Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Denne tråden er en klassiker allerede, Cata. Sekstiåtte sider med karakterselvmord er ikke småtteri...

Det er nesten så man blir hekta .. må bare inn for å sjekke hva vi mener og sånt. :fnise:

Og klassiker ja .. nesten i klasse med Er muskler kjøtt, Tyrkiatråden og Datter på campingseng - og det i seg selv er jo en prestasjon.

Og dette var faktisk mitt sølvmedlemsinnlegg .. så :duskedame:

Endret av LilleBille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:romeo::skaal:

:danser:

*sporer av igjen og skal ta det pent om jeg blir moddet*

Gjest brutal_mann
Skrevet

angrer ræva av meg på at jeg svarte i denne tråden. savner nå sårt en mulighet til å "av-abbonere" på denne tråden.

Skrevet
angrer ræva av meg på at jeg svarte i denne tråden. savner nå sårt en mulighet til å "av-abbonere" på denne tråden.

Det er bare å fjerne den fra listen det-

Mine innlegg

Administrer

Hak av

Lagre endringer

Skrevet
Det er nesten så man blir hekta .. må bare inn for å sjekke hva vi mener og sånt. :fnise:

Og den raser av gårde i en umenneskelig fart, er det gått noen timer så er det garantert fem nye sider å lese gjennom...

:smilyblomst:

Skrevet
Det er bare å fjerne den fra listen det-

Mine innlegg

Administrer

Hak av

Lagre endringer

Hæ? Kan man avabbonere tråder så lett?

Jippi. (Nei mener ikke denne tråden, men har et par andre i "angrebittertkategorien")

Skrevet
Og den raser av gårde i en umenneskelig fart, er det gått noen timer så er det garantert fem nye sider å lese gjennom...

:smilyblomst:

Det er opplagt ikke noe hvilehjem nei :ler:

.. og takk både til deg og Cata :)

Skrevet (endret)
Hæ? Kan man avabbonere tråder så lett?

Jippi. (Nei mener ikke denne tråden, men har et par andre i "angrebittertkategorien")

Visste du ikke det. :ler: Da var det jammen på tide at du lærte.

Det har jo vært redningen etter å ha lekt på snikk-snakk for ordleker noen netter for mange år siden ... for mange av de trådene lever jo ennå.

Endret av LilleBille
Skrevet
Selvsagt er det mulig!

Om du er sammen med meg og venn med min veninne så fikser du vel det?

Det går fint ann å være bare venner uansett om begge er ledige!

Ser du på kvinner som kun sexobjekter du eller?

Nei, jeg ser ikke på kvinner som kun sexobjekter men dere er jo det også.

Og det kommer da fort i veien. Sånn er det bare i min verden.

Skrevet
Det er jo det vi har forsøkt å forklare deg.

Du aner ikke hva vi føler - men du var rimelig klar på at jeg ikke følte det jeg følte og det var ikke bare meg du nektet å tro på.

Og hva med å faktisk tro på det vi sier fremfor at du som mann skal fortelle oss som kvinner hva vi føler-

Du pratet om at ei kvinne kan klare seg bra uten en mann, mens jeg pratet om at det er vanskelig for ei kvinne å føle seg komplett uten en mann.

Når man prater forbi hverandre så må det bli bare surr.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Du pratet om at ei kvinne kan klare seg bra uten en mann, mens jeg pratet om at det er vanskelig for ei kvinne å føle seg komplett uten en mann.

Ehem.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Nei, jeg ser ikke på kvinner som kun sexobjekter men dere er jo det også.

Og det kommer da fort i veien. Sånn er det bare i min verden.

Du og din verden.. :fnise:

Skrevet
Du og din verden.. :fnise:

The world according to Steinar.

Du lever i din verden mens jeg lever i min verden.

Og når de 2 egentlig befinner seg på forskjellige planeter, så må det bli problemer - eller i hvert fall utfordringer.

Skrevet

Trenger du større årer eller - for det var vel ikke helt sånn det var var det vel?

Gjest Silmarill utlogget
Skrevet

Jeg er kvinne og ser på absolutt alle mine mannevenner som sexobjekter!De er jo så svake!Selv forfører jeg dem for så å snu dem ryggen i det de sitter med denne såre onanipikken sin i hånda...

Det går ikke ann å være venn med en mann uten å få han til å gi etter for sine lyster.

Alle menn er såkalte horebukker som ikke klarer å styre seg.Menn er svake og sånn er det bare. Steinar 40 er en av dem helt klart

De kvinnene Steinar 40 snakker om som gir etter for lettlurte horebukker som han selv, er vel ikke av de skarpeste knivene i skuffen vil jeg tro!

eh........ ;)

Gjest Silmarill utlogget
Skrevet
Jeg er kvinne og ser på absolutt alle mine mannevenner som sexobjekter!De er jo så svake!Selv forfører jeg dem for så å snu dem ryggen i det de sitter med denne såre onanipikken sin i hånda...

Det går ikke ann å være venn med en mann uten å få han til å gi etter for sine lyster.

Alle menn er såkalte horebukker som ikke klarer å styre seg.Menn er svake og sånn er det bare. Steinar 40 er en av dem helt klart

De kvinnene Steinar 40 snakker om som gir etter for lettlurte horebukker som han selv, er vel ikke av de skarpeste knivene i skuffen vil jeg tro!

eh........ ;)

Ja, det var :ironi: for de som ikke forstod det!

Skrevet
Trenger du større årer eller - for det var vel ikke helt sånn det var var det vel?

Ikke? Åssen var det da?

Forresten så bruker jeg alltid påhenger ved behov ;) hehe

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Ikke? Åssen var det da?

Forresten så bruker jeg alltid påhenger ved behov ;) hehe

Er det da når du får lyst til det, eller når du trenger det?

Skrevet
Ja, det var :ironi: for de som ikke forstod det!

Ja, det var jaggu bra du skrev at det var ironi for det er ikke mange som forstår noe her altså! Det skal jeg love deg!

Og så jeg som tenkte at vi kunne blitt gode kompiser å greier da ;) hehe

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Ja, det var jaggu bra du skrev at det var ironi for det er ikke mange som forstår noe her altså! Det skal jeg love deg!

Og så jeg som tenkte at vi kunne blitt gode kompiser å greier da ;) hehe

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...