Mirianne Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Noen tips for hvor vi drar i oktober - når ønsket er å ligge på en solseng i fine omgivelser? Har bare en uke ferie igjen, så vi har ikke lyst å bruke så lang tid på selve reisen.
Milly:) Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Hellas er jo kjempefint I såfall vil jeg anbefale Naxos, eller et mindre, ikke så turistfylt sted på Kreta (kanskje litt vanskelig å finne, men oktober er jo utenfor sesong, så...). Lykke til, ha en fin ferie!
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Hva med Kanariøyene eller Egypt? Så lenge dere holder dere utenfor skoleferien/høstferien, så tror jeg det skal være mulig å få rimelige priser også hit.
Barbie Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Jeg anbefaler IKKE Hellas så seint som Oktober. Da er det kaldt der nede! Vi var der i slutten av September for 3 år siden,og holdt på å fryse i hjel.. :-? Oktober er dessuten siste turist måneden der nede,og butikker,retauranter osv stenger for sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå