Guriane Skrevet 12. september 2009 #1541 Skrevet 12. september 2009 Andre kvinner enn dama di vil du altså bare snakke til hvis du må. Du har ikke svart på det Ella spurte om forresten..
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1542 Skrevet 12. september 2009 Andre kvinner enn dama di vil du altså bare snakke til hvis du må. Jeg snakker i hvert fall til dem hvis jeg må, ja hehe Men føles det naturlig å prate med ei kvinne i en eller annen sammenheng, så gjør jeg jo det selvfølgelig. Det er jo ikke ulovlig etter hva jeg har forstått så
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1543 Skrevet 12. september 2009 Du har ikke svart på det Ella spurte om forresten.. Hvis jeg er i sammen med ei dame, så har jeg ingen interesse av å ligge med noen annen kvinne, nei.
Guriane Skrevet 12. september 2009 #1544 Skrevet 12. september 2009 Hvis jeg er i sammen med ei dame, så har jeg ingen interesse av å ligge med noen annen kvinne, nei. Du bare ser henne for deg uten klær
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1545 Skrevet 12. september 2009 Du bare ser henne for deg uten klær Er det et problem eller? hehe Og så jeg som trodde at alle var så forståelsesfulle og tolerante her .....
Guriane Skrevet 12. september 2009 #1546 Skrevet 12. september 2009 Er det et problem eller? hehe Og så jeg som trodde at alle var så forståelsesfulle og tolerante her ..... Så... Du synes det er greit at du fantaserer om andre damer seksuelt når du er i et forhold, og at dama di må gi opp mange års vennskap med barndomsvennen sin som er mann. Høres ut som et sunt forhold
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1547 Skrevet 12. september 2009 Så... Du synes det er greit at du fantaserer om andre damer seksuelt når du er i et forhold, og at dama di må gi opp mange års vennskap med barndomsvennen sin som er mann. Høres ut som et sunt forhold Nei, jeg mente jo ikke det da. Kan faktisk ikke se noen grunn til hvorfor jeg skulle fantaserer om andre damer seksuelt når jeg er i et bra forhold. Det forutsetter da selvfølgelig også at dama gir meg det jeg trenger.
Ella_Grey Skrevet 12. september 2009 #1548 Skrevet 12. september 2009 Hindre andre menn fra å ligge med henne - ja, det kan du banne på!!! Du tror ikke at dama di har så pass vett at hun klarer å hindre det selv. Du tror ikke at hun har så mye selvkontroll at hun ikke ramler til sengs med en kompis, selv om han vil det aldri så mye. Selv om du opplever at det er lett å få hun du er sammen med til sengs, så betyr ikke det at det er like lett for alle. Var du og jeg i sammen, så hadde du gitt meg alt jeg trengte :gjeiper: Jeg ville aldri vært utro da, men alle menn er ikke som meg. Naivt å tro det. Så hvis man skal følge din logikk, er du trofast fordi jeg gir deg det du trenger. Er det da så vanskelig å se for seg at du faktisk gir meg det jeg trenger, sånn at jeg ikke har noe ønske om å være utro? La oss si at jeg er på fest - med eller uten deg- og at Pål gjerne ville ha ligget med meg hvis sjansen hadde bydd seg. Men jeg velger å komme hjem til deg, eller sammen med deg. Ville ikke det føltes bra å vite at jeg har muligheten til å velge en annen mann, men jeg velger deg, gang på gang?
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1549 Skrevet 12. september 2009 Du bare ser henne for deg uten klær Er det et problem eller? hehe Og så jeg som trodde at alle var så forståelsesfulle og tolerante her ..... Alle kvinner - uansett? Familieselskaper må være en sann prøvelse for deg.
Guriane Skrevet 12. september 2009 #1550 Skrevet 12. september 2009 Alle kvinner - uansett? Familieselskaper må være en sann prøvelse for deg.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1551 Skrevet 12. september 2009 Du tror ikke at dama di har så pass vett at hun klarer å hindre det selv. Du tror ikke at hun har så mye selvkontroll at hun ikke ramler til sengs med en kompis, selv om han vil det aldri så mye. Selv om du opplever at det er lett å få hun du er sammen med til sengs, så betyr ikke det at det er like lett for alle. Forhåpentligvis, ja. Så hvis man skal følge din logikk, er du trofast fordi jeg gir deg det du trenger. Er det da så vanskelig å se for seg at du faktisk gir meg det jeg trenger, sånn at jeg ikke har noe ønske om å være utro? La oss si at jeg er på fest - med eller uten deg- og at Pål gjerne ville ha ligget med meg hvis sjansen hadde bydd seg. Men jeg velger å komme hjem til deg, eller sammen med deg. Ville ikke det føltes bra å vite at jeg har muligheten til å velge en annen mann, men jeg velger deg, gang på gang? Det hadde føltes bra at du velger meg, men ikke at du har muligheten til å velge en annen mann.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1552 Skrevet 12. september 2009 Alle kvinner - uansett? Familieselskaper må være en sann prøvelse for deg. Bare de som interesserer meg. Slekta har ingen interesse selvfølgelig.
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1553 Skrevet 12. september 2009 Bare de som interesserer meg. Slekta har ingen interesse selvfølgelig. Så med andre ord - det du tidligere har sagt om at du ser for deg alle kvinner du snakker med nakne - gjlelder ikke. Hva med nabojenta du vokste opp sammen med ... barndomsvenner er jo ofte nærmere enn familie.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1554 Skrevet 12. september 2009 Så med andre ord - det du tidligere har sagt om at du ser for deg alle kvinner du snakker med nakne - gjlelder ikke. Hva med nabojenta du vokste opp sammen med ... barndomsvenner er jo ofte nærmere enn familie. Trodde kvinner var intelligente jeg da men hehe Hvorfor skulle jeg ønske å se kvinner som ikke interesserer meg nakne? Hadde ikke noen nabojente gitt. Bare gutter.
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1555 Skrevet 12. september 2009 Trodde kvinner var intelligente jeg da men hehe Hvorfor skulle jeg ønske å se kvinner som ikke interesserer meg nakne? Hadde ikke noen nabojente gitt. Bare gutter. Det er vi. Nå var jo dette et hypotetisk spørsmål - ut fra at du tidligere har sagt at du ser for deg ALLE kvinner du snakker med nakne. Nå har vi konstatert at alt som er i familie er unntatt (da regner jeg også med at evt. svigerinner og sånt er unntatt). Det ville vel da ikke vært så urimelig å regne med at en evt. nabojente som du var vokst opp sammen med kom i samme kategori som familie, og dermed totalt uaktuell for sex - men kun som venn?
Guriane Skrevet 12. september 2009 #1556 Skrevet 12. september 2009 Trodde kvinner var intelligente jeg da men hehe Hvorfor skulle jeg ønske å se kvinner som ikke interesserer meg nakne? Hadde ikke noen nabojente gitt. Bare gutter.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1557 Skrevet 12. september 2009 Det er vi. Nå var jo dette et hypotetisk spørsmål - ut fra at du tidligere har sagt at du ser for deg ALLE kvinner du snakker med nakne. Nå har vi konstatert at alt som er i familie er unntatt (da regner jeg også med at evt. svigerinner og sånt er unntatt). Det ville vel da ikke vært så urimelig å regne med at en evt. nabojente som du var vokst opp sammen med kom i samme kategori som familie, og dermed totalt uaktuell for sex - men kun som venn? Jo, hvis jeg hadde vokst opp med ei jente så kunne kanskje det ha skjedd. Men det gjorde jeg altså ikke. Var ikke vanlig med barnehage heller den gangen.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 12. september 2009 #1558 Skrevet 12. september 2009 en evt. nabojente som du var vokst opp sammen med kom i samme kategori som familie, og dermed totalt uaktuell for sex - men kun som venn? Nå kan jeg ikke svare for Steinar, men vet av to nabojenter (gjennom ~18 år)jeg godt kunne blitt "bedre kjent med".
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1559 Skrevet 12. september 2009 Jo, hvis jeg hadde vokst opp med ei jente så kunne kanskje det ha skjedd. Men det gjorde jeg altså ikke. Var ikke vanlig med barnehage heller den gangen. Nok en gang hypotetisk - ville det ikke vært rimelig å tenke seg - ut fra dette - at det ikke er umulig for kvinner og menn å være kun venner?
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1560 Skrevet 12. september 2009 Nok en gang hypotetisk - ville det ikke vært rimelig å tenke seg - ut fra dette - at det ikke er umulig for kvinner og menn å være kun venner? Ettersom mange her også har fortalt at de faktisk har venner/kompiser av det annet kjønn, så ser jeg ingen grunn til å tvile på at en del kan ha det. Men det skaper uansett fort problemer for mange. Spesielt for en ny partner som overhode ikke kjenner noe til disse kompisene. De kan føles som en trussel, noe som ikke er unaturlig. De kan selvfølgelig også faktisk være en virkelig trussel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå