Gjest tantenipsy Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Er det noen som vet om man kan bruke PCA skin produkter mens man er gravid? Bruker daglig Phaze 13 Pigment Bar (den faste "såpa"), men har fått meg en ny pigmentflekk i sommer nå som jeg er gravid. Har stående en halv flaske med Phaze 13 Pigment Gel hq free, og en flaske med Phaze 23 A&C Synergy Serum fra i fjor (har stått i kjøleskap). Lurte på om det er noen som vet om jeg kan bruke av disse for å prøve å bleke pigmentflekken nå som høsten er her, selv om jeg er 7 mnd på vei? Takknemlig for svar: )
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei, du kan gjerne bruke PCA SKIN under graviditet. protokollen for hjemmebehandling er: Enten facial wash eller facial cleansing milk alternert med pigment bar annen hver kveld. Pigment gel uten hydroquinon morgen og kveld etter rens. Ved standhaftig pigmenteringer forsterk med brigheting gel true tone over gelen og Perfecting face and body hydrator spf 30 eller hydrator plus spf 25. på dag og utvalgt nattkrem etter behov. Lurt å oppsøke hudterapeut eller ringe/maile www.spa-equipment.no om du har flere spørsmål. Med vennlig hilsen hudterapeut/kursansvarlig for Pca Skin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå