Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Jeg tviler på at dama mi hadde satt pris på at jeg hadde venninner. Men hvem vet.

Om jeg av en eller annen absurd grunn hadde vært sammen med en innesnødd og endimensjonal neandertaler som deg så hadde jeg faktisk kanskje ikke likt det, siden det er tydelig at du ikke ser kvinner som mennesker men som store våte fitter med to bein og en halv hjerne.

Sorry for at jeg tegner det opp så vulgært for deg, men det er faktisk sånn det fremstår når du sier at kjønn kommer i veien og at du ikke kan være venner med damer fordi du bare ser dem for deg nakne. Kryp ut av hulen din, teip pikken fast til låret og gå ut og få deg en venninne. Du trenger sårt å utvide horisonten din.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dan_*
Skrevet
Om jeg av en eller annen absurd grunn hadde vært sammen med en innesnødd og endimensjonal neandertaler som deg så hadde jeg faktisk kanskje ikke likt det, siden det er tydelig at du ikke ser kvinner som mennesker men som store våte fitter med to bein og en halv hjerne.

Sorry for at jeg tegner det opp så vulgært for deg, men det er faktisk sånn det fremstår når du sier at kjønn kommer i veien og at du ikke kan være venner med damer fordi du bare ser dem for deg nakne. Kryp ut av hulen din, teip pikken fast til låret og gå ut og få deg en venninne. Du trenger sårt å utvide horisonten din.

Og du, min venn, har gått glipp av at veldig mange menn er akkurat på den måten! Reality check.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Og du, min venn, har gått glipp av at veldig mange menn er akkurat på den måten! Reality check.

At jeg går glipp av menn som dere er bare en glipp jeg har godt av.

Skrevet
*finner fram teskjea*

Kan damer også være interessante medmennesker hvis du er i et forhold?

Jeg hadde sikkert pratet sivilisert med venninnene til dama når det passet seg sånn - hvorfor skulle jeg ikke det?

Herlighet, når har jeg noen gang sagt at kvinner ikke er medmennesker?

Skrevet
Det er bra at du syns det, men da er det dumt av deg å bare fokusere på at dama di kan komme til å være utro mot deg. Du høres ut som at sex er det eneste som teller i et forhold til en kvinne...... bruke henne som du ønsker..... hindre andre menn fra å ligge med henne. Så sterkt fokus du har på de tingene, virker det som om dele-livet-med biten kommer i skyggen.....

Og dessuen lurer jeg på hvis vi var sammen, og du snakket med en annen kvinne på fest, så kunne jeg regne med at du hadde et ønske om å ligge med henne?

Og at du ville gjort det hvis du fikk sjansen? I og med at du snakker med henne må hun jo være aktuell?

edit: :velkommen: Guriane! Selv om du jo har vært her en stund :)

Hindre andre menn fra å ligge med henne - ja, det kan du banne på!!! :kjefte:

Var du og jeg i sammen, så hadde du gitt meg alt jeg trengte :gjeiper:

Jeg ville aldri vært utro da, men alle menn er ikke som meg. Naivt å tro det.

Gjest Gjest_Dan_*
Skrevet

Du er naiv.

Skrevet

Jeg finner ingenting vulgært med kvinnekroppen - den er det fineste jeg kan få se og oppleve - men det er vel en annen sak.

Og jeg utvider horisonten min her hos dere nå :)

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Du er naiv.

Dine fantasiløse beskyldninger kjeder meg :filer:

Bra du forsøke å utvide horisonten din Steinar, tommel opp for det. Synes likevel ikke den virker spesielt mye bredere enn den var for 77 sider siden.

Skrevet
Jeg hadde sikkert pratet sivilisert med venninnene til dama når det passet seg sånn - hvorfor skulle jeg ikke det?

Herlighet, når har jeg noen gang sagt at kvinner ikke er medmennesker?

Og når har jeg sagt at du har sagt det?

Det virker som du fortsatt har problemer med å få med deg essensen av det som blir sagt her inne.

Og du sier du sikkert hadde pratet sivilisert med venninnene til dama når det passet seg sånn. Greit nok. MEN. Vil det si at du ikke kommer til å ha noen som helst kontakt med andre kvinner enn dama di? Aldri? Du ser en annen vei når nabodama hilser, de kvinnelige kollegaene dine overser du og kona til broren din kan du kun snakke med når det er andre tilstedet? Det kan jo hende han tror dere kommer til å ha dere... :filer:

Skrevet

:fnise:

Skrevet

enig.

Skrevet
Og når har jeg sagt at du har sagt det?

Det virker som du fortsatt har problemer med å få med deg essensen av det som blir sagt her inne.

Og du sier du sikkert hadde pratet sivilisert med venninnene til dama når det passet seg sånn. Greit nok. MEN. Vil det si at du ikke kommer til å ha noen som helst kontakt med andre kvinner enn dama di? Aldri? Du ser en annen vei når nabodama hilser, de kvinnelige kollegaene dine overser du og kona til broren din kan du kun snakke med når det er andre tilstedet? Det kan jo hende han tror dere kommer til å ha dere... :filer:

Ikke verst at du er så glad i meg at du har fått deg egen profil her :smoke:

Skrev jeg ikke venninnene til dama?

Jeg prater med folk når det er naturlig. Men jeg føler faktisk ikke at jeg behøver å gå på jakt etter ei venninne altså. Jeg er mann - jeg er selvstendig og klarer meg selv :)

Skrevet
enig.

Sikker på at du ikke syns en sånn neandertalmann hadde vært spennende da? ;) hehe

Jeg VET ikke det da selvfølgelig - og her er jo det viktigste å være politisk korrekt.

Skrevet
Sikker på at du ikke syns en sånn neandertalmann hadde vært spennende da? ;) hehe

Jeg VET ikke det da selvfølgelig - og her er jo det viktigste å være politisk korrekt.

jeg er helt sikker.

er ikke like sikker på den kommentaren din lenger opp her om at du er selvstendig og klarer deg selv.

Skrevet
jeg er helt sikker.

er ikke like sikker på den kommentaren din lenger opp her om at du er selvstendig og klarer deg selv.

Tja, det spørs hva man mener med selvstendig og å klare seg selv.

Jeg klarer meg selv, gjør stort sett som jeg vil og alle mine basisbehov er dekket, men jeg savner den rette dama i livet mitt. Og det gjør meg vel på en måte mindre selvstendig. Det er ikke normalt for mennesket å leve alene.

Skrevet
Ikke verst at du er så glad i meg at du har fått deg egen profil her :smoke:

Skrev jeg ikke venninnene til dama?

Jeg prater med folk når det er naturlig. Men jeg føler faktisk ikke at jeg behøver å gå på jakt etter ei venninne altså. Jeg er mann - jeg er selvstendig og klarer meg selv :)

Jo, flere ganger. Men hva med alle de andre damene du kommer til å ha noe med å gjøre?

Det er langt mellom å hilse på naboen og å gå på jakt...

Er du selvstendig fordi du er mann, er det dét du sier? :fnise:

Skrevet
Tja, det spørs hva man mener med selvstendig og å klare seg selv.

Jeg klarer meg selv, gjør stort sett som jeg vil og alle mine basisbehov er dekket, men jeg savner den rette dama i livet mitt. Og det gjør meg vel på en måte mindre selvstendig. Det er ikke normalt for mennesket å leve alene.

du kan gjøre som du vil, men ikke dama?

Skrevet
Jo, flere ganger. Men hva med alle de andre damene du kommer til å ha noe med å gjøre?

Det er langt mellom å hilse på naboen og å gå på jakt...

Er du selvstendig fordi du er mann, er det dét du sier? :fnise:

Får vi en livlig diskusjon hvis det er det jeg sier? ;) hehe

Og hvilke alle andre damer tenker du på?

Skrevet
du kan gjøre som du vil, men ikke dama?

Jeg kan ikke gjøre noe mer enn henne når vi er i sammen. Det sier seg selv.

Gjensidighet, respekt, vise hensyn og samarbeide.

Skrevet
Får vi en livlig diskusjon hvis det er det jeg sier? ;) hehe

Og hvilke alle andre damer tenker du på?

Andre kvinner enn dama di vil du altså bare snakke til hvis du .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...