Gå til innhold

Bodø og omegn..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Bor (som dere ser) i Tromsø jeg da, og det er jo bare en bitteliten hurtigrutetur fra Bodø. Men i nærheten? Neitakk, det skal jeg ha meg frabedt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hytte i Saltdal Midnattsol? Hvor da? Det er fint i Saltdal. Kjenner noen som har hytte der....

....*grøss*....synes folk kom så nære plutselig.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bor midt i Bodø by jeg!!! *rekker opp hånda* :ler:

Kjenner vel ikke så mange her siden jeg flytta hit i februar da, så jeg er ikke så redd for å bli gjenkjent....... 8) Noen som er ute etter treff? :blunke:

(Er egentlig tromsøpie, så hadde ikke hatt så mye i mot å flyttet tilbake dit da.... Men men. Alt til sin tid :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt redd nå jeg...... når stedsnavn og slikt ble nevnt.. Jo, det er slikt jeg mener med omegn. Den er litt stor. 2-3 timers biltur på Bodø regner jeg som omegn. Jeg skal ikke si hvilken retning jeg kjører for å komme hjem.... Og treff, nei det tror jeg ikke jeg hadde villet. Elsker min anonymitet her på nettet.

Det er forresten ei som jeg mener jeg vet hvem er! Skal jeg si det til deg?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg mener at et lite Bodø-treff hadde vært koselig jeg. Er ikke redd for å vise hvem jeg er. Har vel egentlig ikke så mye å skjule........ Tror jeg........ Nei...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sier det til personen er det ikke sikkert du får et ja eller nei da. Så du ser vel selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at et lite Bodø-treff hadde vært koselig jeg. Er ikke redd for å vise hvem jeg er. Har vel egentlig ikke så mye å skjule........ Tror jeg........ Nei...... :D

Skulle sagt det for litt siden da jeg var i Bodø. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiit....nå ble jeg litt redd....er det meg du tror du kjenner??? *Grøss*

Ble skummelt......

...uansett, jeg syns du skal sende en PM til den du tror du kjenner..... :P

....og Midnattsol....nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Tiit. Si ifra til den det gjelder - jeg ville ha blitt glad om jeg plutselig kjente noen her inne. Det er jo så fryktelig mange fremmede, og jeg er helt imponert hvor mange av dere som er her oppifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...