Gå til innhold

Mot i brøstet, Karl & co og lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med publikum i Hos Martin, Mot i brøstet og Karl & co? Hvor mange episoder ser de per forestilling? Er det et virkelig publikum, eller er publikum mer som "skuespillere" der de får beskjed om å le og klappe og sånt?

I en episode av Hos Martin så er det med en liten unge, kanskje 1-2 år. Hvordan gjør de det med publikum til stedet? Hvordan klarer de å ha kontroll med en så liten unge i et teater med publikum? For de kan jo aldri vite hvordan en så liten unge vil oppføre seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke overvært en slik innspilling selv, men en jeg kjenner sa at det var ganske langtekkelig. Han var tilstede på Mot i brøstet, og de spilte inn kun en episode. Men det tok lang tid, for mange ganger må de jo ta en scene opptil flere ganger. Jeg vet ikke om de måtte le på kommando, hvis produsenten ikke er fornøyd med responsen så kan de vel bare legge på litt latter, vil jeg tro.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Jeg har vært på en innspilling av Karl & Co, noe jeg ikke er videre stolt av :sjenert:

En komiker e.l varmet opp publikum, og stod deretter i synsfeltet vårt og viftet med armene når han ville ha mer latter/applaus.

De tok noen scener om igjen, men jeg syns ikke det tok så fryktelig lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...