Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1481 Skrevet 12. september 2009 Når man har en partner mener jeg at det er essensiellt at partneren innlemmes i vennskapene, har man venner av motsatt kjønn og partneren ikke innlemmes så ville jeg antatt at det var en grunn til det og blitt veldig skeptisk. Helt enig!
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1482 Skrevet 12. september 2009 Det MÅ ikke bli sex bare fordi vi er av motsatt kjønn. Det jeg oppfatter at Gjest spør damene om her, er om det allikevel KAN - og har - blitt til det?
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 12. september 2009 #1483 Skrevet 12. september 2009 Hvorfor i Helvete skulle jeg ville være venner med ei dame som ikke ville ha meg som kjæreste? Hvorfor i Helvete skulle du ville være venner med en mann? Det går an å like en person av motsatt kjønn utrolig godt, faktisk være glad i han/elske han på et platonisk plan, uten at et romantisk forhold er aktuelt for noen av partene. Har du aldri møtt ei hyggelig og interessant dame som du ikke ser for deg et seriøst forhold med? Du må være helt utrolig desperat og enspora når du mener at alle som er greie nok å være med og i tillegg av motsatt kjønn automatisk er kjærestemateriale. Man har hundrevis av venner i livet, men få store kjærligheter. Det skal liksom litt mer til.
Cata Skrevet 12. september 2009 #1484 Skrevet 12. september 2009 Om dette er unikt for meg det vet jeg ikke. Det hadde vært interessant å høre fra andre jenter om hvor vanlig det er at de aldri har havnet i senga med en kompis. For meg er det 100% vanlig å ikke havne i seng med en kompis. Senga er forbeholdt kjæreste/samboer.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1485 Skrevet 12. september 2009 Det går an å like en person av motsatt kjønn utrolig godt, faktisk være glad i han/elske han på et platonisk plan, uten at et romantisk forhold er aktuelt for noen av partene. Hmmmm - jeg lurer da på om ikke denne innstillingen er en av de større forskjellene mellom våre kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1486 Skrevet 12. september 2009 Hmmmm - jeg lurer da på om ikke denne innstillingen er en av de større forskjellene mellom våre kjønn. Så du mener du sitter på fasiten på hvordan menn tenker og fungerer? Du snakker for deg selv. Alle er ikke som deg, det tror jeg damene her fullt ut forstår.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 12. september 2009 #1487 Skrevet 12. september 2009 Det jeg oppfatter at Gjest spør damene om her, er om det allikevel KAN - og har - blitt til det? De nærmeste kompisene mine har det aldri og vil det aldri skje noe seksuelt med. Vet det er vanskelig for deg å begripe, men vi har nærmest sklidd over i bror/søster-forhold. Og jeg bedriver ikke incest for å si det slik. Godt eksempel med kjønnssykdommer og, hehe. Jeg har hørt lange utredninger om kjønnsvorter og væskende utslett rundt penis, samt hørt en god del mer eller mindre fascinerende bæsjehistorier o.l. Jeg tviler på de sier sånt for å imponere og få meg til sengs. Jeg har havnet til sengs med et par som startet som venner, men da var det også litt seksuelle undertoner der fra begynnelsen og de har aldri vært spesielt nære venner. Og det har alltid vært en veloverveid beslutning, det er faktisk ikke sånn som du tror at bare man drikker seg dritings eller er alene med en fyr nok ganger så skjer det uhell. I tillegg så har jeg også vært singel i disse situasjonene, og eventuelle "venner" som kanskje var mest ute etter flørt sklir også kjapt bort når man får seg kjæreste. Jeg gjør jo faktisk litt omprioriteringer helt på egen hånd når jeg får meg kjæreste. Frykten din for at det er større sjanse for utroskap når hun har mannlige venner er fullstendig irrasjonell, som jeg tidligere har prøvd å få frem så er det nok heller omvendt. Den svake, usikre dama som ikke har bøttevis med erfaring med menn som venner og grensesettingen og dynamikkene der osv, og som i tillegg lar seg kontrollere av menn som deg, er nok mye mer tilbøyelig til å havne i "uhell i fylla"-scenarioet ditt.
Cuckold Skrevet 12. september 2009 #1488 Skrevet 12. september 2009 (endret) Hvorfor i Helvete skulle du ville være venner med en mann? Det går an å like en person av motsatt kjønn utrolig godt, faktisk være glad i han/elske han på et platonisk plan, uten at et romantisk forhold er aktuelt for noen av partene. Har du aldri møtt ei hyggelig og interessant dame som du ikke ser for deg et seriøst forhold med? Du må være helt utrolig desperat og enspora når du mener at alle som er greie nok å være med og i tillegg av motsatt kjønn automatisk er kjærestemateriale. Man har hundrevis av venner i livet, men få store kjærligheter. Det skal liksom litt mer til. Nå er det vel ikke sikkert Steinar først og fremst frykter at hun skal ende opp som kjæreste med en av guttevennene; det han er redd for er kanskje heller at hun skal komme til å ha sex med en av dem. På et eller annet tidspunkt. Hvis jeg forstår ham rett. For mange menn er det nok slik at det er flere kvinner man kunne tenke seg sex med enn de man ikke kunne tenke seg sex med, innenfor de passende aldersgrupper. Så med mindre hun skulle befinne seg i nedre sjikt utseendemessig vil nok interessen være der fra guttas side. Derfor vet Steinar at alt står og faller på hennes standhaftighet, hennes vilje til å stå imot. Noen er aldri utro (mellom 24 og 60% av oss ifølge kanadisk forskning) men det er nok ingen tvil om at det er vesentlig mindre utroskap i visse innvandrergrupper der kvinnene ikke få bevege seg så fritt. Så Steinar er jo ikke helt på jordet sånn rent logisk; friheten vestlige kvinner nyter resulterer faktisk i skyhøye utroskapstall. Men selv om Steinar har rett i at faren for utroskap er overhengende er jo løsningen hans mildt sagt betenkelig. Endret 12. september 2009 av Cuckold
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1489 Skrevet 12. september 2009 For meg er det 100% vanlig å ikke havne i seng med en kompis. Senga er forbeholdt kjæreste/samboer. Det var det jeg også prøvde å svare - men som tydeligvis ikke ble oppfattet sånn.
Cata Skrevet 12. september 2009 #1490 Skrevet 12. september 2009 Den svake, usikre dama som ikke har bøttevis med erfaring med menn som venner og grensesettingen og dynamikkene der osv, og som i tillegg lar seg kontrollere av menn som deg, er nok mye mer tilbøyelig til å havne i "uhell i fylla"-scenarioet ditt. Enig i den. Tror faktisk vi som har mannlige kamerater lettere unngår å havne til sengs med en eller annen vilkårlig mann nettopp fordi vi ikke automatisk tenker "mann=sex".
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1491 Skrevet 12. september 2009 Hmmmm - jeg lurer da på om ikke denne innstillingen er en av de større forskjellene mellom våre kjønn. Det har da vel også vært en del menn innom i tråden her og sagt at de også godt kan være venner med kvinner - uten at det ligger noe mer bak. Men du mener kanskje de også ikke vet hva de mener?
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 12. september 2009 #1492 Skrevet 12. september 2009 Hmmmm - jeg lurer da på om ikke denne innstillingen er en av de større forskjellene mellom våre kjønn. Jeg lurer på om du ikke er litt for fanget av kjønnsessensialisme. Det kan godt være forskjellen på meg og deg, men som denne tråden har vist så er ikke dine erfaringer gyldige for alle menn. Ser du ikke selv at uttalelsene dine er litt absurde? Om du er av den oppfatning at damer kan være interessante medmennesker (er du det?!), så er det jo ingen grunn til at du ikke kan ha dem som venner akkurat som menn. Den eneste hindringen måtte vært at du ble forelsket i hver eneste interessante kvinne du møter. Isåfall er du helt ekstremt elskovssyk og har patetisk lave krav til en kjæreste kontra en venn.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 12. september 2009 #1493 Skrevet 12. september 2009 Enig i den. Tror faktisk vi som har mannlige kamerater lettere unngår å havne til sengs med en eller annen vilkårlig mann nettopp fordi vi ikke automatisk tenker "mann=sex". Helt enig i dette, Cata!
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 12. september 2009 #1494 Skrevet 12. september 2009 Jeg lurer på om du ikke er litt for fanget av kjønnsessensialisme. Det kan godt være forskjellen på meg og deg, men som denne tråden har vist så er ikke dine erfaringer gyldige for alle menn. Ser du ikke selv at uttalelsene dine er litt absurde? Om du er av den oppfatning at damer kan være interessante medmennesker (er du det?!), så er det jo ingen grunn til at du ikke kan ha dem som venner akkurat som menn. Den eneste hindringen måtte vært at du ble forelsket i hver eneste interessante kvinne du møter. Isåfall er du helt ekstremt elskovssyk og har patetisk lave krav til en kjæreste kontra en venn. Nemlig. Hvis du Steinar er uenig med meg så drar du mine synspunkter som konkusjon for alle andre kvinner også. Der kommer det dårlige kvinnesynet ditt inn, samtidig som du har problemer med å se enkeltindividet. Det er meg du er uenig med, ikke all verdens kvinner. Jeg har da ikke fått et dårligere syn på menn selv om Steinar er en gjøk. SLUTT Å SKJÆRE ALLE KVINNER OVER ÉN KAM! SLUTT Å VÆRE NEDLATENDE! SLUTT Å TINGLIGGJØRE OSS!
LilleBille Skrevet 12. september 2009 #1495 Skrevet 12. september 2009 Nemlig. Hvis du Steinar er uenig med meg så drar du mine synspunkter som konkusjon for alle andre kvinner også. Der kommer det dårlige kvinnesynet ditt inn, samtidig som du har problemer med å se enkeltindividet. Det er meg du er uenig med, ikke all verdens kvinner. Jeg har da ikke fått et dårligere syn på menn selv om Steinar er en gjøk. SLUTT Å SKJÆRE ALLE KVINNER OVER ÉN KAM! SLUTT Å VÆRE NEDLATENDE! SLUTT Å TINGLIGGJØRE OSS!
Guriane Skrevet 12. september 2009 #1496 Skrevet 12. september 2009 Nå har a Guri også fått seg profil.
Ella_Grey Skrevet 12. september 2009 #1497 Skrevet 12. september 2009 Nei, når dama mi gir meg det jeg trenger så har jeg ingen behov for andre kvinner.Så hvis du er utro, er det dama sin feil, for hun ikke har gitt deg det du har krav på? Hvorfor i Helvete skulle jeg ville være venner med ei dame som ikke ville ha meg som kjæreste? Og det ville ikke falle deg inn å tilbringe tid sammen med kvinner du ikke hadde sjanse til å pule? For i din verden er det den verdien kvinner har? Og at de kan lage deg mat og vaske klærne dine? Om dette er unikt for meg det vet jeg ikke. Det hadde vært interessant å høre fra andre jenter om hvor vanlig det er at de aldri har havnet i senga med en kompis. Det er ikke vanlig, nei.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1498 Skrevet 12. september 2009 Jeg har da ikke fått et dårligere syn på menn selv om Steinar er en gjøk. Takk!
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1499 Skrevet 12. september 2009 Jeg lurer på om du ikke er litt for fanget av kjønnsessensialisme. Det kan godt være forskjellen på meg og deg, men som denne tråden har vist så er ikke dine erfaringer gyldige for alle menn. Ser du ikke selv at uttalelsene dine er litt absurde? Om du er av den oppfatning at damer kan være interessante medmennesker (er du det?!), så er det jo ingen grunn til at du ikke kan ha dem som venner akkurat som menn. Den eneste hindringen måtte vært at du ble forelsket i hver eneste interessante kvinne du møter. Isåfall er du helt ekstremt elskovssyk og har patetisk lave krav til en kjæreste kontra en venn. Mange damer kan sikkert være interessante medmennesker, men kjønn kommer som sagt fort i veien.
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1500 Skrevet 12. september 2009 SLUTT Å SKJÆRE ALLE KVINNER OVER ÉN KAM! SLUTT Å VÆRE NEDLATENDE! SLUTT Å TINGLIGGJØRE OSS! Muligens har jeg lett for å skjære alle kvinner (og alle menn) over en kam på en generell basis her. Men det er bare for å forenkle og for ikke å bli altfor personlig. Derimot syns jeg ikke at jeg er nedlatende. Jeg har like mye respekt for kvinner som jeg har for menn. På individuell basis ofte mer respekt for kvinner enn menn. Og jeg tingliggjør dere ikke heller. At jeg liker å se kvinner uten klær har ingenting med det å gjøre. Det er faktisk helt normalt. Åpenbart får dere disse inntrykkene fra det jeg skriver her men det er altså ikke det rette bildet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå