Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Ozzy Osbourne skar en gang av G-strengen til datteren mens vennene hennes så på. Kelly Osbourne var skrekkslagen da hun som tenåring opplevde at hennes rockevokalistfar ga uttrykk for at han ikke likte G-strengen hennes mor Sharon hadde kjøpt til henne. - En gang hadde mamma kjøpt en G-streng til meg i stedet for store truser. Da jeg bøyde meg ned, ropte pappa: «Kelly, du går med en G-streng, Kelly? G-strenger er for horer», skriver Kelly Osbourne. http://www.dagbladet.no/2009/08/30/kjendis...ografi/7878956/ Burde foreldre gjør slikt? Hvordan hadde du reagert om din mann, eller kone, gjorde dette på deres datter?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 øh.. Jeg tror jeg hadde dratt h*n til side og forklart inngående et par ting. Så hadde jeg forlangt at h*n ba ungen om unskyldning for oppførselen. Men samtidig hadde jeg lagt vekt på at barnet skjønte hvorfor h*n reagerte, og at vi som foreldre var enige i at det ikke var passende/eller var passende med denslags undertøy. Før evnt fylt sånn og sånn bla bla... Tror jeg. Men i utgangspuktet er hele situasjonen så absurd at det ville aldri skjedd her i huset. Ozzy har jo aldri vært helt stødig...
Philipa Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Hørtes, nesten, som en spøk. Men, som tidligere påpekt: Ozzy er ikke akkurat på den "stødige siden".
Gjest Aurora Borealis Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Det har aldri slått meg å bruke Ozzy som rollemodell for oppdragelse av barn. Klarer ikke helt å se for meg et sånt scenario hjemme hos oss.
Harlekin Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Ozzy er ikke helt som andre millionærer ...
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Jeg tror ikke jeg ville ha gjort noe som helst på samme måte som de foreldrene der... Alle ungene er jo mis-fits. :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå