Gå til innhold

Muskuløs kropp OG naturlig store/ok pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har begynt å trene seriøs styrketrening og merker at puppene mine forsvinner.

Er det noen av dere som trener tung styrke men som samtidig klarer å beholde størrelsen på puppene?

I så fall, h v o r d a n ?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de forsvinner hos meg. Fordelen er at jeg blir muskuløs og veltrent.

Skrevet

Forsvinner her og. Nå bare håper jeg de ikke blir mindre, ellers blir de jo plutselig helt borte.

Skrevet
Hei!

Jeg har begynt å trene seriøs styrketrening og merker at puppene mine forsvinner.

Er det noen av dere som trener tung styrke men som samtidig klarer å beholde størrelsen på puppene?

I så fall, h v o r d a n ?

Takker for svar :)

Tror ikke det går. Mange av de som konkurrerer i bodyfitness har silikon, så det er nok eneste løsningen om du vil ha pupper og muskuløs kropp.

Skrevet

fy f...! så irriterende at det skal være enten eller!!!

:)

Skrevet (endret)

Puppene er jo stort sett fett, saa med mindre du er villig til aa beholde litt fett kan det muligens bli vanskelig. Men man kan jo vaere veltrent og ha litt fett paa kroppen da. ;)

Endret av MooCow
Skrevet
Puppene er jo stort sett fett, saa med mindre du er villig til aa beholde litt fett kan det muligens bli vanskelig. Men man kan jo vaere veltrent og ha litt fett paa kroppen da. ;)

ja ,det er sant, men forbrenningen min har skutt i været etter at jeg begynte med denne type trening, og jeg orker ikke å spise mer enn det jeg allerede gjør. funker slike proteinshaker da?

Gjest Blondie65
Skrevet
ja ,det er sant, men forbrenningen min har skutt i været etter at jeg begynte med denne type trening, og jeg orker ikke å spise mer enn det jeg allerede gjør. funker slike proteinshaker da?

Skal du spise proteinshake for å få større pupper?

"Puppeanlegg" er noe man har fra naturen. Jeg kommer aldri - uansett hvor veltrent jeg enn skulle bli - til å få små pupper. Jeg kommer derimot til å få en mye bedre proporsjonert kropp der puppene står i forhold til resten av kroppen. Hvis ikke det skjer blir det operasjon for å forminske dem.

Hvis du ikke skulle være fornøyd med din muskuløse kropp kombinert med puppestørrelsen kan du jo vurdere å gjøre noe med det?

Skrevet

Ikke for å få større pupper, men funker for å gi kroppen ekstra proteiner om en ikke klarer å innta det nødvendige behovet gjennom normal kost.

Skrevet
Nei, de forsvinner hos meg. Fordelen er at jeg blir muskuløs og veltrent.

...noe som TS antageligvis ikke synes er en fordel ut ifra inlegget! :lur:

Skrevet
Skal du spise proteinshake for å få større pupper?

"Puppeanlegg" er noe man har fra naturen. Jeg kommer aldri - uansett hvor veltrent jeg enn skulle bli - til å få små pupper. Jeg kommer derimot til å få en mye bedre proporsjonert kropp der puppene står i forhold til resten av kroppen. Hvis ikke det skjer blir det operasjon for å forminske dem.

Hvis du ikke skulle være fornøyd med din muskuløse kropp kombinert med puppestørrelsen kan du jo vurdere å gjøre noe med det?

ikke for å få større pupper, men for å beholde de jeg har, jeg trener ikke for å gå ned i vekt, men vil være muskuløs og stram, bare synd at kiloene forsvinner uansett.

hvis jeg skulle gjort noe med det så måtte det ha vært å trappe ned på treningen, så får jeg se hvor viktig jeg synes det (puppestørrelse vs muskler) blir etterhvert :)

Skrevet

Ikke drikk proteindrikk. Det skal øke muskelmassen, og det kræsjer vel litt med puppeproblemet. - Etter det jeg har hørt, jeg er ingen kostholdsekspert.

Skrevet (endret)
Ikke drikk proteindrikk. Det skal øke muskelmassen, og det kræsjer vel litt med puppeproblemet. - Etter det jeg har hørt, jeg er ingen kostholdsekspert.

Det er ingen motseting mellom det å få større muskelmasse og beholde puppene; puppene forsvinner fordi man mister fett. Proteinshake er et fint tilskudd om man ikke får i seg nok protein gjennom kosten, og/eller kjapt nok etter trening. Inntak av nok protein er viktig for å bygge muskelmasse.

Vil man ikke miste kroppsfett (inkludert pupper), men samtidig bli mer veltrent, må man spise mer. Enkelt og greit. Enkle tilskudd i kosten for å få i seg flere kalorier er f.eks en neve nøtter et par ganger om dagen, en ekstra dæsj olivenolje i maten og kaloririk frukt.

Endret av -Englefjes-
Skrevet
Det er ingen motseting mellom det å få større muskelmasse og beholde puppene; puppene forsvinner fordi man mister fett. Proteinshake er et fint tilskudd om man ikke får i seg nok protein gjennom kosten, og/eller kjapt nok etter trening. Inntak av nok protein er viktig for å bygge muskelmasse.

Vil man ikke miste kroppsfett (inkludert pupper), men samtidig bli mer veltrent, må man spise mer. Enkelt og greit. Enkle tilskudd i kosten for å få i seg flere kalorier er f.eks en neve nøtter et par ganger om dagen, en ekstra dæsj olivenolje i maten og kaloririk frukt.

Jeg spiser ekstremt mye da - vil påstå at jeg i løpet av en dag spiser det samme som kjæresten min som er mye større enn meg. vet ikke hva det er som feiler forbrenningen.

noen som har forslag til proteinshaker som er gode og som ikke blakker meg fullstendig?

Skrevet
Jeg spiser ekstremt mye da - vil påstå at jeg i løpet av en dag spiser det samme som kjæresten min som er mye større enn meg. vet ikke hva det er som feiler forbrenningen.

noen som har forslag til proteinshaker som er gode og som ikke blakker meg fullstendig?

Blir du tynnere, spiser du ikke nok. Enkelt og greit. Kanskje du skulle skrive ned det du spiser hver dag over en ukes tid, så du kan regne på hvor mange kalorier du i snitt får i deg per dag? Det er en kjensgjerning at det er lett å tro at man spiser mer (evt. mindre) enn hva man egentlig gjør. :)

Jeg liker proteinshakene fra ej-shop; de har ok pris og smaker bedre en mange andre jeg har testet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...