Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, men mannligevenner og jenteturer må hun gi opp.

Jeg har nevnt det før i tråden, og jeg nevner det igjen.

Noen av oss får ikke så lett venninner, fordi vi ser ut slik som kvinner tror menn liker, og menn trives sammen med oss fordi vi er som vi er. Uten at det er noe seksuelt i bildet.

Jeg er en slik kvinne. De få venninnene jeg har har jeg stort sett fått i voksen alder, men fortsatt opplever jeg mye sjalusi og baksnakking.

Menn er ikke slik, de fleste av dem. De liker meg for den jeg er, fordi jeg er rimelig smart, dekorativ, forholdsvis morsom og rampete.

Skulle jeg måtte gi opp hele nettverket mitt fordi en kjæreste var "REDD" så hadde aldri det forholdet kunne fungert.

Nå innbiller jeg meg faktisk at alle dine mannlige kompiser bare sitter med åpen munn og sikler :ler: Tviler ikke på at de liker deg som du er da, nei! Blir bare verre og verre dette hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå innbiller jeg meg faktisk at alle dine mannlige kompiser bare sitter med åpen munn og sikler :ler: Tviler ikke på at de liker deg som du er da, nei! Blir bare verre og verre dette hehe

Hadde de vært så grunne så hadde vi ikke vært kompiser. Og skulle de mot formodning gjøre det, så hadde jeg ikke utnyttet det.

Skrevet
Så det betyr altså ingenting for deg om hun virkelig bryr seg om deg tilbake da eller?

Hvis DET er det du får ut av det jeg skriver Steinar, så synes jeg virkelig synd på deg. Hva får deg til å stille et så innesnødd, trangsynt og bent fram imbesilt spørsmål ?????

Og du, jeg smisker ikke. Sånt har jeg ikke behov for. Jeg påpeker bare det som er åpenbart for meg, og tilbakemelder til menneskene her inne når jeg synes de har gjort seg foretjent til det. Akkurat som jeg gjør til deg. Hadde du hatt innsikt, intelligens, vidd og evnen til å påpeke det essensielle i det som ble skrevet her, hadde jeg skrevet noe lignende til deg også. Foreløpig er det alt annet enn fare for akkurat det.

Skrevet
Jeg er ikke usikker på om han puler venninner.

Jeg kan være usikker på om han rekker bussen, eller om han har fått ombooket alle møtene sine sånn at vi plutselig ikke har en lunsjavtale, jeg kan være usikker på hva han mener når han sier fem minutter eller to sekunder.

Men jeg er aldri usikker på om han elsker meg, stoler på meg og er trofast.

Så det du sier er altså egentlig at han ikke er helt til å stole på i alle situasjoner da eller?

Og kanskje jeg ikke er REDD men BESTEMT?

Skrevet
Hvor mange seriøse forhold har du vært i siden du har sannhetsgehalten på hvordan alle seriøse forhold i hele verden fungerer, og stort sett alle andre er uenige med deg?

Nok. Og jeg har alltid mine egne meninger om alt - uansett :)

Men det betyr ikke at jeg ikke kan høre (lese) hva andre også sier og mener.

Skrevet
Hadde de vært så grunne så hadde vi ikke vært kompiser. Og skulle de mot formodning gjøre det, så hadde jeg ikke utnyttet det.

Storartet hehe

Skrevet
Så det du sier er altså egentlig at han ikke er helt til å stole på i alle situasjoner da eller?

:ler: Jeg må gjenta det Woof skriver over her, om det er DET du klarer å få ut av det innlegget, så er jeg helt i sjokk.

Klart han er til å stole på!

Eksemplene jeg nevner over handler ikke om det. Og å være usikker er ikke en altoppslukende skremmende ting.

Om han ringer klokka hel og skal prøve og rekke bussen to minutter senere, så kan jeg være usikker på om han rekker den.

Kanskje han har et noe urealistisk syn på egne hundremetersprint evner. For eksempel. Det betyr ikke at han ikke er til å stole på, men at han bruker litt lengre tid på ting enn det han tror.

Og det lar jeg være å si så mye om, for man skal støtte og backe opp noe eldre mennesker, så de tror de kan klare alt.

Skrevet

Jeg tror det er sånn at de aller, aller fleste her inne BESTEMT tror du er REDD.

Skrevet
Nok. Og jeg har alltid mine egne meninger om alt - uansett :)

Men det betyr ikke at jeg ikke kan høre (lese) hva andre også sier og mener.

Har du hatt veldig mange, og ingen har funket, bør du kanskje forandre malen din, Steinar?

Skrevet
Jeg tror det er sånn at de aller, aller fleste her inne BESTEMT tror du er REDD.

*hikst*

Skrevet
Hvis DET er det du får ut av det jeg skriver Steinar, så synes jeg virkelig synd på deg. Hva får deg til å stille et så innesnødd, trangsynt og bent fram imbesilt spørsmål ?????

Og du, jeg smisker ikke. Sånt har jeg ikke behov for. Jeg påpeker bare det som er åpenbart for meg, og tilbakemelder til menneskene her inne når jeg synes de har gjort seg foretjent til det. Akkurat som jeg gjør til deg. Hadde du hatt innsikt, intelligens, vidd og evnen til å påpeke det essensielle i det som ble skrevet her, hadde jeg skrevet noe lignende til deg også. Foreløpig er det alt annet enn fare for akkurat det.

Jo, tusen takk for komplimentene du ;) hehe

Jeg spurte bare fordi at du skrev at du hadde tillit til dama di fordi du brydde deg om henne. Kjærlighet gjør jo som kjent blind ......

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Ja, hvem vil egentlig ikke det? Og det funker ikke bestandig i et seriøst forhold.

Du glemte å lese den delen med at jeg klarer å sette grenser helt på egen hånd. Faktisk er det noe av det jeg vil gjøre når jeg er i et forhold.

Som vanlig så kommer du med fraser om hva som funker og ikke funker i et seriøst forhold som om vi andre ikke har peiling.

Jeg inngår faktisk kompromisser, jeg samarbeider med partneren, jeg tar hensyn til han. Men det er ikke fordi han har stilt noen krav, et kjærlighetsforhold går ikke ut på at begge må ofre alt de liker fordi den andre sier det. Det går ut på at man selv ofrer en del fordi det er det man vil.

Skrevet
:ler: Jeg må gjenta det Woof skriver over her, om det er DET du klarer å få ut av det innlegget, så er jeg helt i sjokk.

Klart han er til å stole på!

Eksemplene jeg nevner over handler ikke om det. Og å være usikker er ikke en altoppslukende skremmende ting.

Om han ringer klokka hel og skal prøve og rekke bussen to minutter senere, så kan jeg være usikker på om han rekker den.

Kanskje han har et noe urealistisk syn på egne hundremetersprint evner. For eksempel. Det betyr ikke at han ikke er til å stole på, men at han bruker litt lengre tid på ting enn det han tror.

Og det lar jeg være å si så mye om, for man skal støtte og backe opp noe eldre mennesker, så de tror de kan klare alt.

Joda, greit nok å prøve å backe opp og støtte andre, bare de da ikke tror at de kan flytte fjell av det. Klarer man ikke å holde avtaler og gjøre det man skal selv - så er det noe feil.

Skrevet

Og det bekymrer meg? Nei.

Skrevet
Har du hatt veldig mange, og ingen har funket, bør du kanskje forandre malen din, Steinar?

Man kan alltid gjøre saker og ting bedre :)

Skrevet
Hva mener du med det?

Nei, syns bare det er storartet at du ikke utnytter mannlige kompiser.

Det er jo det da faktisk :) Sikkert nok av kvinner som gjør det ......

Skrevet
Joda, greit nok å prøve å backe opp og støtte andre, bare de da ikke tror at de kan flytte fjell av det. Klarer man ikke å holde avtaler og gjøre det man skal selv - så er det noe feil.

Tar fram teskje, og forkorter tidligere utsagn:

Steinar spør: "Er du usikker på noe?"

KateW: "Jeg kan av og til være usikker på om kjæresten løper så fort som han tror."

Steinars koklusjon, kjæresten kan ikke holde avtaler, og KateW puler mannlige kamerater.

Skrevet
Du glemte å lese den delen med at jeg klarer å sette grenser helt på egen hånd. Faktisk er det noe av det jeg vil gjøre når jeg er i et forhold.

Som vanlig så kommer du med fraser om hva som funker og ikke funker i et seriøst forhold som om vi andre ikke har peiling.

Jeg inngår faktisk kompromisser, jeg samarbeider med partneren, jeg tar hensyn til han. Men det er ikke fordi han har stilt noen krav, et kjærlighetsforhold går ikke ut på at begge må ofre alt de liker fordi den andre sier det. Det går ut på at man selv ofrer en del fordi det er det man vil.

Joda, forsåvidt helt enig med deg her.

Du skriver i det hele tatt meget bra *smiske* hehe

Men det er sant faktisk.

Skrevet
Tar fram teskje, og forkorter tidligere utsagn:

Steinar spør: "Er du usikker på noe?"

KateW: "Jeg kan av og til være usikker på om kjæresten løper så fort som han tror."

Steinars koklusjon, kjæresten kan ikke holde avtaler, og KateW puler mannlige kamerater.

:skratte: *dåner av latter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...