Gjest elev Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Elev fra videregående her. Tenkte at dette var plassen for å få firsthand-information om astrologi generelt. Sitter med et vanskelig spørsmål, noen som kunne tenke seg å hjelpe? " I alternativbevelgelsen tror en astrologien kan forutsi menneskers liv. Samtidig står selvutviklingen i fokus. Hvordan lar skjebnetro og endringsmuligheter seg forene?" tror dere at dere kan forandre skjebnen? men hvis dere tror det, hvordan kan dere da si at dere tror på skjebnen? eller er det skjebnetro til en viss grad, at det ikke er så detaljert? vennlig hilsen elev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 30. august 2009 #2 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg tror man på en måte kan styre skjebnen, alt du gjør i livet bestemmer man selv. Hvis man foreksempel velger å gå en tur har du styrt din egen egen skjebne fordi du kunne jo heller ha sittet å sett på tv. Jeg tror det er en skjebne men at du styrer den selv, vanskerlig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 30. august 2009 #3 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg tror det er en skjebne men at du styrer den selv, vanskerlig å forklare Ja, du har tenkt mye på dette skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå