Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å leie film i kveld, men trenger noen tips!

Noen av mine favorittfilmer er Amelie, Requiem For A Dream, Basquiat, Tilsammans, Øst Er Øst, Almost Famous, Frida...

Liker vanligvis ikke action, hysterisk komedie (a la Jim Carrey), eller de 'store' filmene (Ringenes Herre, Pearl Harbour, Patrioten etc)

Noen som kan anbefale noe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mullholland drive, a straight story, greven av monte cristo, bandits (herlig), original sin (angelina jolie), Dina..åå, har sett så utrolig mange filmer men kommer ikke på noen nå! Typisk..

Har akkurat sett The ring da..den er bra altså. Et skikkelig grøss, verdt å få med seg. Så hvis du føler for å krype litt under dyna, så lei den!

-TH

Skrevet

The Ring har jeg sett, den var skikkelig bra!

Mudholland Drive har jeg ikke sett, men mener jeg har hørt mye bra om den...kanskje det blir den i kveld! :wink:

Skrevet

Har du sett Memento? Eller filmer av Cohen-brødrene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, Mullholland drive er råbra! Men den er temmelig forvirrende. Hvis du ender opp med å leie den og føler deg litt forfjamset etterpå, så søk etter mullholland drive her på forumet, så finner du en tolkning på filmen som er god.

Regner med at du har leid film alleredem så hvilken endte du opp med?

-TH

Skrevet

Jeg anbefaler alle å se den danske dogme-filmen, "Elsker deg for evig" - utrolig bra film som beskriver hvordan mennesker opptrer når kriser inntreffer...

Skrevet

Bridget Jones' diary

A beautiful mind-et vakkert sinn

Klemz fra:

Skrevet

Skru'n som Beckham (herlig film!!!)

Billy Elliot

Chocolat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...