Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klart at du kan være komplett som kvinne uten en mann. Det jeg egentlig skrev/mente var altså at kvinnen ofte ikke vil føle det sånn. Innbiller altså jeg meg ettersom jeg ikke er kvinne ;) Og nå kan du eksplodere igjen ......

*orker ikke eksplodere en gang*

Er du schitzo eller er du schitzo? Eller er det drypp du sliter med, straks du begynner på et nytt innlegg så glemmer du alt du har sagt tidligere?

Hukommeles som en gullfisk, liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1) Fordi jeg tviler på at de holdningene som kommer frem anonymt på et forum som dette er forbeholdt KG-kvinnene. Tror faktisk mange er ærlige når de skriver anonymt på nett, kanskje ærligere enn overfor familie, venner og andre som står deg nær. Ikke minst i spørsmål som dette.

2) Nei, og statistikken jeg viser til diskriminerer ikke på kjønn. Men i denne tråden er det menns sjalusi som er tema, og derfor gikk oppfordringen her først og fremst til menn. Har skrevet noe tilsvarende i en annen tråd, og der var det kjønnsnøytralt.

Takk for presisering!

Skrevet
Vit at du lever så inni helvete farlig nå, tøffen. Hadde du vært i nærheten så hadde jeg skamslått deg, samme hva alle likestillingstassene hadde hatt å si om det.

Men du, søta .... hvorfor blir du så sinna da?

Bare lurer jeg altså :)

Skrevet
Hva i all verden vet du om min ryggrad? Absolutt ingenting.

Vi trenger ikke å diskutere Gud her, men hvis du ønsker å informere om alt du tror du vet om meg og "begrensningsforståelse", så værsågod .......

Det jeg vet om din ikkeeksisterende ryggrad er det som klart og tydelig fremkommer i dine innlegg på de foregående noenogseksti sidene. Ryggrad har man når man står for det man sier. Det gjør du ikke. Derimot foretar du ynkelige forsøk på retrett hver gang du får motbør, og ender opp med å motsi deg selv eller gjemme deg bak ulne selvfølgeligheter.

Hva begrensningsforståelse angår er du sørgelig forspent der også. Det er nok å henvise til tallrike forsøk på å gjøre dine egne vurderinger til allmengyldige sannheter, patetiske forsøk på å definere andre menneskers følelsesliv, eller endog definisjoner på hva som er "normalt" og hvordan andre her inne passer inn i ditt bilde av dette.

Skrevet

Dessuten er det faktisk du selv som påstår at du nok er "sannere" her inne enn i virkeligheten. Ergo er det ikke rart jeg konkluderer som jeg gjør. Bordet fanger vet du, Steinar.

Skrevet

Er du schitzo eller er du schitzo? Eller er det drypp du sliter med, straks du begynner på et nytt innlegg så glemmer du alt du har sagt tidligere?

Problemet er kanskje at jeg må tenke litt jobb innimellom også.

Men greit, igjen har det blitt misforståelser her. Skriftlig kommunikasjon alene er livsfarlig. Merk mine ord.

Du/dere har oppfattet at jeg mener at ei dame ikke kan være komplett uten en mann.

Men det jeg har ment å si er altså at du kan være det selvfølgelig, bare at du ofte ikke vil føle det sånn pga behovet/lysten på en mann.

Jaja, nå blir det sikkert fred i paradiset igjen tenker jeg :)

Eller ikke hehe

Skrevet

Men greit, igjen har det blitt misforståelser her. Skriftlig kommunikasjon alene er livsfarlig. Merk mine ord.

Du/dere har oppfattet at jeg mener at ei dame ikke kan være komplett uten en mann.

Men det jeg har ment å si er altså at du kan være det selvfølgelig, bare at du ofte ikke vil føle det sånn pga behovet/lysten på en mann.

Eller ikke hehe

"Ynkelig forsøk på retrett", DEL 73.

Ryggrad som en glassmanet.

Skrevet
Dessuten er det faktisk du selv som påstår at du nok er "sannere" her inne enn i virkeligheten. Ergo er det ikke rart jeg konkluderer som jeg gjør. Bordet fanger vet du, Steinar.

Det eneste jeg prøver på er å oppklare misforståelser her. Og dem er det åpenbart mange nok av.

Skrevet
"Ynkelig forsøk på retrett", DEL 73.

Ryggrad som en glassmanet.

Har ingenting med rettrett å gjøre. Bare at rett er rett.

Skrevet
Klart at du kan være komplett som kvinne uten en mann. Det jeg egentlig skrev/mente var altså at kvinnen ofte ikke vil føle det sånn. Innbiller altså jeg meg ettersom jeg ikke er kvinne ;) Og nå kan du eksplodere igjen ......

Så du har endelig skjønt en ørliten ting. Kvinner må ikke ha en mann for å være komplett :klappe:

Skrevet
Har ingenting med rettrett å gjøre. Bare at rett er rett.

Klart det er retrett. Du har jo på det sterkeste nektet for at vi kvinner kan være komplette uten en mann.

Men godt se at du innser at vi hadde rett hele tiden.

Skrevet
Så du har endelig skjønt en ørliten ting. Kvinner må ikke ha en mann for å være komplett :klappe:

Herregud, det har jeg da visst hele tiden! Jeg pratet bare om følelsen av å være komplett eller ikke som kvinne (eller mann for den saken skyld).

Finnes det bare kvinnesak kvinner (og menn) her eller?

Jeg beskrev tilogmed hvordan jeg føler det selv - jeg personlig føler meg altså ikke komplett uten dama i mitt liv. Det betyr ikke at jeg lider noen større nød allikevel. Men behovet/lysten på ho ligger der og skaper følelsen av å ikke være komplett som mann.

Skrevet

Eller ikke hehe

Skriftlig kommunikasjon er alt annet enn livsfarlig, Steinar. Men sånn som du ordlegger deg, og med tanke på alle de selvpåførte "misforståelsene" du refererer til, er nok din skriftlige kommunikasjon livsfarlig. For deg.

Skrevet
Herregud, det har jeg da visst hele tiden! Jeg pratet bare om følelsen av å være komplett eller ikke som kvinne (eller mann for den saken skyld).

Jeg beskrev tilogmed hvordan jeg føler det selv - jeg personlig føler meg altså ikke komplett uten dama i mitt liv. Det betyr ikke at jeg lider noen større nød allikevel. Men behovet/lysten på ho ligger der og skaper følelsen av å ikke være komplett som mann.

Her snakker du om hvordan DU føler det. DA er du tydelig. Endelig ser det ut som om det demrer for deg at dine vurderinger ikke er fasit for andre enn deg. Progress!

Skrevet

Jaja, det blir i hvert fall livlige diskusjoner av alle misforståelsene.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

:fnise:

Skrevet
Jeg tror uansett at du ikke føler deg komplett uten en mann - hvis du skal være helt ærlig. Og sånn føler nok de fleste det, ettersom det er det normale for mennesket.

Tillit kan bare bygges opp over tid, ved det å være i sammen og gjøre ulike saker i sammen.

Ja, du føler deg ikke komplett uten en mann i ditt liv.

Du har ikke bare snakket om hva DU føler - du har prøvd å fortelle oss hva vi føler - ser du ikke forskjellen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...