Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1361 Skrevet 11. september 2009 Behov og lyst er 2 sider av samme sak. De er umulig å skille på. Er du dum eller er du bare dum?? Omtrent alt du sier her inne forteller noe om innsikten din i forhold til andre mennesker. Jeg blir nesten flau på dine vegne, jeg. Stakars deg, du mangler tydeligvis noe som heter innlevelse og empati. Hvis du ikke bare rett og slett er vrang og dum... Synes synd på en eventuelt dame som skal være sammen med deg.. Meen krake søker som kjent make.. I såfall synes jeg synd på dere begge
Cata Skrevet 11. september 2009 #1362 Skrevet 11. september 2009 Jeg tror uansett at du ikke føler deg komplett uten en mann - hvis du skal være helt ærlig. Og sånn føler nok de fleste det, ettersom det er det normale for mennesket. Tror du ikke LilleBille vet bedre enn du hva hun føler? Du snakker om å ha oversikten....
LilleBille Skrevet 11. september 2009 #1363 Skrevet 11. september 2009 Tror du ikke LilleBille vet bedre enn du hva hun føler? Du snakker om å ha oversikten.... Jeg har forstått at jeg ikke gjør det - men da er det jo greit at Steinar vet det Og pst Cata
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1364 Skrevet 11. september 2009 Du har ikke bare snakket om hva DU føler - du har prøvd å fortelle oss hva vi føler - ser du ikke forskjellen? Jeg skriver selvfølgelig bare hva jeg tror at du føler som ei kvinne. Ettersom jeg ikke er deg, så sier det seg selv. Du forstår ikke det? Ellers skriver jeg på generell basis - damer, kvinner, menn, barn, hun, han etc. Sikkert uheldig at jeg kan bruke ord som "du" og "jeg" når jeg egentlig ikke mener det personlig. I praksis spiller det ingen rolle hva jeg tror om noen her. Dette er bare en teoretisk diskusjon.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1365 Skrevet 11. september 2009 Hva i all verden vet du om min ryggrad? Absolutt ingenting. Vi trenger ikke å diskutere Gud her, men hvis du ønsker å informere om alt du tror du vet om meg og "begrensningsforståelse", så værsågod ....... Hum... Og hva vet du om alle kvinner generelt Steinar?
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1366 Skrevet 11. september 2009 Er du dum eller er du bare dum?? Omtrent alt du sier her inne forteller noe om innsikten din i forhold til andre mennesker. Jeg blir nesten flau på dine vegne, jeg. Stakars deg, du mangler tydeligvis noe som heter innlevelse og empati. Hvis du ikke bare rett og slett er vrang og dum... Synes synd på en eventuelt dame som skal være sammen med deg.. Meen krake søker som kjent make.. I såfall synes jeg synd på dere begge Hva du måtte skrive her betyr faktisk mindre enn ingenting for meg. Men personlige angrep i en diskusjon syns jeg forteller mye mer om deg og din personlighet, enn det gjør om meg og min.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1367 Skrevet 11. september 2009 Kanskje Steinar40 altså førti-tallet ikke har med alder å gjøre i det hele tatt!?!?! Tihi
Ella_Grey Skrevet 11. september 2009 #1368 Skrevet 11. september 2009 Egentlig syns jeg at du i det store og hele høres ut som ei fornuftig dame Takk. (men at du syns jeg virker fornuftig, gjør at jeg lurer på om jeg virker som en pushover :klø
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1369 Skrevet 11. september 2009 Takk. (men at du syns jeg virker fornuftig, gjør at jeg lurer på om jeg virker som en pushover :klø Tja, who cares? Men jeg blir i hvert fall minnet på her hvor viktig det er å finne ei dame med den rette personligheten IRL.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1370 Skrevet 11. september 2009 Hva du måtte skrive her betyr faktisk mindre enn ingenting for meg. Men personlige angrep i en diskusjon syns jeg forteller mye mer om deg og din personlighet, enn det gjør om meg og min. Det bryr deg så lite at du gidder å svare? Vel, dine angrep er også personlige Steinar. Tenkt på det noen gang? Når dét er sagt,- jeg angriper deg ikke, jeg svarer på dine anklagelser generelt gjennom denne tråden.
Cata Skrevet 11. september 2009 #1371 Skrevet 11. september 2009 ( Jeg er overbevist om at denne tråden kommer til å bli en klassiker. ) *avsporer*
Gjest woof Skrevet 11. september 2009 #1372 Skrevet 11. september 2009 Det jeg vet om din ikkeeksisterende ryggrad er det som klart og tydelig fremkommer i dine innlegg på de foregående noenogseksti sidene. Ryggrad har man når man står for det man sier. Det gjør du ikke. Derimot foretar du ynkelige forsøk på retrett hver gang du får motbør, og ender opp med å motsi deg selv eller gjemme deg bak ulne selvfølgeligheter. Hva begrensningsforståelse angår er du sørgelig forspent der også. Det er nok å henvise til tallrike forsøk på å gjøre dine egne vurderinger til allmengyldige sannheter, patetiske forsøk på å definere andre menneskers følelsesliv, eller endog definisjoner på hva som er "normalt" og hvordan andre her inne passer inn i ditt bilde av dette. Og jeg gjentar..........
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1373 Skrevet 11. september 2009 Det bryr deg så lite at du gidder å svare? Vel, dine angrep er også personlige Steinar. Tenkt på det noen gang? Når dét er sagt,- jeg angriper deg ikke, jeg svarer på dine anklagelser generelt gjennom denne tråden. Så feigt å logge ut som en gjest"guri" fordi du ikek tør å skrive under profil.
Gjest woof Skrevet 11. september 2009 #1374 Skrevet 11. september 2009 ( Jeg er overbevist om at denne tråden kommer til å bli en klassiker. ) *avsporer* Denne tråden er en klassiker allerede, Cata. Sekstiåtte sider med karakterselvmord er ikke småtteri...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1375 Skrevet 11. september 2009 Jeg personlig kan dog ikke tenke meg å være i et forhold hvor mannen ønsker at jeg skal ha sex med andre, men jeg vil på ingen måte fordømme eller skråblikke på folk som lever i slike forhold. Det har alle fått med seg... Men du ser sevl skrått på Steinar fordi han (og en god del menn, ser du) har andre holdninger enn deg selv? Stjerne-profilen og du rakker jo ned på andres meninger dere og.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1376 Skrevet 11. september 2009 Så feigt å logge ut som en gjest"guri" fordi du ikek tør å skrive under profil. Jeg har ikke profil
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1377 Skrevet 11. september 2009 Så feigt å logge ut som en gjest"guri" fordi du ikek tør å skrive under profil. Forresten, hvordan kan du være så skråsikker på at jeg ikke tør å skrive under profil?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1378 Skrevet 11. september 2009 Hva i all verden er vitsen med dette? :klø: Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle? Selvsagt er det mulig! Om du er sammen med meg og venn med min veninne så fikser du vel det? Det går fint ann å være bare venner uansett om begge er ledige! Ser du på kvinner som kun sexobjekter du eller?
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 11. september 2009 #1379 Skrevet 11. september 2009 Selvsagt er det mulig! Om du er sammen med meg og venn med min veninne så fikser du vel det? Det går fint ann å være bare venner uansett om begge er ledige! Ser du på kvinner som kun sexobjekter du eller? Ja, og fordi han gjør det selv så tror han alle kvinner ser på menn på samme måte..
LilleBille Skrevet 11. september 2009 #1380 Skrevet 11. september 2009 Jeg skriver selvfølgelig bare hva jeg tror at du føler som ei kvinne. Ettersom jeg ikke er deg, så sier det seg selv. Du forstår ikke det? Det er jo det vi har forsøkt å forklare deg. Du aner ikke hva vi føler - men du var rimelig klar på at jeg ikke følte det jeg følte og det var ikke bare meg du nektet å tro på. Og hva med å faktisk tro på det vi sier fremfor at du som mann skal fortelle oss som kvinner hva vi føler-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå