Helene Harepus Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 lurte bare på når det slimet kommer.... er det før eller etter eggløsning...?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Før, du kan regne med å få EL ca 12 timer etter siste dag med EL slim.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 hvor lenge har man eggløsning da? jeg fikk liksom positive el-tester 3 dager på rad! kan det stemme??
Gullfia Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Fortsetter litt på denne tråden jeg i et forsøk på å få samlet kunnskapen om det mystiske El-slimet litt på et sted. Jeg er nå på dag 9 i syklus på ca 28 dager (har variert mellom 27 og 30). Siden i går har jeg hatt en litt rar følelse nederst på høyre side i magen, nesten helt nede i lysken. Kjennes ut som en blanding av at jeg er oppblåst akkurat der og en strekk?? En litt sånn vedvarende øm følelse. I dag oppdaget jeg helt tydelig EL-slim. Kan det være EL-smerter jeg kjenner? Og er det ikke litt tidlig i syklusen?
superlady Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Fortsetter litt på denne tråden jeg i et forsøk på å få samlet kunnskapen om det mystiske El-slimet litt på et sted. Jeg er nå på dag 9 i syklus på ca 28 dager (har variert mellom 27 og 30). Siden i går har jeg hatt en litt rar følelse nederst på høyre side i magen, nesten helt nede i lysken. Kjennes ut som en blanding av at jeg er oppblåst akkurat der og en strekk?? En litt sånn vedvarende øm følelse. I dag oppdaget jeg helt tydelig EL-slim. Kan det være EL-smerter jeg kjenner? Og er det ikke litt tidlig i syklusen? Hei, På fertilityfriend (som jeg akkurat har begynt å bruke) snakker de om utflod som creamy, watery og egg white (i den rekkefølgen). Med watery utflod er man litt fruktbar, men det er egg white som er el-slim. Så om du tenker at det er litt tidlig, så kanskje det er creamy utflod?
Gullfia Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Med fare for å være litt for detaljert her...så er jeg temmelig sikker på at det var el-slim. En lang streng med slim som hang ned i do Har heldigvis El-tester liggende, så kan jo igrunnen begynne å teste allerede nå. Syntes bare det var litt tidlig...også har jeg egentlig aldri registert el-smerter før, så vet liksom ikke helt hvordan det skal være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå