Gå til innhold

ta kontakt/spørre om mail

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om hvem som mest sannsynlig pleier å spørre om mailen til en av den motsatte kjønn? hvem tør først å ta kontakten på chat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste spør om mobil/telefon nummer for det meste... Den som er mest interessert/"tøffest" er den som spør, gutt eller jente.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Tror de fleste spør om mobil/telefon nummer for det meste... Den som er mest interessert/"tøffest" er den som spør, gutt eller jente.

dvs. gutten.

Skrevet (endret)
dvs. gutten.

I 99% av alle tilfeller, ja... er jenta den mest interesserte, later hun som hun ikke er interessert i det hele tatt, eller i det minste ønsker hun ikke å virke for direkte. Dette er iallefall min erfaring med jenter så langt! Edit: Bruk av hinting tells ikke da det tok meg mange år å skjønne hva dette betydde. Selv åpenbare hint som: "Ååå.. det er mye bråk her, vil du bli med ut en tur" eller "Hei! Jeg er alene hjemme i helgen... blir sikkert kjedelig" var ikke forståelige for meg som 16-17 åring... når jeg tenker tilbake må jeg ha vært tidenes dummeste og kåteste tenåring :D

Tenk hvor mye lettere det hadde vært om unge jenter kunne være mer direkte... eller i det minste inkluder tolkning av hinting som del av ungdomsskolepensum eller noe! Tenk all frustrasjonen jeg hadde sluppet gjennom hele ungdomsskolen og store deler av videregående (ja enda, i mange tilfeller). Forbedrer seg forhåpentligvis med årene (både hvor direkte jentene er og min forståelse av hinting).

Endret av Barskstudent21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...