevet 31. august 2009 #20 Skrevet 31. august 2009 (endret) Nå skal det nevnes at han var en liten spøk, men æ liker`n chø! Synes låta er meget godt laget akkurat som den er. (: En vanedannende godlåt og tool var et fascinerende valg, men musikkvideoen var strengeste laget Endret 23. september 2009 av Ket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå