Gå til innhold

Fikk en bøtte plommer

Anbefalte innlegg

Gjest No wonder woman
Skrevet

Som en hyggelig gest har jeg lyst til å gi noe tilbake. Hva kunne det vært?

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke at du trenger å gi noe tilbake. Hun er garantert glad for at noen vil ha plommer. De årene jeg hadde plommetre så klarte vi aldri å spise opp alt selv så jeg ga bort gladelig.

Skrevet

Hva med en liten blomst?

Skrevet

Enig i at du ikke bør gi noe. Jeg har så mye rips at jeg ofte gir til naboene for å bli kvitt det - jeg har ikke sjangs til å bruke opp alt selv, og det er synd å bare la det gå i fuglene. Om naboene skulle begynne å gi meg ting for det, ville jeg synes det var litt ubehagelig. Jeg gir jo ikke rips for å få noe igjen for det, og jeg vil ikke at naboene skal føle de må gi meg noe for det.

Gjest Elastica
Skrevet

Enig med de andre - her er det ikke nødvendig å gi noe, synes jeg. Hun er kvitt dårlig samvittighet, og det er belønning i seg selv. :)

Skrevet

Siden du fikk noe som i utgangspunktet som var "gratis", så må det jo ikke være for dyrt.

En fin såpe eller en hånkrem da?

Skrevet

Synes heller ikke det er nødvendig å gi noe tilbake, men dersom du lager noe av plommene som du vet hun ikke lager (f.eks. plommevin), så kan du jo gi henne en flaske.

Gjest No wonder woman
Skrevet

Hun sier at hun ikke spise syltetøy så jeg skal ikke gi henne det. Jeg synes bare litt synd på henne, hun har ingen og er så ensom. Men kanskje jeg kan gi henne noe godt til jul.

Takk for svar.

Skrevet
Hun sier at hun ikke spise syltetøy så jeg skal ikke gi henne det. Jeg synes bare litt synd på henne, hun har ingen og er så ensom. Men kanskje jeg kan gi henne noe godt til jul.

Takk for svar.

Jeg synes det er mye bedre å gå bortom med noen hjemmebakte julekaker når den tid kommer enn å gi en "gjengjeldelsesgave" nå. :)

Gjest No wonder woman
Skrevet
Jeg synes det er mye bedre å gå bortom med noen hjemmebakte julekaker når den tid kommer enn å gi en "gjengjeldelsesgave" nå. :)

Ja det var det jeg tenkte når jeg nevnte at jeg skulle gi henne noe til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...