Gå til innhold

St. Giles Hotel London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dette hotellet ligger nokså sentralt i London. Er det noen som har bodd på dette, som vet om det er et bra hotell?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har bodd der et par ganger, for mange mange år siden (10 og 6 år siden )

Det ligger veldig sentralt,så sånn sett bra.

Rommene er knøttsmå, men det er de mange plasser i London!

Syns ikke det var noe spesielt koselig,men helt greitt.

Skrevet

Bodde der i fjor. Helt OK hotell, knøttsmå rom (mitt stinket forøvrig røyk) men helt fantastisk beliggenhet.

Skrevet

Er masse innlegg om dette hotellet på siden her, så søker du litt får du lest masse tilbakemeldinger ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Henry_*
Skrevet
Ser at dette hotellet ligger nokså sentralt i London. Er det noen som har bodd på dette, som vet om det er et bra hotell?

St Giles er et kjempebra hotell, med en fantastisk beliggenhet.

MEN rommene er litt små, og frokosten litt kaotisk med mye folk.

Men beliggenheten er helt fantastisk med 100 meter til Oxford Street. Rommene er rene og alle har eget bad. Flere restauranter på hotellet.

Anbefales på det varmeste. jeg har pleid å bestille her http://www.londontown.no/giles.php

Skrevet

Veldig bra hotell var der for akkurat 2 uker siden. To sengs rom betalte vi totalt 420 pund for fire netter. Frokost innkludert. Helt greie rom, og meget god frokost.

Men kan i starten være litt knotete og finne frem til rommet, og det grunnet hotellets noe spesielle utforming. For hotellet er egentlig 4 bygg som er bindt sammen med en lang gang i hele hotellets lengde. Så når du kommer ut av heisen i din etg så må du først finne hvilken retning ditt rom ligger i, så følger du hovedkoridoren bortover til du kommer dit dit nummer står ut enten til høyre eller venstre. Og så går du da ut i denne sidegangen til du kommer til ditt rom

Skrevet

Det er et helt OK hotel, men liker bedre Thistle Marble Arch som ligger litt lengre vest på Oxford Street. Egentlig samme kvartal som Oxford Street, bare på baksiden. Rett ved Primark, om du vet hvor det er :)

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

Har bodd på St. Giles mange ganger.

Det hotellet jeg alltid bor på, hvis jeg ikke tar meg råd til å bo på Londons deiligste hotell, Radisson Berkshire...

Veldig bra beliggenhet, ofte grei pris, og rene, små rom :-)

Skrevet

Jeg og kjæresten vurderer også å bruke dette hotellet i januar, om vi ikke kommer over noe ennå bedre. Har lyst på ok standard, billig og sentralt, så fant ut at dette var blant de beste alternativene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...