Gjest Woof Skrevet 16. september 2009 #1921 Skrevet 16. september 2009 Der er det en fin grense mellom det å være trygg på deg og det å bare gi F*** i hva du egentlig driver med. Vil du ha en mann som ikke bryr seg, så du kan gjøre akkurat som du vil eller? Sånn er ikke jeg. Og jeg er ingen tøffel - tro meg. Men snill er jeg - som regel Du trenger å lære deg forskjellen på å bry seg OM og å bry seg MED, Steinar. Den er ikke helt uvesentlig, for å si det sånn. Denne påståtte grensen din begriper jeg virkelig ikke en pøkk av. Hvordan i himmelens navn kan det være en hårfin grense mellom det å være trygg på å det å gi faen i noen??? Jeg er trygg på kjæresten min NETOPP fordi jeg virkelig bryr meg om henne. Men det er meg...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 16. september 2009 #1922 Skrevet 16. september 2009 Der er det en fin grense mellom det å være trygg på deg og det å bare gi F*** i hva du egentlig driver med. Vil du ha en mann som ikke bryr seg, så du kan gjøre akkurat som du vil eller? Sånn er ikke jeg. Og jeg er ingen tøffel - tro meg. Men snill er jeg - som regel Igjen: Sjalusi er ikke synonymt med at du bryr deg ekstremt mye om dama. Sjalusi hører ikke hjemme i et forhold. Tillit er derimot et fint tegn på kjærlighet. Ja, jeg vil at mannen skal ha nok tillit til meg at jeg kan få gjøre som jeg vil. Jeg vil at han skal vite at jeg klarer å sette rimelige grenser helt på egen hånd. Jeg vil at han skal være sikker på at jeg elsker han, at det bare er han jeg vil ha sex med i hele verden og at han kan stole 100% på meg. Hvis han sutrer og furter og tisser litt på seg når jeg sier at jeg har vært hos Trond og spilt monopol så tar jeg det som en erklæring av mistillit, ikke kjærlighet.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1923 Skrevet 16. september 2009 Her mente jeg selvfølgelig SYLSKARP. Beklager, Kate. Jeg går ut for å kjøpe meg en boks bokstavkjeks nå. Og jeg lover å ikke tygge dem.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1924 Skrevet 16. september 2009 Hvis han sutrer og furter og tisser litt på seg når jeg sier at jeg har vært hos Trond og spilt monopol så tar jeg det som en erklæring av mistillit, ikke kjærlighet. Strålende vakre bilder i hodet, nå Ange, i fire farger.... Tisser litt på seg! *fniser litt mer* Ange og Woof:
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1925 Skrevet 16. september 2009 Pip, jukkesmileyen er tilbake! Jeg trodde jeg brukte denne bukkesmileyen... Hvor er den tro?
LilleBille Skrevet 16. september 2009 #1926 Skrevet 16. september 2009 (endret) Den står jo med feil bilde - så du får bruke denne i stedet Endret 16. september 2009 av LilleBille
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1927 Skrevet 16. september 2009 (endret) Men jeg tror, og dette mener jeg godt, Steinar, at du skal slite med å finne en kvinne som ønsker å gi opp hele livet sitt, for å være i et forhold med deg. Kanskje, bare kanskje du burde tenke litt på akkurat det. Å fire litt på dine krav og ikke bare forvente at kvinnen skal bli bare Steinars. Da tror jeg du vil ha problemer med å finne ei som vil passe sammen med deg. Jeg har aldri sagt eller ment at hun skal gi opp hverken slekt eller venninner. Endret 16. september 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1928 Skrevet 16. september 2009 Jeg hadde vært trygg om de så ut som Angelina og Megan Fox også. For det er meg han vil ha, og meg han kommer hjem til, og jeg har det å tilby som han ønsker og trenger hos en kvinne. Du er altså aldri usikker på noe du da?
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 16. september 2009 #1929 Skrevet 16. september 2009 Jeg har aldri sagt eller ment at hun skal gi opp hverken slekt eller venninner. Utrolig raust og storhjertet av deg, Steinar. Kudos.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1930 Skrevet 16. september 2009 Men det er det, Steinar, jeg ikke forstår. Virkelig ikke. Om vi har kjent hverandre i nesten atten år og aldri pult, så er han jo ingen trussel for noe som helst. Nei, det er sikkert godt mulig det - hva vet jeg.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1931 Skrevet 16. september 2009 (endret) Angelina, Jupp, Steinar er en redd mann med tøffelegenskaper! Alle har sine individuelle styrker og svakheter faktisk Men tøffel - ja, da hadde du fått deg en overraskelse Endret 16. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1932 Skrevet 16. september 2009 Jeg har aldri sagt eller ment at hun skal gi opp hverken slekt eller venninner. Nei, men mannligevenner og jenteturer må hun gi opp. Jeg har nevnt det før i tråden, og jeg nevner det igjen. Noen av oss får ikke så lett venninner, fordi vi ser ut slik som kvinner tror menn liker, og menn trives sammen med oss fordi vi er som vi er. Uten at det er noe seksuelt i bildet. Jeg er en slik kvinne. De få venninnene jeg har har jeg stort sett fått i voksen alder, men fortsatt opplever jeg mye sjalusi og baksnakking. Menn er ikke slik, de fleste av dem. De liker meg for den jeg er, fordi jeg er rimelig smart, dekorativ, forholdsvis morsom og rampete. Skulle jeg måtte gi opp hele nettverket mitt fordi en kjæreste var "REDD" så hadde aldri det forholdet kunne fungert.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1933 Skrevet 16. september 2009 Her mente jeg selvfølgelig SYLSKARP. Beklager, Kate. Jeg går ut for å kjøpe meg en boks bokstavkjeks nå. Og jeg lover å ikke tygge dem. Du har ikke lyst til å smiske med KateW enda litt mer da?
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1934 Skrevet 16. september 2009 Du er altså aldri usikker på noe du da? Jeg er ikke usikker på om han puler venninner. Jeg kan være usikker på om han rekker bussen, eller om han har fått ombooket alle møtene sine sånn at vi plutselig ikke har en lunsjavtale, jeg kan være usikker på hva han mener når han sier fem minutter eller to sekunder. Men jeg er aldri usikker på om han elsker meg, stoler på meg og er trofast.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1935 Skrevet 16. september 2009 Nei, det er sikkert godt mulig det - hva vet jeg. Veldig lite, virker det som...
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1936 Skrevet 16. september 2009 Du trenger å lære deg forskjellen på å bry seg OM og å bry seg MED, Steinar. Den er ikke helt uvesentlig, for å si det sånn. Denne påståtte grensen din begriper jeg virkelig ikke en pøkk av. Hvordan i himmelens navn kan det være en hårfin grense mellom det å være trygg på å det å gi faen i noen??? Jeg er trygg på kjæresten min NETOPP fordi jeg virkelig bryr meg om henne. Men det er meg... Så det betyr altså ingenting for deg om hun virkelig bryr seg om deg tilbake da eller?
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1937 Skrevet 16. september 2009 Du har ikke lyst til å smiske med KateW enda litt mer da? Han gjør det nå med innsikt og vidd, i det minste, og da går jeg fem på, hver gang...
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1938 Skrevet 16. september 2009 Igjen: Sjalusi er ikke synonymt med at du bryr deg ekstremt mye om dama. Sjalusi hører ikke hjemme i et forhold. Tillit er derimot et fint tegn på kjærlighet. Ja, jeg vil at mannen skal ha nok tillit til meg at jeg kan få gjøre som jeg vil. Jeg vil at han skal vite at jeg klarer å sette rimelige grenser helt på egen hånd. Jeg vil at han skal være sikker på at jeg elsker han, at det bare er han jeg vil ha sex med i hele verden og at han kan stole 100% på meg. Hvis han sutrer og furter og tisser litt på seg når jeg sier at jeg har vært hos Trond og spilt monopol så tar jeg det som en erklæring av mistillit, ikke kjærlighet. Ja, hvem vil egentlig ikke det? Og det funker ikke bestandig i et seriøst forhold.
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1939 Skrevet 16. september 2009 Han gjør det nå med innsikt og vidd, i det minste, og da går jeg fem på, hver gang... Ja, nå holdt jeg på å skrive typisk kvinnfolk .... godt at jeg ikke gjorde det da
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #1940 Skrevet 16. september 2009 Ja, hvem vil egentlig ikke det? Og det funker ikke bestandig i et seriøst forhold. Hvor mange seriøse forhold har du vært i siden du har sannhetsgehalten på hvordan alle seriøse forhold i hele verden fungerer, og stort sett alle andre er uenige med deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå