Gjest undrende... Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hei kjære KG-folk. Jeg har fått en del småe sår og noen arr i ansiktet, ikke store, men de vises litt og vil gjerne dekke dem opp med foundation slik at de sjules helt. Men har til nå prøvd mange typer foundation til dyre priser, men de sjuler desverre ikke sårene og arrene mine.... Hva skal jeg bruke??? Er det noe annet jeg kan ha under foundation som gjør at det sjuler bedre?
Gjest Euforia Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Ei i klassen min hadde veldig dårlig hud med mange arr i en periode, så hun oppsøkte en hudlege. Hun fikk beskjed om å bruke ID, og huden ble straks mye bedre! Nå ser huden hennes helt fin ut, bare noen små ujevnheter på kinnet. Anbefales!
Gjest undrende... Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 mulig jeg er treig i oppfattelsen, men hva er ID??
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Ei i klassen min hadde veldig dårlig hud med mange arr i en periode, så hun oppsøkte en hudlege. Hun fikk beskjed om å bruke ID, og huden ble straks mye bedre! Nå ser huden hennes helt fin ut, bare noen små ujevnheter på kinnet. Anbefales! Arrene blir vel ikke mye mindre av ID? Da hadde det vel vært et vidundermiddel. Til deg lenger oppe, ID brukest av noen om BareMinerals eller Bare Escentuals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå