Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå høres du ut som et hysterisk kvinnfolk..

Takk i lige måde! ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Problemet" med et forhold er at da har man plutselig ikke bare seg selv lenger å ta hensyn til. Hvis du syns det er sykt å ta hensyn til din partner så deg om det.

Meg passer du da garantert ikke i sammen med i hvert fall.

Søren, og jeg som håpte.. :dry:

Skrevet
Vett til hva da? Å ikke dra på jentetur eller drikke vin med Trond?

Godt nok vett til å ta hensyn til sin partner.

Skrevet
Guriane, - ikke glem at steinar kanskje har visse erfaringer som gjør at han vet det han gjør idag?

Tror du steinar for eksempel var sjalu før han visste hvordan utroskap utvikler seg?

Jeg tror de fleste av oss har skjønt at Steinar har opplevd noe, ja, men det betyr ikke at "alle kvinner i hele verden vil gjøre og kommer til å gjøre akkurat det samme som den forbanna utro fi**a som pulte Finn på hyttetur!"

Noen av oss har faktisk moral, integritet, sexlyst PÅ PARTNER, stort hjerte og rimelig greie mengder smartness.

Skrevet

Vett til å ta hensyn til sin partner,- akkurat slik du gjør? :fnise:

Skrevet
Søren, og jeg som håpte.. :dry:

Tviler ikke, men totalt skivebom blir det aldri mange poeng av.

Skrevet

Ok, så om vi er partnere, så kan jeg drikke vin med Trond? Jeg vet vi ikke kommer til å pule, men om du sitter hjemme og er pissesur, eller sender meg meldinger hvert tiende minutt, så stoler du jo ikke på meg. Skjønner?

Skrevet
Jeg tror de fleste av oss har skjønt at Steinar har opplevd noe, ja, men det betyr ikke at "alle kvinner i hele verden vil gjøre og kommer til å gjøre akkurat det samme som den forbanna utro fi**a som pulte Finn på hyttetur!"

Noen av oss har faktisk moral, integritet, sexlyst PÅ PARTNER, stort hjerte og rimelig greie mengder smartness.

Har jeg påstått noe annet her?

Skrevet
Guriane, - ikke glem at steinar kanskje har visse erfaringer som gjør at han vet det han gjør idag?

Tror du steinar for eksempel var sjalu før han visste hvordan utroskap utvikler seg?

Og du utelukker at vi som svarer har en del erfaringer?

Kanskje vi har vært i forhold som har vært som det Steinar forfekter?

Kanskje vi har opplevd utroskap/vært utro?

Mulig vi vet hva sjalusi er og hva det fører til - foir du tror vel ikke for alvor at det bare er Steinar som har gjort erfaringer gjør du vel?

Skrevet
Det var også et spørsmål hehe Men tja, i prinsippet sikkert greit nok. Det kommer jo an på hvor og varighet etc.

:klø:

Du kan dra fire dager på danskebåten, men fem dager på hytte i trysil, no way. :)

Dersom det ikke er noe spesiellt så ser jeg ikke noen grunn til å legge føringer på lengde og sted.

Hadde selv blitt skeptisk dersom min mann uttrykte ønske om guttetur til Thailand eller ville loffe rundt seks måneder.

Skrevet
Jeg tror du må gå ut fra begge deler.

Ikke ferie på oss sammen altså :grine: - og du får ikke drikke vin med Trond ... men jeg kan :fnise:

... eller det ble kanskje feil :klø:

Ja du kan prøve å drikke vin med Trond, dere puler jo bare!

Skrevet
Ok, så om vi er partnere, så kan jeg drikke vin med Trond? Jeg vet vi ikke kommer til å pule, men om du sitter hjemme og er pissesur, eller sender meg meldinger hvert tiende minutt, så stoler du jo ikke på meg. Skjønner?

Kanskje jeg da mener at du burde ha godt nok vett til ikke å drikke vin alene med Trond hjemme hos ham?

Skrevet
Ja du kan prøve å drikke vin med Trond, dere puler jo bare!

:lur: - :ler:

Skrevet
Har jeg påstått noe annet her?

Kjære Steinar, du har jo brukt 90 sider på å påstå noe annet. Retretterer du nå, så begynner jeg å nærme meg enig i glassmanet-teorien til Woof.

Skrevet
Kanskje jeg da mener at du burde ha godt nok vett til ikke å drikke vin alene med Trond hjemme hos ham?

Ok, hva om vi har gjort det en gang i måneden siden vi var 18 og aldri hatt sex?

Skrevet
:klø:

Du kan dra fire dager på danskebåten, men fem dager på hytte i trysil, no way. :)

Dersom det ikke er noe spesiellt så ser jeg ikke noen grunn til å legge føringer på lengde og sted.

Hadde selv blitt skeptisk dersom min mann uttrykte ønske om guttetur til Thailand eller ville loffe rundt seks måneder.

Ja, der ser du. Du har dine grenser du også. Og alle har forskjellige grenser som man i et forhold må forholde seg til. Eller om det ikke passer - ikke ha noe mer med hverandre å gjøre.

Skrevet
Og du utelukker at vi som svarer har en del erfaringer?

Kanskje vi har vært i forhold som har vært som det Steinar forfekter?

Kanskje vi har opplevd utroskap/vært utro?

Mulig vi vet hva sjalusi er og hva det fører til - foir du tror vel ikke for alvor at det bare er Steinar som har gjort erfaringer gjør du vel?

Nettopp, og kanskje det er våre erfaringer som gjør at vi faktisk har litt gangsyn? Selv om vi har pupper.

Skrevet
Ok, hva om vi har gjort det en gang i måneden siden vi var 18 og aldri hatt sex?

Og hva vet jeg om det som hverken kjenner deg eller han?

Skrevet
Nettopp, og kanskje det er våre erfaringer som gjør at vi faktisk har litt gangsyn? Selv om vi har pupper.

Har vi :fnise: - er du sikker på at jeg ikke er en middealdrende mann - med hentehår - fra Trøgstad da :lur:

Skrevet

Og dette går da på vett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...