Gå til innhold

Hvordan føles det å få pikk i rumpehullet

Anbefalte innlegg

Gjest G-punkt
Skrevet

Hei,

jeg lurer på om hvordan det føles for dere damer og homser å få pikken i rumpehullet. Er det deilig?

Ser frem til gode svare....

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt20
Skrevet
Hei,

jeg lurer på om hvordan det føles for dere damer og homser å få pikken i rumpehullet. Er det deilig?

Ser frem til gode svare....

Det er superdigg. Blir helt vill og gal av analsex og det gir meg helt sinnsyke orgasmer, som er hinsidig alt annet av sex og nytelse!

Skrevet

Synes det er ubehagelig i begynnelsen/de første gangene. Men er også tennende. Gleder meg til det blir en "vane", så det ikke er så ubehagelig lengre.. Sambo er jo i ekstase når vi har analsex, det er jo såå godt :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vil du bare ha svar fra de som elsker det, så får du urealistiske svar i forhold til virkeligheten.

Skrevet

Elsker det! For meg var analsex mildt sagt et par jævlig vonde opplevelser, helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Analsex er kun godt om det er mye tillit til parner, og man lar seg selv bruke god tid på å tilvenne seg det. God tid til forspill og "oppvarming", mye glidemiddel, mye kos, følser og romantikk og vips så er du på god vei. De første gangene kan det være litt.. ikke ubehagelig men "ikke godt" hvis jeg kan si det slik. Etterhvert blir det bare bedre og bedre og "the turning point" for meg var da jeg fikk min første anale orgasme. Jeg har alltid hatt gode og lett oppnåelige orgasmer både klitoris og vaginalt men dette kan ikke sammenlignes med noen av dem! Det er rett og slett helt sensasjonellt! Nå vil jeg ha det hele tiden, og kjæresten elsker det... ;)

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Ja, jeg digger det sinnsykt godt. Er hetro, men har prøvd annen gutt mange ganger, en kamerat og bruker også analplugg, analkuler nesten hele tiden. Dette gir meg orgasmer jeg nesten holder på å dø av:) Til å begynne med var det litt vondt, men ved tilvenning og forsiktighet og masse glidekrem, gikk det ikke lenge før dette ble en favoritt. Husker første gangen jeg fikk analorgasme, ble nesten redd av nytelsen, fikk en sånn hele kroppen orgasme som fikk alt til å svartne! Nå kan jeg nesten ikke ha sex uten at jeg må ha noe opp i rumpehullet:)

Skrevet

Jeg syns det er smertefult :( Har prøvd et par ganger, men bare en gang har vi fått til mer enn et par jokk. Prøver virkelig å slappe av, og jeg har kjempelyst å komme over den kneiken hvor det er vondt, til der det blir godt. Men klarer det liksom ikke.. Noen tips? vi bruker masse glidemiddel, begynner rolig, og jeg stoler fult og helt på kjæresten min. Han følger mine instrukser totalt på det feltet, men det gjør fremdeles vondt! Nå skal det sies at han har veldig stor kuk (omkrets) og det er helt hinsides deilig under vanlig sex, men ikke fult så deilig med analsex.

Gjest Gjest.89
Skrevet

Hvis jeg er tent nok finnes det ikke noe mer opphissende enn å ha pikken i stumpen, helt villt godt! :D

Men gjør det ikke med hvem som helst, kun fast partner.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

helt villt godt :) .

har fast knullelompis som er veldig flink til å smøre meg inn med glidekrem først og som er litt forsiktig helt i begynnelsen. det er viktig. deretter kan han bare peise på meg.

Gjest jeansgutt20
Skrevet
helt villt godt :) .

har fast knullelompis som er veldig flink til å smøre meg inn med glidekrem først og som er litt forsiktig helt i begynnelsen. det er viktig. deretter kan han bare peise på meg.

Enig, har det omtrent som deg, har en kamerat som puler meg i rumpa, til jeg eksploderer av de sykeste orgasmer som finnes. Får multiorgasmer når jeg blir pult og kan få orgasme mange ganger da:)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg syns det er smertefult :( Har prøvd et par ganger, men bare en gang har vi fått til mer enn et par jokk. Prøver virkelig å slappe av, og jeg har kjempelyst å komme over den kneiken hvor det er vondt, til der det blir godt. Men klarer det liksom ikke.. Noen tips? vi bruker masse glidemiddel, begynner rolig, og jeg stoler fult og helt på kjæresten min. Han følger mine instrukser totalt på det feltet, men det gjør fremdeles vondt! Nå skal det sies at han har veldig stor kuk (omkrets) og det er helt hinsides deilig under vanlig sex, men ikke fult så deilig med analsex.

Ja om han er for stor og har stor omkrets rundt pikken vil det alltid gjøre for vondt. Har selv en kjæreste men tykk pikk, og det er bestandig vondt når han trenger inn i meg bakfra analt. Og jeg har myye erfering med analsex, har hatt det med de andre kjærestene mine. Men de hadde ikke sånn stor omkrets og da var det ikke vondt! Men nå..au..au.. i begynnelsen. Men om du lar han støte flere ganger og dypere og dypere forsiktig så vil det gå over etterhvert. Du sprenger på en måte smertegrensen og det blir kjempegodt etterhvert. Men greie er å holde ut til det ikke gjør vondt lengre, og det skjer først etter flere inn og ut jokk og dypt inn noen ganger. Bare la det skje så går det over etterhvert, Bruk myye glidekrem . Funker best fpr meg å stå i doggistilling. Åpner meg best da med han siden han er så stor

Lykke til :))

Skrevet

Ser ingen grunn til å ha det. Er nok dyr på kloden fra før av. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...