Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og hva vet jeg om det som hverken kjenner deg eller han?

Her var det vel snakk om at din hypotetiske dame hadde en venn hun hadde drukket vin med hver uke siden hun var 18 - og aldri pult - ville det da vært greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjære Steinar, du har jo brukt 90 sider på å påstå noe annet. Retretterer du nå, så begynner jeg å nærme meg enig i glassmanet-teorien til Woof.

Jeg har ikke skrevet ett ord om at ikke noen (ditt eget ord) av dere faktisk har moral, integritet, sexlyst PÅ PARTNER, stort hjerte og rimelig greie mengder smartness.

Skrevet (endret)
Faen som jeg hater denne tråden! Idioten som har startet den bør gå å henge seg. Den blir aldri dø, kan folk slutte å kommentere dritten? Vær gang man ser på forumet står denne tråden øverst, og ødelegger alle andre tråder som er viktigere enn denne sexperverse taperens behov for oppmerksomhet. Slutt å kommenter på denne meningsløse tården som for lengst er ferdigdiskutert!

Denne tråden er jo festlig. :ler:

Den fikk jo tom Guriane til å registrere seg.

Du får registrere deg - og så blokkere alle oss - evt. bare gå inn på "mine innlegg" så slipper du å irritere deg.

Endret av LilleBille
Skrevet
Faen som jeg hater denne tråden! Idioten som har startet den bør gå å henge seg. Den blir aldri dø, kan folk slutte å kommentere dritten? Vær gang man ser på forumet står denne tråden øverst, og ødelegger alle andre tråder som er viktigere enn denne sexperverse taperens behov for oppmerksomhet. Slutt å kommenter på denne meningsløse tården som for lengst er ferdigdiskutert!

Ja, du er jo den perfekte til å uttale deg om dette :ler:

Skrevet

Din ål.

Skrevet
Her var det vel snakk om at din hypotetiske dame hadde en venn hun hadde drukket vin med hver uke siden hun var 18 - og aldri pult - ville det da vært greit?

Det hadde vært hennes oppgave å overbevise meg om. Jeg kjenner som sagt hverken til han eller deres forhold. Naturlig nok!

Skrevet
Denne tråden er jo festlig. :ler:

Den fikk jo tom Guriane til å registrere seg.

Du får registrere deg - og så blokkere alle oss - evt. bare gå inn på "mine innlegg" så slipper du å irritere deg.

:nigo:

Skrevet
Din ål.

Takk! Kanskje jeg skulle bli politiker .... eller forsvarsadvokat .... hehe

Skrevet
Det hadde vært hennes oppgave å overbevise meg om. Jeg kjenner som sagt hverken til han eller deres forhold. Naturlig nok!

For det første er det ingen som burde være bødt til å måtte overbevise deg. Naturlig nok vet du alt om deres forhold, for dama di har gjort alt hun kan for å inkludere deg i vennegjengen hennes. Du vet at det aldri har vært noe seksuelt mellom dem, både fordi de har sagt det selv OG fordi DU ser det når de er sammen! Kan hun kun treffe Trond når du er med? Sånn at du kan ha kontroll på situasjonen?

Skrevet

Huh? Du og jeg er da hypotetiske kjærester, og da regner jeg med at du har truffet kompisen jeg har hatt nesten halve livet, om du viser interesse for det. Om ikke har du hørt om ham, og vet godt hvem han er.

Skrevet
Har vi :fnise: - er du sikker på at jeg ikke er en middealdrende mann - med hentehår - fra Trøgstad da :lur:

Med nebbtenner og kroppslukt som en sel, for ikke å glemme...

Skrevet
Takk! Kanskje jeg skulle bli politiker .... eller forsvarsadvokat .... hehe

Jeg tror dessverre ikke det hadde gått. Du hadde blitt nødt til å tilbringe tid med kvinnelige kollegaer og klienter.. Det er jo dømt til å mislykkes.

Skrevet
For det første er det ingen som burde være bødt til å måtte overbevise deg. Naturlig nok vet du alt om deres forhold, for dama di har gjort alt hun kan for å inkludere deg i vennegjengen hennes. Du vet at det aldri har vært noe seksuelt mellom dem, både fordi de har sagt det selv OG fordi DU ser det når de er sammen! Kan hun kun treffe Trond når du er med? Sånn at du kan ha kontroll på situasjonen?

Drikke vin hjemme hos ham bare de 2, er helt uaktuelt.

Derimot, om de tok en kaffe på en cafe for å prate litt på dagtid blir vel noe annet.

Forutsatt at jeg visste om at hun skulle gjøre det - altså at det ikke var hemmelig og bak min rygg.

Skrevet
Jeg tror dessverre ikke det hadde gått. Du hadde blitt nødt til å tilbringe tid med kvinnelige kollegaer og klienter.. Det er jo dømt til å mislykkes.

Kunne ikke jeg bare bestemme over alle da? ;):ler:

Skrevet

Derimot, om de tok en kaffe på en cafe for å prate litt på dagtid blir vel noe annet.

Forutsatt at jeg visste om at hun skulle gjøre det - altså at det ikke var hemmelig og bak min rygg.

Faktisk. Hva skjedde med samarbeidet?

Skrevet
Faktisk. Hva skjedde med samarbeidet?

Samarbeidet er å ta hensyn til hverandres grenser. Vanskelig å forstå det?

Skrevet
Kunne ikke jeg bare bestemme over alle da? ;):ler:

Det hadde vel vært noe for deg, tenker jeg.

Men så er det det med ryggrad da.... :fnise:

Skrevet
Det hadde vel vært noe for deg, tenker jeg.

Men så er det det med ryggrad da.... :fnise:

Hva har ryggrad med politikere og forsvaradvokater å gjøre?

Skrevet
Samarbeidet er å ta hensyn til hverandres grenser. Vanskelig å forstå det?

Tar du hensn til henne når du sier "Det er uaktuelt!"?

Skrevet

Selv om vi hadde gjort det i atten år, og så kom Steinar, og da fikk jeg ikke lov.

Steinar, du ER en kontrollfreak, og du hadde ikke holdt lenge med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...