Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1961 Skrevet 16. september 2009 Tar fram teskje, og forkorter tidligere utsagn: Steinar spør: "Er du usikker på noe?" KateW: "Jeg kan av og til være usikker på om kjæresten løper så fort som han tror." Steinars koklusjon, kjæresten kan ikke holde avtaler, og KateW puler mannlige kamerater. Vel, jeg ville vel ikke gått fullt så langt .....
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1962 Skrevet 16. september 2009 Vel, jeg ville vel ikke gått fullt så langt ..... Men det er jaggu ikke langt fra sannheten
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1963 Skrevet 16. september 2009 Men det er jaggu ikke langt fra sannheten Sannheten om dette kan jo bare du selv vite Har lært her jeg vettu Men når det gjelder å være usikker, så tenkte jeg egentlig på om du aldri er usikker på noe ved deg selv?
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1964 Skrevet 16. september 2009 Sannheten om dette kan jo bare du selv vite Har lært her jeg vettu Men når det gjelder å være usikker, så tenkte jeg egentlig på om du aldri er usikker på noe ved deg selv? Nå har jo vi rimelig ulike definisjoner på det å være usikker, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Men du kan godt presisere litt.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1965 Skrevet 16. september 2009 Nå har jo vi rimelig ulike definisjoner på det å være usikker, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Men du kan godt presisere litt. Nja, du skrev jo dette så da er du vel aldri usikker på noe ved deg selv da sikkert. "Jeg hadde vært trygg om de så ut som Angelina og Megan Fox også. For det er meg han vil ha, og meg han kommer hjem til, og jeg har det å tilby som han ønsker og trenger hos en kvinne."
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1966 Skrevet 16. september 2009 Nja, du skrev jo dette så da er du vel aldri usikker på noe ved deg selv da sikkert. "Jeg hadde vært trygg om de så ut som Angelina og Megan Fox også. For det er meg han vil ha, og meg han kommer hjem til, og jeg har det å tilby som han ønsker og trenger hos en kvinne." Nei, jeg er ikke usikker på at han tenner på meg, vil ha meg, er glad i meg eller velger meg. I min verden har ikke det noe med usikkerhet å gjøre, det har med hans tilbakemeldinger som gjør meg trygg.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1967 Skrevet 16. september 2009 Nei, jeg er ikke usikker på at han tenner på meg, vil ha meg, er glad i meg eller velger meg. I min verden har ikke det noe med usikkerhet å gjøre, det har med hans tilbakemeldinger som gjør meg trygg. Ja, og hadde du ikke fått tilbakemeldinger, eller fått negative tilbakemeldinger, så hadde du blitt utrygg og usikker. Kommunikasjon, ja - god eller dårlig.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1968 Skrevet 16. september 2009 Ja, og hadde du ikke fått tilbakemeldinger, eller fått negative tilbakemeldinger, så hadde du blitt utrygg og usikker. Kommunikasjon, ja - god eller dårlig. Hæ? Du spurte om jeg var usikker, og jeg sa at på det området er jeg ikke det. Jeg kan være usikker på mye jeg, men på hans følelser så er jeg altså ikke usikker. Fordi jeg vet.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1969 Skrevet 16. september 2009 Hæ? Du spurte om jeg var usikker, og jeg sa at på det området er jeg ikke det. Jeg kan være usikker på mye jeg, men på hans følelser så er jeg altså ikke usikker. Fordi jeg vet. Jeg bare tenkte på hvor viktig kommunikasjonen imellom 2 mennesker egentlig er.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1970 Skrevet 16. september 2009 Selvsagt. OG det jeg sier er at den er så god at jeg ikke er usikker på noe som helst oss i mellom. Når det gjelder meg selv, så kan jeg være usikker på ting, selvsagt.
Cata Skrevet 16. september 2009 #1971 Skrevet 16. september 2009 *venter spent på 100-siders jubileum i tråden*
LilleBille Skrevet 16. september 2009 #1972 Skrevet 16. september 2009 *venter spent på 100-siders jubileum i tråden* Mangler fortsatt 8 før vi bikker over gitt...
CeeCee Skrevet 16. september 2009 #1973 Skrevet 16. september 2009 Hvor mange seriøse forhold har du vært i siden du har sannhetsgehalten på hvordan alle seriøse forhold i hele verden fungerer, og stort sett alle andre er uenige med deg? Venter fortsatt på at Steinar skal svare på dette spm. fra side 97, jeg da...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. september 2009 #1974 Skrevet 16. september 2009 Etter å ha lest gjennom hele denne jubileumstråden lurer jeg i grunnen bare på én ting: Hvordan ser du ut, Steinar, er du virkelig kjekk og normal? Eller er du som de andre mennene som samler seg her?
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1975 Skrevet 16. september 2009 Venter fortsatt på at Steinar skal svare på dette spm. fra side 97, jeg da... Jeg har vel svart på det tidligere - nok forhold Eller egentlig så ønsker jeg meg nå det endelige og rette forholdet i livet. Men jeg har aldri påstått at jeg vet hvordan alle seriøse forhold i hele verden fungerer. Folk er så forskjellige at det bare er mulig å uttale seg i grove hovedtrekk eller grupperinger på generell basis. Og det gjør altså som regel jeg.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1976 Skrevet 16. september 2009 Etter å ha lest gjennom hele denne jubileumstråden lurer jeg i grunnen bare på én ting: Hvordan ser du ut, Steinar, er du virkelig kjekk og normal? Eller er du som de andre mennene som samler seg her? Har du virkelig lest igjennom hele tråden - imponerende! hehe Må innrømme at jeg ikke kjenner noen av mennene som er her. Og hva som er å være kjekk og normal er det jo øynene som ser. Jeg ser vel i de flestes øyne normal ut vil jeg tro. Og alle har sine styrker og svakheter og ingen blir yngre med årene. Vi får se om hun som har førsteretten på meg benytter seg av den eller ikke.
kristian82 Skrevet 16. september 2009 #1977 Skrevet 16. september 2009 Etter å ha lest gjennom hele denne jubileumstråden lurer jeg i grunnen bare på én ting: Hvordan ser du ut, Steinar, er du virkelig kjekk og normal? Eller er du som de andre mennene som samler seg her?
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1978 Skrevet 16. september 2009 Jeg har nevnt det før i tråden, og jeg nevner det igjen. Noen av oss får ikke så lett venninner, fordi vi ser ut slik som kvinner tror menn liker, og menn trives sammen med oss fordi vi er som vi er. Uten at det er noe seksuelt i bildet. Jeg er en slik kvinne. De få venninnene jeg har har jeg stort sett fått i voksen alder, men fortsatt opplever jeg mye sjalusi og baksnakking. Menn er ikke slik, de fleste av dem. De liker meg for den jeg er, fordi jeg er rimelig smart, dekorativ, forholdsvis morsom og rampete. Dette er jo ikke bra, damer - blir ikke venninner da, nei .....
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 16. september 2009 #1979 Skrevet 16. september 2009 Når tråden straks blir på 100 sider: Blir vi innbudt på kaffe og kaker da?
LilleBille Skrevet 16. september 2009 #1980 Skrevet 16. september 2009 Når tråden straks blir på 100 sider: Blir vi innbudt på kaffe og kaker da? Du mener det er på sin plass å feire :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå