*M* Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Er ikke hun med det lyse håret hun som spiller Stine i Venner og Fiender?
Midnattsol Skrevet 9. august 2003 #2 Skrevet 9. august 2003 Joo, og jeg ser henne OVER ALT og tenker bare på den dumme Venner og Fiender serien!...Argh! På TV-reklamen, på Internet-reklamen og på NKI studiekatalogen jeg har liggende her. Jeg må legge den opp ned. Men hun er inni katalogen også, så det nytter ikke. *sukk*
*M* Skrevet 9. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2003 Takk takk, det har irritert meg at jeg har kjent igjen ansiktet men ikke klart å plassere henne. Nå vet jeg hvor jeg har sett det før!!
Grooo Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Stine? Venner og fiender??? NKI-reklame?? På TV? Og på internett??? *forvirra* Ikke fått med meg noe av dette jeg, alt hva jeg går glipp av...
Midnattsol Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 www.nki.no Har du klart å ikke se den når du er på KG?
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Har du klart å ikke se den når du er på KG? Jepp! Det kalles selektiv oppmerksomhet. Selektiv oppmerksomhet er reklamemakernes største mareritt. ...Sammen med de seks andre seleksjonsmekanismene...
Grooo Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Hadde ikke sett den nei, men så den nå i sta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå