lulu Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Ærlig talt! Hvor lite må en dame drikke for å slippe å bli stemplet som dritings, bare hun prøver å få seg et lite kyss av kjæresten i all offentlighet? Er det null-toleranse, eller? Må jeg blåse først, eller balansere på stripa? Det holder ikke å snakke rent og gå rett, altså. Kysse er ikke lov hvis jeg tok meg et glass vin eller to (men slett ikke flere enn det) først. Kan dere gutta gi meg et tips eller to om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Drit i disse teite guttene! Klart jenter også kan drikke litt uten å bli stemplet som dritings!! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Blir som regel dritings og hører nok om det hver gang men bryr meg ikke. Når typen klager ber jeg han ryke og reise. Flørter ikke eller gjør noe galt, har det bare utrolig gøy med venninnene mine. Ser det ofte på andre at gutta kan liksom rølpe mens dama bør ta seg sammen. Vi har passert 2002. Dersom vi jenter hadde sluppet å jobbe 8 timer om dagen og ta 80% av hjem, barn hadde vi kanskje ikke hadde hatt behov for å skeie ut skikkelig når man kan. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke kyssa han i det hele tatt ute mer. Da får du vel høre at det også er galt. Vet at jeg ikke hjalp deg noe her men det er i hvertfall flere som forstår hva du føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 lulu: kysser du kjæresten din i all offentlighet når du ikke har drukket i det hele tatt da? I såfall skjønner jeg ikke hva han klager over...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå