Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Får ikke søkt frem sommerpriser nå - men lurer på om noen har reist dit i månedsskiftet juni/juli og hva det kostet pr person (hvis man bestiller tidlig)? Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Ingen som vet?? Noen som vet om Pula er dyrere enn Split da?
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Er vel ikke direkte svar på det du spør om, men vi kjøpte billetter til Rijeka i fjor med avreise i midten av juni. Kjøpte samme dag som de ble lagt ut, og ga 1500,- pr. billett. Men nå er som sagt ikke dette sammenlignbart, da du tydligvis skal ha billetter i skolens sommerferie.
Bernardette Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 :hoho: :hoho: Bare navnet gjør at jeg ikke kunne ha dratt dit! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 :hoho: :hoho: Bare navnet gjør at jeg ikke kunne ha dratt dit! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Da går du glipp av Kroatias fineste sted :-)
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 ......som forøvrig uttales med O - altså Pola!
Mermaid Blues Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 :hoho: :hoho: Bare navnet gjør at jeg ikke kunne ha dratt dit! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Bare navnet er en god nok grunn for at jeg vil dra dit TS, hvis du bestiller tidlig kan du få priser fra 349,- Men da bør du bestille med en gang billettene legges ut, evt ta en sjangs på nyttårssalget til Norwegian
Gjest Nesten been there Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Jeg reiste til Dubrovnik i sommer, i slutten av skoleferien. Betalte ca 1700 tur/retur, tror jeg. Anbefaler at du logger inn på Norwegian sine nettider og melder deg som abonnent på tilbud, da kan du kjøpe billett med èn gang de legger ut for salg. Du får da mail om alle kampanjer, selv har jeg slått til på dette flere ganger. Og jeg tenker meg tilbake til Kroatia neste sommer:) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå