Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1021 Skrevet 9. september 2009 Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet. Pult litt forstand og fornuft i deg. Det ville vært historiens mest uegennyttige "charity fuck".
moki Skrevet 9. september 2009 #1022 Skrevet 9. september 2009 Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet. Pult litt forstand og fornuft i deg. haha. uff, det er nok den eneste løsningen er jeg redd.. Steinar: du svarte ikke på spørsmålet mitt. igjen. jeg legger merke til det, vet du. nytter ikke å svare på noe jeg ikke spurte om og overse den setningen med spørsmålstegn bak.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1023 Skrevet 9. september 2009 Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet. Pult litt forstand og fornuft i deg. Ja, da måtte du vel holdt på en god stund i følge deg (og alle andre her) Får se om jeg får tia, søta
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1024 Skrevet 9. september 2009 Det ville vært historiens mest uegennyttige "charity fuck". Nuvel, kanskje det hadde hjulpet? Ja, Steinar, jeg har Gooooooooooood tiiiiiiiiiiiiid! Er du singel a Woof?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1025 Skrevet 9. september 2009 Hun har vel omtrent like lyst på deg som et digert høl tvers gjennom hue, tenker jeg..... Har du lyst på meg også? haha Må kjøpe meg planlegger snart
moki Skrevet 9. september 2009 #1026 Skrevet 9. september 2009 Har du lyst på meg også? haha Må kjøpe meg planlegger snart hoho. hehe. håhå.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1027 Skrevet 9. september 2009 haha. uff, det er nok den eneste løsningen er jeg redd.. Steinar: du svarte ikke på spørsmålet mitt. igjen. jeg legger merke til det, vet du. nytter ikke å svare på noe jeg ikke spurte om og overse den setningen med spørsmålstegn bak. Nei, jeg har ikke tid til å pule deg også - ikke denne uka i hvert fall
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1028 Skrevet 9. september 2009 Har du lyst på meg også? haha Må kjøpe meg planlegger snart Woof, er du singel, Steinar har løst på dæ!
moki Skrevet 9. september 2009 #1029 Skrevet 9. september 2009 Nei, jeg har ikke tid til å pule deg også - ikke denne uka i hvert fall nei, det forstår jeg. du er jo så opptatt med å pule alle damene som ikke har mannlige venner.
Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1030 Skrevet 9. september 2009 Nuvel, kanskje det hadde hjulpet? Ja, Steinar, jeg har Gooooooooooood tiiiiiiiiiiiiid! Er du singel a Woof? Nix. Jeg er lykkelig som det er. Og før noen spør seg hva jeg da gjør på et singelforum, er selvfølgelig det åpenbare svaret at jeg er tilskuer til Steinars totale karakterselvmord. DET er han i det minste jævlig god til.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1031 Skrevet 9. september 2009 nei, det forstår jeg. du er jo så opptatt med å pule alle damene som ikke har mannlige venner. Woof, pass deg så du ikke blir venn med Steinar, da blir du pult!
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1032 Skrevet 9. september 2009 (endret) Nix. Jeg er lykkelig som det er. Og før noen spør seg hva jeg da gjør på et singelforum, er selvfølgelig det åpenbare svaret at jeg er tilskuer til Steinars totale karakterselvmord. DET er han i det minste jævlig god til. Tror du liker meg jeg da men Kanskje vi kan bli kompiser hehe Mannen din hadde sikkert blitt overlykkelig for det Endret 9. september 2009 av Steinar40
Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1033 Skrevet 9. september 2009 Tror du liker meg jeg da men Kanskje vi kan bli kompiser hehe Mannen din hadde sikkert blitt overlykkelig for det Så du har ikke fått med deg at jeg er mann da, Steinar?? Det var vel ikke akkurat noen bombe, med den intelligensen du legger for dagen her....
LilleBille Skrevet 9. september 2009 #1034 Skrevet 9. september 2009 Så du har ikke fått med deg at jeg er mann da, Steinar?? Det var vel ikke akkurat noen bombe, med den intelligensen du legger for dagen her....
Ella_Grey Skrevet 9. september 2009 #1035 Skrevet 9. september 2009 Jeg multi-surfer, er innom flere sider samtidig. Og mens jeg leser kg, kommer jeg over dette sitatet på en blog: "You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She’s not perfect - you aren’t either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. So don’t hurt her, don’t change her, don’t analyze and don’t expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she’s not there." -Bob Marley det fikk meg til å tenke på denne tråden. Bob Marley skjønte det!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1036 Skrevet 9. september 2009 Når begynte denne tråden å handle om det? Jeg stilte deg et spørsmål, syns det er interessant å se hva du svarer til den problemstillingen. Hvorfor angriper du andre som har et annet syn enn deg selv? Det er ikke normalt å ikke være sjalu.. Du driver ufin og vulgær taktikk her.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1037 Skrevet 9. september 2009 Jeg er ikke naiv om jeg stoler på at kjæresten min ikke puler over alle damer han er alene i et rom med. Spesielt ikke venner han har hatt i tjue år. Da hadde han vel pult dem for lenge siden? Hvorfor skulle han pule dem når han har kjæreste, om han ikke har gjort det før? Der er du fryktelig naiv. Du viser hvor lite du vet om det sarte følelseslivet til menn og kvinner i parforhold. Sjalusi er vanlig og helt normalt. Bare spør enhver fagperson.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1038 Skrevet 9. september 2009 Herregud da, dette er jo spørsmål som 10 vise menn ikke kan svare på! Jeg vet ikke - er det et bra nok svar da eller? Dette er et spørsmål som enhver mann kan svare ja eller nei på. Behøver ikek væree vis for det.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1039 Skrevet 9. september 2009 Hadde du vært kompis med Henrik i 20 år om du ikke var avhengig av ham spør nå jeg? Avhengig? For et merkelig ord. Man har jo kvinnelige venninner også: om jeg har en barndomsvenninne gjennom 25 år som heter Anna, vil du da kalle meg avhengig av henne? Har man en barndomsvenn som er gutt, gjennom mange år, så har man noe verdifullt. Man er ikke avhengig - som om det var et onde.
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 9. september 2009 #1040 Skrevet 9. september 2009 Woof... *synger* (Mel: Nå kommer barnetimen) Steinar han trenger fitte, Steinar han trenger fitte, lalala Ja han trenger MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! Du er vulgær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå