Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1421 Skrevet 11. september 2009 Steinar40, tror du er populær her inne jeg gitt! Ja, kanskje det Artig med kvinner sånn sett - jo mere kjeft jeg får desto bedre syns hun egentlig om meg Forstå det den som kan - og det burde jo dere kunne hehe
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1422 Skrevet 11. september 2009 Ja, kanskje det Artig med kvinner sånn sett - jo mere kjeft jeg får desto bedre syns hun egentlig om meg Forstå det den som kan - og det burde jo dere kunne hehe Ja... *sukker tungt* ..det er nok sånn det er Steinar. Det er nok det
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1423 Skrevet 11. september 2009 Så fordi du ikke har respekt for sånne så kan ingen andre ha det heller? Nja, jeg bare reagerer på at hun ikke kunne tenke seg å være i et sånt forhold selv, men vil ikke fordømme eller skråblikke på folk i sånne forhold. Høres litt for politisk korrekt ut for meg.
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1424 Skrevet 11. september 2009 (endret) Ja... *sukker tungt* ..det er nok sånn det er Steinar. Det er nok det Og sånn er det da fordi at? Min teori er at dama prøver å plage vettet av meg så lenge som overhode mulig, bare for å se om jeg kan klare å holde ut med henne i et forhold Endret 11. september 2009 av Steinar40
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1425 Skrevet 11. september 2009 Nja, jeg bare reagerer på at hun ikke kunne tenke seg å være i et sånt forhold selv, men vil ikke fordømme eller skråblikke på folk i sånne forhold. Høres litt for politisk korrekt ut for meg. Det var ikke det du skrev!
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1426 Skrevet 11. september 2009 Det var ikke det du skrev! Det var det jeg mente i hvert fall hehe
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1427 Skrevet 11. september 2009 Og sånn er det da fordi at? Min teori er at dama prøver å plage vettet av meg så lenge som overhode mulig, bare for å se om jeg kan klare å holde ut med henne i et forhold Ja, klart. Det er nok hun som prøver å plage vettet av deg..
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1428 Skrevet 11. september 2009 Det var det jeg mente i hvert fall hehe Hvorfor skrive at du var i Kristiansand når du egentlig var i Tromsø liksom...
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1429 Skrevet 11. september 2009 Ja, klart. Det er nok hun som prøver å plage vettet av deg.. Ja, da er vi enige hehe
Gjest Miz Skrevet 11. september 2009 #1430 Skrevet 11. september 2009 Ja, kanskje det Artig med kvinner sånn sett - jo mere kjeft jeg får desto bedre syns hun egentlig om meg Forstå det den som kan - og det burde jo dere kunne hehe Tror det er mange jenter her inne som "kriger" om å få MEST oppmerksomhet av deg her inne. Ta det som et kompliment!
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1431 Skrevet 11. september 2009 Hvorfor skrive at du var i Kristiansand når du egentlig var i Tromsø liksom... Tja, det er jo problemet med det skrevne ord - det er så lett å misforstå. Dette er jo en artig klassiker - hvis man ikke selv venter på å bli henrettet så klart: Skyt ham, ikke vent til jeg kommer. Skyt ham ikke, vent til jeg kommer. Ganske viktig komma forskjell.
Ella_Grey Skrevet 11. september 2009 #1432 Skrevet 11. september 2009 Artig med kvinner sånn sett - jo mere kjeft jeg får desto bedre syns hun egentlig om meg Forstå det den som kan - og det burde jo dere kunne hehe quote name='Steinar40' date='11.09.2009 (22:09) ' post='7277065' Min teori er at dama prøver å plage vettet av meg så lenge som overhode mulig, bare for å se om jeg kan klare å holde ut med henne i et forhold jadda, akkurat sånn er det ja.
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1433 Skrevet 11. september 2009 Tror det er mange jenter her inne som "kriger" om å få MEST oppmerksomhet av deg her inne. Ta det som et kompliment! Joda, hyggelig med damer selv om de fort blir sinna på meg av en eller annen grunn
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1434 Skrevet 11. september 2009 jadda, akkurat sånn er det ja. Har du noen bedre ide ettersom du mener det ironisk?
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1435 Skrevet 11. september 2009 Tja, det er jo problemet med det skrevne ord - det er så lett å misforstå. Dette er jo en artig klassiker - hvis man ikke selv venter på å bli henrettet så klart: Skyt ham, ikke vent til jeg kommer. Skyt ham ikke, vent til jeg kommer. Ganske viktig komma forskjell. Jeg ser poenget ditt. Men i denne tråden så er det vel strengt tatt ikke kommafeil som gjør at vi damene "misforstår" deg. Det er det at du går i mot deg selv og sier én ting først og så en annen etterpå. Umulig å holde en vanlig samtale i gang med deg også vil jeg tro..
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1436 Skrevet 11. september 2009 Tja, det er jo problemet med det skrevne ord - det er så lett å misforstå. Ganske viktig komma forskjell. Du mener kommaforskjell, antar jeg.
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1437 Skrevet 11. september 2009 Jeg ser poenget ditt. Men i denne tråden så er det vel strengt tatt ikke kommafeil som gjør at vi damene "misforstår" deg. Det er det at du går i mot deg selv og sier én ting først og så en annen etterpå. Umulig å holde en vanlig samtale i gang med deg også vil jeg tro.. Jeg vil vel heller påstå at jeg forfiner og tydeliggjør det jeg tidligere har skrevet da men. For å fjerne misforståelser. Men jeg kan jo også se samme sak fra flere forskjellige sider. Det vet jeg at mange syns kan være slitsomt, men men. Og jeg tror faktisk ikke at det er umulig å holde en vanlig samtale med meg heller
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1438 Skrevet 11. september 2009 Du mener kommaforskjell, antar jeg.
Ella_Grey Skrevet 11. september 2009 #1439 Skrevet 11. september 2009 Har du noen bedre ide ettersom du mener det ironisk? Her er du -igjen- en smule nedlatende mot kvinner. Vi mener faktisk det vi sier, det er ikke noe vi bare lirer av oss for å få oppmerksomheten din. Og generellt det er ikke sånn at jeg kjefter på en jeg liker for å få oppmerksomheten hans. Og hvis du selv skal plage vettet av en potensiell partner for å teste om hun holder ut med deg, tror jeg ikke det er mange som gidder å fullføre testen din.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1440 Skrevet 11. september 2009 Her er du -igjen- en smule nedlatende mot kvinner. Vi mener faktisk det vi sier, det er ikke noe vi bare lirer av oss for å få oppmerksomheten din. Og generellt det er ikke sånn at jeg kjefter på en jeg liker for å få oppmerksomheten hans. Og hvis du selv skal plage vettet av en potensiell partner for å teste om hun holder ut med deg, tror jeg ikke det er mange som gidder å fullføre testen din. Helt enig, Ella.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå