jamie Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 Er hjemme alene og lurer på om det er noe å se på tv ikveld? Noe dere skal se?
VesleBråka Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 24! Så fire episoder igår, og fem ikveld, og er blitt hekta! Likte det ikke noe spesielt ifjor, og har ikke engasjert meg iår før nå. Det ble kanskje for store gap til å holde på thrillingen med en uke mellom hver..
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 Er det noe bra på den boksen noengang, da, bortsett fra tannlegen på NRK på lørdager...?
Tusenfryd Skrevet 10. august 2003 #4 Skrevet 10. august 2003 Tenkte jeg skulle seom vanlig se Charned på ZTV - blir aldri lei av dem, selv om det er gamle episoder. Og så er det Morse på NRK - uten nyhetspause
Jinx Skrevet 10. august 2003 #5 Skrevet 10. august 2003 Kanskje jeg skal se Inspektør Morse ikveld jeg også.. Hvis det er avsluttende vel og merke..
-Fisken- Skrevet 10. august 2003 #6 Skrevet 10. august 2003 Har tenkt til å se søndagsfilmen på TV3, husker ikke hva den heter i øyeblikket, men det er en actionthriller :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå