Involvert Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Så reklame for DVDene på TV Shop, og det så utrolig gøy ut! Er det noen her som har prøvd det? / har DVDene? Hvordan er det? Vurderer å bestille DVDene..
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Har ganske lyst å bestille dvd'ene selv også, men er usikker på de faktiske resultatene. Dessuten koster de dvd'ene en del også...
Involvert Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Ja, grunnen til at jeg ikke har bestilt er nettopp fordi det er dyrt. Det virker som om det er effektivt, men man vet jo aldri..
Gjest EmilyLane Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Dere har vel lest det som står med liten skrift på reklamen? Noe sånt som "Zumba Fitness må kombineres med annen mosjon og sunt kosthold. Zumba Fitness alene bidrar ikke til vektnedgang".
Bina Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg har Zumba fintness DVDene. Det er kjempe artig kondisjonstrening for de som liker å danse. Man blir virkelig svett og glad av å gjennomføre en økt Jeg trener spinning, løping og styrke ved siden av. Bruker Zumba et par ganger i uka for å få variasjon, og jeg må si at jeg blir mer sliten og svett av denne enn av 60 min intensiv spinning!!! Man bruker hele kroppen når man trener, det merkes! Ang det med at Zumba alene ikke gir vekttap.. dette gjelder jo også jogging og andre former for kondisjon. Man må jo tenke kosthold også om man ønsker å gå ned i vekt. Men man forbrenner jo kalorier i massevis om man trener Zumba riktig. De må jo skrive slike undertekster i USA pga folk som saksøker alt og alle.
Involvert Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Dere har vel lest det som står med liten skrift på reklamen? Noe sånt som "Zumba Fitness må kombineres med annen mosjon og sunt kosthold. Zumba Fitness alene bidrar ikke til vektnedgang". Joda, det er sant. Men så er ikke vektnedgang det jeg hadde planer om heller, egentlig. Men en ting jeg reagerer på er at ei av de som 'intervjues' sier "bla bla bla.. I just do zumba!" og det synes jeg er litt misvisende, når man faktisk skal trene andre ting i tillegg, visstnok. I mitt tilfelle ønsker jeg stort sett å tone muskler
Gjest Gjest_Larsen_* Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Joda, det er sant. Men så er ikke vektnedgang det jeg hadde planer om heller, egentlig. Men en ting jeg reagerer på er at ei av de som 'intervjues' sier "bla bla bla.. I just do zumba!" og det synes jeg er litt misvisende, når man faktisk skal trene andre ting i tillegg, visstnok. I mitt tilfelle ønsker jeg stort sett å tone muskler kanskje de som er med i reklamen faktisk bare trener zumba. vet jeg ikke hadde giddet mer. Og selv om du ikke får en S flott kropp som i reklamen, er det jo langt bedre enn ikkenoe.
Scream Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Jeg har Zumba fintness DVDene. Det er kjempe artig kondisjonstrening for de som liker å danse. Man blir virkelig svett og glad av å gjennomføre en økt Jeg trener spinning, løping og styrke ved siden av. Bruker Zumba et par ganger i uka for å få variasjon, og jeg må si at jeg blir mer sliten og svett av denne enn av 60 min intensiv spinning!!! Man bruker hele kroppen når man trener, det merkes! Ang det med at Zumba alene ikke gir vekttap.. dette gjelder jo også jogging og andre former for kondisjon. Man må jo tenke kosthold også om man ønsker å gå ned i vekt. Men man forbrenner jo kalorier i massevis om man trener Zumba riktig. De må jo skrive slike undertekster i USA pga folk som saksøker alt og alle. er det veldig vanskelig koordinasjon, eller er det noe alle kan klare? For jeg er ganske håpløs med koordinasjon, men det ser så gøy ut! Og en ting til, trenger man mye plass?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Dette skulle de begynne med på studioet der jeg trener. Jeg tror jeg skal prøve jeg.. må jo være bra for stive korsrygger.
Gjest Gjest_Mariposa_* Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Joda, det er sant. Men så er ikke vektnedgang det jeg hadde planer om heller, egentlig. Men en ting jeg reagerer på er at ei av de som 'intervjues' sier "bla bla bla.. I just do zumba!" og det synes jeg er litt misvisende, når man faktisk skal trene andre ting i tillegg, visstnok. I mitt tilfelle ønsker jeg stort sett å tone muskler Om du ønsker å tone muskler er vel den beste treningen for deg, styrketrening. For denne typen trening er først og fremst for å utvikle kondisjon, men også noe muskler. Det beste er å kombinere hele uka med kondisjon, styrke og så legge inn en pilatestime i uka for å mye opp kroppen. Men jeg har Zumba og bruker den de dagene jeg ikke får tid til å dra på treningsenteret. En trenger heller ikke stor plass, for jeg bor i en leilighet på 35m2 inkludert bad og kjøkken, og stua fungerer fint når jeg flytter litt på møblene.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 kan lastes ned her og http://thepiratebay.org/search/zumba/0/99/200 1
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Zumba fitness er knall! Har trent dette 50 min annenhverdag i 3 mnd nå. Jeg kombinerer med en times gå tur hverdag samt trappeløping. Har et noenlunde sunt kosthold med mye kylling og grønnsaker. men spiser så og si det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. Zumba funker veldig bra for kondisjonen, du får brukt hele kroppen og kaloriene renner av:) Man blir sliten, men samtidig er det så gøy at du ikke tenker så mye på det. etter 2 uker kan man forhåpentligvis alle rutinene i hodet og da går det som en lek!! Kjempe artig, og jeg anbefaler zumba til alle som ønsker og starte opp med trening. Det følger med en dvd som viser deg alle stegene. og du kan stoppe filmen midt i treningen når som helst for og se hver enkelt øvelse på nytt for så og bare gå rett tilbake der du var. Et lite tips til nybegynnere; Visst du er røyker så anbefaler jeg deg STERKT og kutte røyken, da den nesten drepte meg de første ukene bare under 20 minutters økta. Ellers lykke til til alle som hiver seg på zumba bølgen! Morsomste treninga jeg har vært borti. Klarer ikke og vente til dette kommer i studio:))))
Gjest Gjest_Kinderegget_* Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 jeg synes det virker litt for godt til å være sant. Hele reklame virker falsk, å det er vel ikke noen som heller kunne tenke seg å gjøre det to ganger daglig, enn å slappe av med en god film f.eks? tull sier jeg (:
Gjest Armule Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 Zumba er dritmorsomt! Treningssenteret mitt har nylig starta med det, men bare èn gang i uka :/ Det var en ufattelig kul måte å trene på (nå er jeg glad i aerobic fra før av, men dette var bedre). Man får ikke full effekt hvis man ikke har fått inn stegene helt, men man blir absolutt sliten! Når timen var over hadde jeg bare lyst på mer :D
bergensjenta83 Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Jeg trener på Elixia og der har de zumba timer 3 ganger i uken og det er kjempe gøy! Jeg er ikke noe flink til å danse eller har særlig god koordnasjon.. Det er to forskjellige danse instruktører så begge timene er forskjellige og veldig bra. Gøy måte å trene på for en glemmer at det er trening
Linenor Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Er det noen som har kjøpt DVD'ene igjennom TVshop eller igjennom Zumbafitness.no?? I såfall, kommer dvd'ene i region/sone 2 eller 1?
Gjest Jeaa Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Jeg fikk zumba cdene mine i går jeg, å prøvde det nå nettopp. Det er kjempe morsomt! )) Har prøvd trene masse annet, men synes det meste er kjedelig. Så nå blir det trilleturer kobinert med zumba hjemme fremover! + endring av kostholdet såklart. Jeg skal ned 15 kg! Bestilte mine fra zumbafitness. Det tok 1 uke. =)
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Alt som gjør at du beveger kroppen og får opp pulsen fungerer i den forstand at det gir bedre kondisjon. Vil man bli sunnere må man selvsagt spise sunt i tillegg (som en følge av dette vil vekten regulere seg slik at man bli normalvektig). Og dersom man vil ha en komplett treningsrutine bør kondisjonstreningen suppleres med et par gode styrkeøkter pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå