Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Har møtt en kjekk mann som vil ha hjelp til å plukke ut nye møbler og klær. Det er helt nytt for meg å bli spurt om slikt. Men antar at det bare er positivt ment, selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge?
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Har møtt en kjekk mann som vil ha hjelp til å plukke ut nye møbler og klær. Det er helt nytt for meg å bli spurt om slikt. Men antar at det bare er positivt ment, selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge? Skulle nesten trodd at det var meg du pratet om her! Og dette er noe jeg som mann ikke har mye greie på eller interesse av, nei hehe
Cannavaro Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 he he det er jo en invitasjon til deg må vite !!! Han gir DEG tillitt ved å spørre om din hjelp til dette, og samtidig kan det jo kanskje avdekkes om dere har samme smak eller ikke.......rite ?? Ja, det er absolutt positivt ment fra en manns side, men det er jo også noen baktanker ved det som nevnt her. Hopp i det med lyst og glede så skal du se at dere sikkert finner innkjøpsrunden interessant og innholdsrik. Hadde ikke vært meg imot å spørre en kvinne om det samme, men JEG ville ha siste ordet til slutt allikevel (vil jeg anta da).....
~white lady~ Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Har møtt en kjekk mann som vil ha hjelp til å plukke ut nye møbler og klær. Det er helt nytt for meg å bli spurt om slikt. Men antar at det bare er positivt ment, selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge? Jeg hadde blitt glad hadde noen spurt meg Det tyder jo bare på at han synes du har god smak, og stoler på deg.
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Personlig syns jeg det er flott med menn som har greie på design, interiør og vet hva de liker. Samtidig syns jeg det er veldig koselig å bli med og hjelpe med den slags, da jeg har et godt øye og er ganske god på det selv- men da mer som en fellesinteresse enn at han ikke aner og trenger hjelp.
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Personlig syns jeg det er flott med menn som har greie på design, interiør og vet hva de liker. Samtidig syns jeg det er veldig koselig å bli med og hjelpe med den slags, da jeg har et godt øye og er ganske god på det selv- men da mer som en fellesinteresse enn at han ikke aner og trenger hjelp. Jada, jeg vet akkurat hva jeg liker og ikke - når jeg ser det Men det kan jo f.eks hende at du er flinkere til dette som kvinne enn jeg er som mann? hehe
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Jada, jeg vet akkurat hva jeg liker og ikke - når jeg ser det Men det kan jo f.eks hende at du er flinkere til dette som kvinne enn jeg er som mann? hehe For smak og behag er selvsagt kjønnsbestemt, ikke personlighetsbestemt....
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 For smak og behag er selvsagt kjønnsbestemt, ikke personlighetsbestemt.... Nei, det er begge deler - vanligvis
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Og hvorfor skriver du da at jeg SOM KVINNE, er flinkere til det enn deg SOM MANN????? Selvmotsigende i dag SteinarBoy?
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Og hvorfor skriver du da at jeg SOM KVINNE, er flinkere til det enn deg SOM MANN????? Selvmotsigende i dag SteinarBoy? Fordi at du som kvinne sannsynligvis er flinkere til det enn meg som mann I tillegg kommer de individuelle forskjellene som da kan gjøre at kanskje jeg er flinkere enn deg allikevel - eller ikke hehe
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Fordi at du som kvinne sannsynligvis er flinkere til det enn meg som mann I tillegg kommer de individuelle forskjellene som da kan gjøre at kanskje jeg er flinkere enn deg allikevel - eller ikke hehe Igjen en Steinar-kommentar som er glassklar og to the point!
Gjest Hilde K S Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 Igjen en Steinar-kommentar som er glassklar og to the point! *fnis*
LilleBille Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Igjen en Steinar-kommentar som er glassklar og to the point!
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Igjen en Steinar-kommentar som er glassklar og to the point! Er livet enkelt å forstå og forklare? haha
Anaconda Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Hadde ikke tatt dette opp negativt nei da får du samtidig sagt hvor skapet skal stå sånn fra begynnelsen av! (Det siste var KØDD.. vet bare at her er noen mannfolk her inne som tenker at vi tenker sånn!..og i dag er jeg i det "fyrete" hjørnet, ha meg unnskyldt!)
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Hadde ikke tatt dette opp negativt nei da får du samtidig sagt hvor skapet skal stå sånn fra begynnelsen av! (Det siste var KØDD.. vet bare at her er noen mannfolk her inne som tenker at vi tenker sånn!..og i dag er jeg i det "fyrete" hjørnet, ha meg unnskyldt!) Selvfølgelig tenker dere sånn - det er ikke mye kødd, nei hehe
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 Og hvorfor skriver du da at jeg SOM KVINNE, er flinkere til det enn deg SOM MANN????? Selvmotsigende i dag SteinarBoy? Fordi kvinner og homser i snitt, har en betydelig høyere interesse for disse tingene enn heterofile menn, derfor.
Gjest ts Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Jeg fortalte at jeg ikke ville overkjøre ham, men heller prøve å finne ut av hva han liker, gi ham alternativer, stille spørsmål og la ham velge selv. Men kan jo alltids hjelpe til. Takk for svar fra både kvinner og menn.
Gjest KateW Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Fordi kvinner og homser i snitt, har en betydelig høyere interesse for disse tingene enn heterofile menn, derfor. *dulter litt borti den Brutale Mannen* Det er det du sier, ja... Men det var ikke det Steinar sa.
Gjest Ali bakfra Skrevet 1. september 2009 #20 Skrevet 1. september 2009 Vi må ha med kvinnfolka når vi handler; er hardt å se seg selv bakfra om buksene passer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå