Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Aqua-Lenes nye singel er så grønnjævlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. -TH Innlegget er endret. Orakel - moderator
jamie Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Det må da kunne gå ann å si at du ikke liker den nye singelen hennes på en finere måte? Dårlig formulert innlegg, gjest.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Bekager. Aqua-Lenes nye singel er mindre fin. Jeg følte meg noe flau da jeg hørte den på TV forleden. Oki? -TH
Jinx Skrevet 9. august 2003 #4 Skrevet 9. august 2003 Helt enig.. Foferdelig både låta og videoen... Skjemtes på hennes vegne.. :oops: Hjelp.. Snakk om useriøs "artist".. Syns hun har fin stemme, når hun ikke gjør seg til.. (som f.eks "Turn back time" og "Good morning sunshine"..)
Gjest care Skrevet 9. august 2003 #5 Skrevet 9. august 2003 uff ja :oops: Syntes det virket ganske så desperat....
*M* Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 Jeg kan ikke annet enn å le av det kvinnemennesket
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2003 #8 Skrevet 10. august 2003 Ikke hørt eler sett den,. men synes jo promobildene vitner o en desperat handling... Hvor har dere sett videoen hen?
Jinx Skrevet 10. august 2003 #9 Skrevet 10. august 2003 Tror jeg så den på Absolutt underholdning på TV2..
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 10. august 2003 #10 Skrevet 10. august 2003 Det er det som er så flott med dagens moderne hjelpemidler som tv, radio og lignende; man kan slå dem av eller se på noe annet. Om man gidder irritere magesår på seg selv bare fordi man ikke liker noe, da tror jeg egentlig vi heller skal begynne å prate om respekt for andres lyster. Just a thought. Har ikke hørt den selv, ennå. Den duger alikevel helt sikkert for sin målgruppe.
Anglofil Skrevet 11. august 2003 #11 Skrevet 11. august 2003 Helt enig!Synes også sangen og musikkvideoen er "mindre fin" eller "grønnjævlig",som gjest sier.*Tar seg til hodet*..Flau er bare forordet... :oops: Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå