Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1081 Skrevet 10. september 2009 Kanskje jeg vet hva kvinner flest egentlig vil ha og trenger bedre enn deg? Du er ikke rektig!
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1082 Skrevet 10. september 2009 Typisk kvinnemenneske Vet du Steinar, det er jeg, og det er jeg stolt av! Jeg er på mange måter tradisjonell og gammeldags, men jeg har jo skjønt etter å ha lest det du skriver at jeg er riktig så modérene i mine holdninger.
Gjest woof Skrevet 10. september 2009 #1083 Skrevet 10. september 2009 Kanskje jeg vet hva kvinner flest egentlig vil ha og trenger bedre enn deg? Og ettersom du bønnfaller meg om å få lov til være uenig med meg, så kanskje jeg ikke gir deg lov hehe Det er ingenting, hverken i påstandene og innleggene dine, eller i responsen fra kvinnene her, som tyder på at du har den ringeste anelse om hva kvinner trenger og vil ha, Steinar. Men ok, vi sjekker det ut med en gang. Er det noen som tror at Steinar vet hva kvinner trenger og vil ha??
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1084 Skrevet 10. september 2009 Utroskap, la meg se... Øh, ja det har jeg hørt om. Hvem snakker om blind? Jeg tror, og mener og vet av erfaring av at dersom noen holder et annet menneske fast, så vil det etter en tid prøve å slippe fri. Dersom du kun fokuserer på det man ikke får lov til, så vil det være alt en husker på. Forøvrig syns jeg Woof har gode poenger, og det samme har Angie. Du får slutte å se fotball når du får deg dame, Steinar. Kan ikke dra på bortekamper om ikke hun er med. Like for like. Men du forstår kanskje ikke at utroskap faktisk ikke er spesielt uvanlig da eller? Jeg har ingen planer om å bare fokusere det hun ikke får lov til. Håper jeg da inderlig!!! Og bortekampene på TV er det ikke langt å reise til hehe
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1085 Skrevet 10. september 2009 Er det noen som tror at Steinar vet hva kvinner trenger og vil ha?? Øhm, nei...
Gjest woof Skrevet 10. september 2009 #1086 Skrevet 10. september 2009 Kanskje jeg vet hva kvinner flest egentlig vil ha og trenger bedre enn deg? Og ettersom du bønnfaller meg om å få lov til være uenig med meg, så kanskje jeg ikke gir deg lov hehe Forøvrig er språk-og nyanseforståelsen din på høyde med intelligensen. Bombe.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1087 Skrevet 10. september 2009 Jeg gjør mye sammen med partneren og har ingen problemer, takk. Men jeg gjør også ting med venner. Vil kjæresten gå på jazzkonsert med ei venninne en kveld imens jeg vil gå på rockekonsert med noen kompiser, så gjør vi rett og slett det og møtes gjerne et sted etterpå alle sammen. Dette er helt normalt, og ikke "for voksent". Kanskje samlivsbruddene kommer av at de kutter ut alle vennene sine og forventer å få alt som teller i livet fra EN person, og blir litt sjokkert når ting faktisk fungerer annerledes. Grunnene til samlivsbrudd er sikkert mangfoldig. Og utroskap er en av de verste.
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1088 Skrevet 10. september 2009 Men du forstår kanskje ikke at utroskap faktisk ikke er spesielt uvanlig da eller? Nuvel, det var vel ikke det jeg sa, eller svarte på. Jeg vet at utroskap er vanlig i mange forhold. Basert på den erfaringen jeg har, så har ikke utroskap med at man får lov til for mye, men heller tvert i mot.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1089 Skrevet 10. september 2009 Vet du Steinar, det er jeg, og det er jeg stolt av! Jeg er på mange måter tradisjonell og gammeldags, men jeg har jo skjønt etter å ha lest det du skriver at jeg er riktig så modérene i mine holdninger. Du er vel et barn av din tid som de fleste andre.
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1090 Skrevet 10. september 2009 Grunnene til samlivsbrudd er sikkert mangfoldig. Og utroskap er en av de verste. Ok, vi begynner vel å forstå at damene i dine tidligere forhold har pult rundt, Steinar. Siden det er det du er mest redd for i hele verden. Men kanskje du da bør skifte taktikk. I et forhold hvor man er trygg og opplever tillit og å være ønsket og elsket, vil man svært sjelden, om enn aldri føle for å pule rundt.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1091 Skrevet 10. september 2009 Øhm, nei... Er det pent å lyve? hehe
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1092 Skrevet 10. september 2009 Du er vel et barn av din tid som de fleste andre. Det er vel det jeg ikke er. Jeg er snarere barn av mine bestemødres tid på svært mange områder. Jeg mener at mannen skal være mann, og kvinnen kvinen, jeg setter pris på og trives med å gjøre det mange feminister snøfter over, men som jeg kaller "kvinenting" Det er slik jeg er og trives med. Allikevel syns jeg dine holdninger er utrolig antikverte. Så der.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 10. september 2009 #1093 Skrevet 10. september 2009 Er det noen som tror at Steinar vet hva kvinner trenger og vil ha?? Hmm, skal vi se.. Steinar mener at kvinner ikke trenger mannlige venner. Faktisk trenger hun vel strengt tatt ikke kvinnelige venner heller, hun skal jo gjøre alt i livet sammen med kjæresten og ingen andre. Og om han vet hva kvinner vil ha? Vanskelig å si, men det virker egentlig stort sett som han driter i hva kvinner vil ha. Det viktigste er å unngå utroskap, og innskrenkinger på kvinnens frihet er den logiske løsningen hans på det problemet. Jeg tror jeg svarer nei på spørsmålet ditt..
Gjest woof Skrevet 10. september 2009 #1094 Skrevet 10. september 2009 Ok, vi begynner vel å forstå at damene i dine tidligere forhold har pult rundt, Steinar. Siden det er det du er mest redd for i hele verden. Men kanskje du da bør skifte taktikk. I et forhold hvor man er trygg og opplever tillit og å være ønsket og elsket, vil man svært sjelden, om enn aldri føle for å pule rundt. I Steinars univers er utroskap en konsekvens av tillit, tydeligvis. Stakkars, stakkars mann.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1095 Skrevet 10. september 2009 Nuvel, det var vel ikke det jeg sa, eller svarte på. Jeg vet at utroskap er vanlig i mange forhold. Basert på den erfaringen jeg har, så har ikke utroskap med at man får lov til for mye, men heller tvert i mot. For mye og for lite skjemmer alt! Gammelt godt ordtak. Det betyr at det skulle like gjerne kunne skje fordi du får lov til for mye, som for lite.
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #1096 Skrevet 10. september 2009 Det er ingenting, hverken i påstandene og innleggene dine, eller i responsen fra kvinnene her, som tyder på at du har den ringeste anelse om hva kvinner trenger og vil ha, Steinar. Men ok, vi sjekker det ut med en gang. Er det noen som tror at Steinar vet hva kvinner trenger og vil ha?? Nei - men jeg har en følelse av at jeg begynner å få et bilde av hva han vil at kvinnen hans skal ha (få/trenge el). Og skulle jeg valgt mellom deg og Steinar ut fra holdningene - er det ikke særlig tvil hvem som taper ...
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #1097 Skrevet 10. september 2009 Grunnene til samlivsbrudd er sikkert mangfoldig. Og utroskap er en av de verste. Der er jeg enig med deg - men du vil ALDRI klare å hindre utroskap med å nekte partner alt.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1098 Skrevet 10. september 2009 Allikevel syns jeg dine holdninger er utrolig antikverte. Så der. Ja, men hovedsaken er at du liker dem! hehe Dere kvinnemennesker har nok egentlig ikke forandret dere så mye - det kan bare se sånn ut.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1099 Skrevet 10. september 2009 Jeg tror jeg svarer nei på spørsmålet ditt.. Jaja, det er menneskelig å feile hehe
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1100 Skrevet 10. september 2009 I Steinars univers er utroskap en konsekvens av tillit, tydeligvis. Stakkars, stakkars mann. Nei, det har jeg aldri påstått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå