Suzy Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg vet det har vært tips her inne før, men jeg spør nå igjen (var det noen som sa lat...?): Har noen et godt tips til sider der man kan legge inn maten man har spist og få regnet ut næringsinnholdet - gratis? Noe i likhet med VG sin vektklubb lissom...
momo Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg er veldig fornøyd med mylog.no Den regner og ut hvor mye proteiner, fett og karbohydrater du får i deg. Det er det jeg er mest fornøyd med der. Får registrert trening der også.
Suzy Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Tusen takk momo - det så veldig bra ut!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg anbefaler på det sterkeste www.vektklubben.no - det er grete roedes vektklubb, her er det masse info så du kan regne ut hvor mye du forbrenner i løpet av en dag/uke og så får du tips om hvor mye du bør spise. Og så er det en genial funksjon som gjør at du kan legge inn alt du spiser og ikke minst det du trener Og det beste av alt; det er gratis!
Gjest svanungen Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Tusen takk momo - det så veldig bra ut! Spennende! Denne må testes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå