Fakse Skrevet 15. august 2003 #21 Del Skrevet 15. august 2003 Bor (som dere ser) i Tromsø jeg da, og det er jo bare en bitteliten hurtigrutetur fra Bodø. Men i nærheten? Neitakk, det skal jeg ha meg frabedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #22 Del Skrevet 15. august 2003 Ja - Ragnhild. Tromsø er jo i et helt annet fylke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2003 #23 Del Skrevet 16. august 2003 Ehe..tror ingen tenker på Tromsø som "Bodø og omegn" akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. august 2003 #24 Del Skrevet 16. august 2003 Har du hytte i Saltdal Midnattsol? Hvor da? Det er fint i Saltdal. Kjenner noen som har hytte der.... ....*grøss*....synes folk kom så nære plutselig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #25 Del Skrevet 16. august 2003 Bor midt i Bodø by jeg!!! *rekker opp hånda* Kjenner vel ikke så mange her siden jeg flytta hit i februar da, så jeg er ikke så redd for å bli gjenkjent....... 8) Noen som er ute etter treff? :blunke: (Er egentlig tromsøpie, så hadde ikke hatt så mye i mot å flyttet tilbake dit da.... Men men. Alt til sin tid :D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 16. august 2003 #26 Del Skrevet 16. august 2003 Ble litt redd nå jeg...... når stedsnavn og slikt ble nevnt.. Jo, det er slikt jeg mener med omegn. Den er litt stor. 2-3 timers biltur på Bodø regner jeg som omegn. Jeg skal ikke si hvilken retning jeg kjører for å komme hjem.... Og treff, nei det tror jeg ikke jeg hadde villet. Elsker min anonymitet her på nettet. Det er forresten ei som jeg mener jeg vet hvem er! Skal jeg si det til deg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2003 #27 Del Skrevet 16. august 2003 Tiit: Hvis du sier det til personen og har rett, vil du si til den personen hvem du er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #28 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg mener at et lite Bodø-treff hadde vært koselig jeg. Er ikke redd for å vise hvem jeg er. Har vel egentlig ikke så mye å skjule........ Tror jeg........ Nei...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 16. august 2003 #29 Del Skrevet 16. august 2003 Nei, Midnattsol, tror ikke jeg ville sagt det til noen her inne hvem jeg er. Så kanskje det er best å ikke si mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2003 #30 Del Skrevet 16. august 2003 Om du sier det til personen er det ikke sikkert du får et ja eller nei da. Så du ser vel selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2003 #31 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg mener at et lite Bodø-treff hadde vært koselig jeg. Er ikke redd for å vise hvem jeg er. Har vel egentlig ikke så mye å skjule........ Tror jeg........ Nei...... :D Skulle sagt det for litt siden da jeg var i Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #32 Del Skrevet 16. august 2003 Hmmmmmmmm...... KOM TILBAKE, MIDNATTSOL!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2003 #33 Del Skrevet 16. august 2003 Hehe..siden jeg er derfra er det nok ikke usannsynlig om jeg kommer tilbake noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. august 2003 #34 Del Skrevet 16. august 2003 Da får du gi beskjed, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. august 2003 #35 Del Skrevet 17. august 2003 Tiit....nå ble jeg litt redd....er det meg du tror du kjenner??? *Grøss* Ble skummelt...... ...uansett, jeg syns du skal sende en PM til den du tror du kjenner..... ....og Midnattsol....nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 17. august 2003 #36 Del Skrevet 17. august 2003 Ja, Tiit. Si ifra til den det gjelder - jeg ville ha blitt glad om jeg plutselig kjente noen her inne. Det er jo så fryktelig mange fremmede, og jeg er helt imponert hvor mange av dere som er her oppifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 17. august 2003 #37 Del Skrevet 17. august 2003 OK, nå har jeg sendt en PM og alle dere andre kan slappe helt av.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #38 Del Skrevet 17. august 2003 iaiks................... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. august 2003 #39 Del Skrevet 18. august 2003 Kom tilbake fra Bodø i går jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 18. august 2003 #40 Del Skrevet 18. august 2003 Betyr det at du er fra Bodø, Lasse, men at du ikke bor der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå