Babyrus Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Sitter inne på en nettside som heter Strawberrynet og kikker. Mye bra sminke og utrolig godt utvalg til utrolig lave priser! Det står i tilegg at det er gratis frakt... Da blir jeg litt bekymret. Er det noe tull? Er det noen som har erfaringer med denne siden som har bestilt noe herfra? Hvor lang tid var frakten og betalte dere noe ekstra, f.eks i toll?
scara Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Denne siden er ikke noe tull - har handla maaaange ganger herfra, og aldri hatt problemer Det tar 7-10 dager før varene kommer, og toll betaler du bare dersom varene du kjøper overstiger 200,-
Malina Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Har handlet over 100 ganger derfra, aldri vært noe tull. Anbefales!
Babyrus Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Okei, flott Hvordan vet man hvor mye man må betale i toll? Har nemlig hørt at det er gratis frakt dersom man bestiller over 300 kr. og da må man jo betale toll :gjeiper:
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Vil bare legge til at de refunderer tollen.
Avalon Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 (endret) Første gangen jeg bestillte derfra, skjedde det noe med overføringen, slik at jeg ikke fikk det jeg hadde bestillt. Og dette fant jeg ikke ut før to mnd senere da jeg sporet sendingen på siden deres. De hadde ikke gitt meg noen beskjed på mail, og det synes jeg var ganske surt. Andre gangen jeg bestillte gikk det fint, men må innrømme at jeg er litt snurt da man skal få en gratis gave første gang man handler der, og den fikk jeg aldri. Endret 31. august 2009 av Avalon
Gjest SmallTalk Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Okei, flott Hvordan vet man hvor mye man må betale i toll? Har nemlig hørt at det er gratis frakt dersom man bestiller over 300 kr. og da må man jo betale toll :gjeiper: SN har gratis frakt uansett. Og de refunderer momsen du eventuelt må betale. Holder du deg under 200 kr grensa, så skal alt gå smertefritt!
Virvel Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg er også kjempefornøyd med SN, men det har blitt litt dyrere der etter hvert. Det meste av det jeg handler på nett er nå billigere på Feel Unique. De har også gratis frakt og refunderer moms/toll hvis du ber om det. Begge sidene er tvers igjennom seriøse, så du kan trygt handle der. Endret 1. september 2009 av Virvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå