Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og jeg tror faktisk ikke at jeg er så ille som du tror .

Tror faktisk du har klart å overbevise de fleste av oss, jeg Steinar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Betviles... :cool:

Tja, hvem vet hehe

Jeg er i hvert fall mann og vil aldri la meg bestemme over av noen kvinne - eller mann for den sakens skyld.

Men har hun spesielle behov så kan jeg selvfølgelig innrette meg litt bare det er rett og rimelig.

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)
Tror faktisk du har klart å overbevise de fleste av oss, jeg Steinar.

Jaja, men husk at førsteinntrykket alltid er feil.

Kan tape stort på å stole for mye på det.

Jeg er ikke perfekt men jeg er heller ikke noe verre enn de fleste mannfolk :)

Endret av Steinar40
Skrevet
Jaja, men husk at førsteinntrykket alltid er feil.

Kan tape stort på å stole for mye på det.

Jeg er ikke perfekt men jeg er heller ikke noe verre enn de fleste mannfolk :)

Her er du ikke bare på tynn is, Steinar. Du står i overvann til halsen !

Du har brukt femtisju sider her på å bevise at du er langt værre enn de aller, aller fleste mannfolk.

Førsteinntrykket fikk vi på de første sidene, Steinar. Det vi sitter igjen med nå har ingenting med førsteinntrykk å gjøre. Og hvilket inntrykk du etterlater er faktisk ditt ansvar. Eller lærte du kanskje ikke det heller på "psykologikurset" ditt?

Skrevet
Tja, hvem vet hehe

Jeg er i hvert fall mann og vil aldri la meg bestemme over av noen kvinne - eller mann for den sakens skyld.

Men har hun spesielle behov så kan jeg selvfølgelig innrette meg litt bare det er rett og rimelig.

:ler: Innrette deg LITT... Du er jammen raus Steinar. Er ikke overrasket over at du ikke lar deg bestemme over av noen kvinne...

Skrevet
Her er du ikke bare på tynn is, Steinar. Du står i overvann til halsen !

Du har brukt femtisju sider her på å bevise at du er langt værre enn de aller, aller fleste mannfolk.

Førsteinntrykket fikk vi på de første sidene, Steinar. Det vi sitter igjen med nå har ingenting med førsteinntrykk å gjøre. Og hvilket inntrykk du etterlater er faktisk ditt ansvar. Eller lærte du kanskje ikke det heller på "psykologikurset" ditt?

Tja, det er vel som det sies - ærlighet varer lengst for den blir så lite brukt.

Uansett er inntrykket man får her på nett, feil. Det gjelder for alle. Antar det er derfor man har "dates" IRL hehe

Men det er jo litt merkelig at ingen har lagt merke til det jeg har skrevet om å samarbeide.

Skrevet
:ler: Innrette deg LITT... Du er jammen raus Steinar. Er ikke overrasket over at du ikke lar deg bestemme over av noen kvinne...

Nei, noen tøffel er jeg nok ikke, frøken! Heller en manne-mann da :smoke:

Ingen kvinne kommer til å bestemme over meg, men samarbeide det kan vi gjøre :)

Skrevet
Men det er jo litt merkelig at ingen har lagt merke til det jeg har skrevet om å samarbeide.

Steinar, det hjelper ikke at du snakker om å samarbeide, når du hele tida også sier at du bestemmer, har bruks og eiendomsrett osv. Det faller på sin egen urimelighet at du da snakker om å samarbeide.

Man samarbeider ikke med eiendeler, ser du.

Skrevet
Nei, noen tøffel er jeg nok ikke, frøken!

Så enten er man tøffel, eller så bestemmer man hvem dama skal være sammen med, hvilke venner hun kan ha, og hva hun kan gjøre om kveldene? Og ikke minst hvor hun skal reise på turer og med hvem?

Da tror jeg jaggu jeg vil ha en tøffel, jeg.

Skrevet
Steinar, det hjelper ikke at du snakker om å samarbeide, når du hele tida også sier at du bestemmer, har bruks og eiendomsrett osv. Det faller på sin egen urimelighet at du da snakker om å samarbeide.

Glitrende poeng, Kate. :ler:

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Tja, det er vel som det sies - ærlighet varer lengst for den blir så lite brukt.

Uansett er inntrykket man får her på nett, feil. Det gjelder for alle. Antar det er derfor man har "dates" IRL hehe

Ja, merkelige greier, gitt :filer:

Skrevet
Så enten er man tøffel, eller så bestemmer man hvem dama skal være sammen med, hvilke venner hun kan ha, og hva hun kan gjøre om kveldene? Og ikke minst hvor hun skal reise på turer og med hvem?

Nå har jeg vært vant til litt andre definisjoner om hva en tøffel er - men hvis vi skal følge Steinarlogikken tror jeg veldig mange kvinner velger seg tøffel - hvis det er dette som er grunnlaget for om en mann er tøffel eller ikke.

Skrevet

Så du er helt ærlig, men inntrykket vi har fått av deg er feil? Rett og slett fordi det alltid blir sånn?

Går du på noe, eller?

Og bland for all del ikke dating inn i dette, Steinar. Det er en helt annen virkelighet. Men det er jo mulig du vet forsvinnenede lite om det også.

Skrevet

Signerer denne :5:

Skrevet
Nå har jeg vært vant til litt andre definisjoner om hva en tøffel er - men hvis vi skal følge Steinarlogikken tror jeg veldig mange kvinner velger seg tøffel - hvis det er dette som er grunnlaget for om en mann er tøffel eller ikke.

I denne tråden er det nok, det ja, Bille...

Skrevet

Det jeg har skrevet, det er faktisk at hun eier meg også. Vi eier hverandre som må være helt normalt i et ekte kjærlighetsforhold.

Men det overser du/dere glatt ......

Skrevet

Ja, nå kan det faktisk være at du begynner å nærme deg sannheten her faktisk.

Du vil gjøre som du vil. Det fungerer ikke i et forhold.

Skrevet

En tøffel er en fyr som ikke har noen meninger selv og lar dama bestemme alt selv.

Og stort sett bryr han seg ikke noe om det heller.

Skrevet
Så du er helt ærlig, men inntrykket vi har fått av deg er feil? Rett og slett fordi det alltid blir sånn?

Går du på noe, eller?

Og bland for all del ikke dating inn i dette, Steinar. Det er en helt annen virkelighet. Men det er jo mulig du vet forsvinnenede lite om det også.

Hvis du virkelig tror at inntrykket du har fått av meg her, er hvordan jeg er i virkeligheten, da er du som "går på noe" er jeg redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...