Gå til innhold

Kan jeg bruke

Fremhevede innlegg

Gjest Hellene
Skrevet

Jeg her ikke noen dildo, men har lyst på. Få ikke tak i det i dag.

Kan jeg bruke agurk. har noen brukt d.

Ønsker seriøst svar. Så fort som mulig

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan bruke en agurk. Jeg tror jeg hadde tredd en kondom over uansett, og for min del ville nok en agurk blitt i største laget..

Skrevet

Takk for svaret. Har ikke kondom her, men kan vel vaske den og bruke noe krem på den.

Den er liten. Tenkte litt på dette når jeg kjøpte den i går.

Det er ikke noe med agurk som kan gjøre meg syk?

Hellene

Skrevet

Joda, de bruker jo kjemiske sprøytemidler for å ta livet av skadedyr og ugress, og dette er ikke spesielt sunt. Dessuten kan folk med svineinfluensa hå nyst på den. Kanskje en fra en kultur uten dopapir har tatt på den, og gnukket ecolibakterier utover den.

Hvis jeg var deg, ville jeg ha kjørt analt med den, sånn bare for sikkerhets skyld...

:fnise:

Skrevet

Når jg vasker den, blir da vel slike sprøyte tinger borte? Det var jo plast utenpå og.

har lest litt her. ser andre har brukt det, og mye annet rart. Så jg tror d går fint jeg.

Skrevet
Når jg vasker den, blir da vel slike sprøyte tinger borte? Det var jo plast utenpå og.

har lest litt her. ser andre har brukt det, og mye annet rart. Så jg tror d går fint jeg.

Hvorfor spør du da?

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvorfor spør du da?

Lurer på om naturen hadde en dypere mening med det - å lage grønnsaker som ser ut som rene avstøpninger av errigerte peniser ? Når man ser i grønnsaks disken - er det jo ikke til å unngå å se " likheten " for oss jenter ...ha ha

Skrevet

Husk att det finnes en type sopp i naturen som ligner enda mer på en penis en en agurk :P

Skrevet
Lurer på om naturen hadde en dypere mening med det - å lage grønnsaker som ser ut som rene avstøpninger av errigerte peniser ? Når man ser i grønnsaks disken - er det jo ikke til å unngå å se " likheten " for oss jenter ...ha ha

hehe, jeg har lyst å knulle deg womenwomen. Du høres ut som ei kåt skjøge.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Tror ikke det er noe problem å bruke en agurk, nei.

God fornøyelse. :)

Skrevet

jeg leste en gang at :

om du ikke ville puttet det i munnen, skal du heller ikke putte det i musa...

:fnise:

Gjest womenwomen
Skrevet
hehe, jeg har lyst å knulle deg womenwomen. Du høres ut som ei kåt skjøge.

Syns egentlig det er litt flaut å handle gulrøtter , agurk , banan osv - dersom noen menn ser det ...eller expeditøren er en ung & kjekk gutt ...Syns de smiler sån til meg ...

Hva tenker de da ? Det kan man aldri vite - heldigvis ...he he

Håper det var meg de sendte lange blikk - å ikke det jeg hadde i handlekurven som vekket slik intresse ...ha ha Har hørt menn kan være litt " skitne " i tankegangen ...hi hi Spesielt " unge " menn ...hmm

Skrevet
Syns egentlig det er litt flaut å handle gulrøtter , agurk , banan osv - dersom noen menn ser det ...eller expeditøren er en ung & kjekk gutt ...Syns de smiler sån til meg ...

Hva tenker de da ? Det kan man aldri vite - heldigvis ...he he

Håper det var meg de sendte lange blikk - å ikke det jeg hadde i handlekurven som vekket slik intresse ...ha ha Har hørt menn kan være litt " skitne " i tankegangen ...hi hi Spesielt " unge " menn ...hmm

Trur heller det er du som er veldig 14Is!

Skrevet

Måtte bare se om jeg hadde fått noen svar. Nå er det for sent og komme med svar. Det gikk fint, både da og senere.

Nå skal jeg bestille meg noe isteden..

En ting.. Får andre jenter her lyst og kose selv etter sex med kjæresten. Noen ganger må jeg lure meg unna og gjøre det.

Hellene

Skrevet

hei, leser her at du tenker på å prøve en agurk jeg=) men du kan også prøve en banan, bare å ta kondom på bananen så er den klar den;)

btw du burde kjøpe det vibrator det r det beste du kan gjøre for deg selv. enten klitoris stimulator el.dildo;)

• 1 måned senere...
Skrevet
Måtte bare se om jeg hadde fått noen svar. Nå er det for sent og komme med svar. Det gikk fint, både da og senere.

Nå skal jeg bestille meg noe isteden..

En ting.. Får andre jenter her lyst og kose selv etter sex med kjæresten. Noen ganger må jeg lure meg unna og gjøre det.

Hellene

jeg får lyst til det veldig ofte jeg..men han liker ikke det. men han skjønner det når han har kommet for fort..da går han å setter seg på sofaen å ser på tv:p

Gjest womenwomen
Skrevet

He he blir så kåt av å tenke på denne unge jenta som skal prøve å stimulere seg for første gang. Husker da jeg var i den alderen he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...