Gå til innhold

Skar av datterens truse

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ozzy Osbourne skar en gang av G-strengen til datteren mens vennene hennes så på.

Kelly Osbourne var skrekkslagen da hun som tenåring opplevde at hennes rockevokalistfar ga uttrykk for at han ikke likte G-strengen hennes mor Sharon hadde kjøpt til henne.

- En gang hadde mamma kjøpt en G-streng til meg i stedet for store truser. Da jeg bøyde meg ned, ropte pappa: «Kelly, du går med en G-streng, Kelly? G-strenger er for horer», skriver Kelly Osbourne.

http://www.dagbladet.no/2009/08/30/kjendis...ografi/7878956/

Burde foreldre gjør slikt? Hvordan hadde du reagert om din mann, eller kone, gjorde dette på deres datter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øh.. Jeg tror jeg hadde dratt h*n til side og forklart inngående et par ting. Så hadde jeg forlangt at h*n ba ungen om unskyldning for oppførselen. Men samtidig hadde jeg lagt vekt på at barnet skjønte hvorfor h*n reagerte, og at vi som foreldre var enige i at det ikke var passende/eller var passende med denslags undertøy. Før evnt fylt sånn og sånn bla bla...

Tror jeg.

Men i utgangspuktet er hele situasjonen så absurd at det ville aldri skjedd her i huset.

Ozzy har jo aldri vært helt stødig... :sjenert:

Skrevet
:fnise: Hørtes, nesten, som en spøk. Men, som tidligere påpekt: Ozzy er ikke akkurat på den "stødige siden".
Gjest Aurora Borealis
Skrevet

Det har aldri slått meg å bruke Ozzy som rollemodell for oppdragelse av barn. :ler:

Klarer ikke helt å se for meg et sånt scenario hjemme hos oss.

Skrevet

Ozzy er ikke helt som andre millionærer ...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha gjort noe som helst på samme måte som de foreldrene der... Alle ungene er jo mis-fits. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...