Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1401 Skrevet 11. september 2009 Er det da når du får lyst til det, eller når du trenger det? Behov og lyst er 2 sider av samme sak i min verden vettu. Har jeg lyst på deg så har jeg behov for deg også.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1402 Skrevet 11. september 2009 Behov og lyst er 2 sider av samme sak i min verden vettu. Har jeg lyst på deg så har jeg behov for deg også. Så når du må til med påhengsmotoren så er det fordi du trenger det? He he. *sjokkert*
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 11. september 2009 #1403 Skrevet 11. september 2009 Du pratet om at ei kvinne kan klare seg bra uten en mann, mens jeg pratet om at det er vanskelig for ei kvinne å føle seg komplett uten en mann. Når man prater forbi hverandre så må det bli bare surr. Hvorfor er det vannskelig for en kvinne å klare seg uten menn? Det finns dildoer. Når det gjelder verktøy, snekring og bilmekking så fikser damer dette også! Menn er greit å ha når vi kvinner ikke gidder å gjøre ting selv, hvilket er sjeldent! Mannfolk derimot (slike som Steinar 40 som ikke representerer menn generelt) klarer seg nok ikke så bra uten damer! eh ... må jeg si det....?????
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1404 Skrevet 11. september 2009 Så når du må til med påhengsmotoren så er det fordi du trenger det? He he. *sjokkert* Kan være greit når damer blir urimelige. Vi ser jo åssen dere kan være her!
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 11. september 2009 #1405 Skrevet 11. september 2009 Ja, det var jaggu bra du skrev at det var ironi for det er ikke mange som forstår noe her altså! Det skal jeg love deg! Og så jeg som tenkte at vi kunne blitt gode kompiser å greier da hehe Måtte jo legge til at det var ironi med tanke på deg da vet du Steinar 40! Skjønte jo at du nok ikke ville forstå det;) Gode kompiser? Mellom meg som kvinne og du som mann, ha,ha, det går jo ikke det da å bare være kompiser......vi er jo kvinne og mann må vite...
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1406 Skrevet 11. september 2009 Hvorfor er det vannskelig for en kvinne å klare seg uten menn? Det finns dildoer. Når det gjelder verktøy, snekring og bilmekking så fikser damer dette også! Menn er greit å ha når vi kvinner ikke gidder å gjøre ting selv, hvilket er sjeldent! Mannfolk derimot (slike som Steinar 40 som ikke representerer menn generelt) klarer seg nok ikke så bra uten damer! eh ... må jeg si det....????? Mye bra og sant i det du skriver her syns jeg! Eneste det med dildoer - jeg forstår at du aldri har møtt meg hehe
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1407 Skrevet 11. september 2009 Kan være greit når damer blir urimelige. Vi ser jo åssen dere kan være her! En herlig tanke er å kjøre deg midt utpå et vann med en båt, og tatt med både påhengsmotoren og årene tilbake og latt deg bli igjen der ute til det ble folk av deg! Spørsmålet er bare hvordan jeg skulle ta meg til land igjen.. Hum..
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1408 Skrevet 11. september 2009 Måtte jo legge til at det var ironi med tanke på deg da vet du Steinar 40! Skjønte jo at du nok ikke ville forstå det;) Gode kompiser? Mellom meg som kvinne og du som mann, ha,ha, det går jo ikke det da å bare være kompiser......vi er jo kvinne og mann må vite... *humrer*
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1409 Skrevet 11. september 2009 Gode kompiser? Mellom meg som kvinne og du som mann, ha,ha, det går jo ikke det da å bare være kompiser......vi er jo kvinne og mann må vite... Nei, det var det da.
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 11. september 2009 #1410 Skrevet 11. september 2009 Mye bra og sant i det du skriver her syns jeg! Eneste det med dildoer - jeg forstår at du aldri har møtt meg hehe Jo takk, bra og sant:-) Nei, har ikke møtt deg - fortell her i tråden om deg og din egen "dildo" ? *venter spent* he,he
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1411 Skrevet 11. september 2009 En herlig tanke er å kjøre deg midt utpå et vann med en båt, og tatt med både påhengsmotoren og årene tilbake og latt deg bli igjen der ute til det ble folk av deg! Spørsmålet er bare hvordan jeg skulle ta meg til land igjen.. Hum.. Så du liker meg allikevel da - det var jo hyggelig
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 11. september 2009 #1412 Skrevet 11. september 2009 Nei, det var det da. Kan jo ikke være bare venner med et platonisk forhold når jeg er kvinne og du mann - det går jo ikke! det har nemlig du fortalt meg i denne tråden......
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1413 Skrevet 11. september 2009 Jo takk, bra og sant:-) Nei, har ikke møtt deg - fortell her i tråden om deg og din egen "dildo" ? *venter spent* he,he Bruk fantasien hehe
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1414 Skrevet 11. september 2009 Kan jo ikke være bare venner med et platonisk forhold når jeg er kvinne og du mann - det går jo ikke! det har nemlig du fortalt meg i denne tråden...... Ja, det stemmer nok det. Er du ikke enig eller?
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1415 Skrevet 11. september 2009 Personlig syns jeg det finnes mange grunner til å tilgi utroskap, men bedrag kan det være vanskeligere å tilgi. Merkelig innstilling ....
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1416 Skrevet 11. september 2009 Jeg personlig kan dog ikke tenke meg å være i et forhold hvor mannen ønsker at jeg skal ha sex med andre, men jeg vil på ingen måte fordømme eller skråblikke på folk som lever i slike forhold. Jeg vet at mange av mine venninner syns mitt noe antikverte syn på mann og kvinneroller er rart, men de ser ikke skrått på meg av den grunn. Hvorfor ikke? Jeg har ingen respekt for noe sånt.
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 11. september 2009 #1417 Skrevet 11. september 2009 Bruk fantasien hehe Har nå fantasert i over en halv time og er fortsatt like tørr :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1418 Skrevet 11. september 2009 Har nå fantasert i over en halv time og er fortsatt like tørr :gjeiper: Ja, da kan det ikke være meg du fantaserer om Men bare fantasi blir ikke akkurat helt det samme, nei.
Gjest Miz Skrevet 11. september 2009 #1419 Skrevet 11. september 2009 Steinar40, tror du er populær her inne jeg gitt!
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1420 Skrevet 11. september 2009 Hvorfor ikke? Jeg har ingen respekt for noe sånt. Så fordi du ikke har respekt for sånne så kan ingen andre ha det heller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå