Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet.

Pult litt forstand og fornuft i deg.

Det ville vært historiens mest uegennyttige "charity fuck".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet.

haha. uff, det er nok den eneste løsningen er jeg redd..

Steinar: du svarte ikke på spørsmålet mitt. igjen.

jeg legger merke til det, vet du. nytter ikke å svare på noe jeg ikke spurte om og overse den setningen med spørsmålstegn bak.

Skrevet

Ja, da måtte du vel holdt på en god stund i følge deg (og alle andre her) :ler:

Får se om jeg får tia, søta :kyss:

Skrevet
Det ville vært historiens mest uegennyttige "charity fuck".

Nuvel, kanskje det hadde hjulpet?

Ja, Steinar, jeg har Gooooooooooood tiiiiiiiiiiiiid!

Er du singel a Woof?

Skrevet
Hun har vel omtrent like lyst på deg som et digert høl tvers gjennom hue, tenker jeg.....

Har du lyst på meg også? ;) haha

Må kjøpe meg planlegger snart :ler:

Skrevet

hoho. hehe. håhå.

Skrevet
haha. uff, det er nok den eneste løsningen er jeg redd..

Steinar: du svarte ikke på spørsmålet mitt. igjen.

jeg legger merke til det, vet du. nytter ikke å svare på noe jeg ikke spurte om og overse den setningen med spørsmålstegn bak.

Nei, jeg har ikke tid til å pule deg også - ikke denne uka i hvert fall :ler:

Skrevet

Woof, er du singel, Steinar har løst på dæ!

Skrevet
Nei, jeg har ikke tid til å pule deg også - ikke denne uka i hvert fall :ler:

nei, det forstår jeg. du er jo så opptatt med å pule alle damene som ikke har mannlige venner.

Skrevet
Nuvel, kanskje det hadde hjulpet?

Ja, Steinar, jeg har Gooooooooooood tiiiiiiiiiiiiid!

Er du singel a Woof?

Nix. Jeg er lykkelig som det er.

Og før noen spør seg hva jeg da gjør på et singelforum, er selvfølgelig det åpenbare svaret at jeg er tilskuer til Steinars totale karakterselvmord. DET er han i det minste jævlig god til.

Skrevet
nei, det forstår jeg. du er jo så opptatt med å pule alle damene som ikke har mannlige venner.

:fnise:

Woof, pass deg så du ikke blir venn med Steinar, da blir du pult!

Skrevet (endret)
Nix. Jeg er lykkelig som det er.

Og før noen spør seg hva jeg da gjør på et singelforum, er selvfølgelig det åpenbare svaret at jeg er tilskuer til Steinars totale karakterselvmord. DET er han i det minste jævlig god til.

Tror du liker meg jeg da men :)

Kanskje vi kan bli kompiser ;) hehe

Mannen din hadde sikkert blitt overlykkelig for det :ler:

Endret av Steinar40
Skrevet
Tror du liker meg jeg da men :)

Kanskje vi kan bli kompiser ;) hehe

Mannen din hadde sikkert blitt overlykkelig for det :ler:

Så du har ikke fått med deg at jeg er mann da, Steinar?? Det var vel ikke akkurat noen bombe, med den intelligensen du legger for dagen her....

Skrevet
Så du har ikke fått med deg at jeg er mann da, Steinar?? Det var vel ikke akkurat noen bombe, med den intelligensen du legger for dagen her....

:fnise:

Skrevet

Jeg multi-surfer, er innom flere sider samtidig. Og mens jeg leser kg, kommer jeg over dette sitatet på en blog:

"You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She’s not perfect - you aren’t either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. So don’t hurt her, don’t change her, don’t analyze and don’t expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she’s not there." -Bob Marley

det fikk meg til å tenke på denne tråden.

Bob Marley skjønte det!

Skrevet
Når begynte denne tråden å handle om det? Jeg stilte deg et spørsmål, syns det er interessant å se hva du svarer til den problemstillingen.

Hvorfor angriper du andre som har et annet syn enn deg selv?

Det er ikke normalt å ikke være sjalu..

Du driver ufin og vulgær taktikk her.

Skrevet
Jeg er ikke naiv om jeg stoler på at kjæresten min ikke puler over alle damer han er alene i et rom med. Spesielt ikke venner han har hatt i tjue år. Da hadde han vel pult dem for lenge siden? Hvorfor skulle han pule dem når han har kjæreste, om han ikke har gjort det før?

Der er du fryktelig naiv. Du viser hvor lite du vet om det sarte følelseslivet til menn og kvinner i parforhold. Sjalusi er vanlig og helt normalt. Bare spør enhver fagperson.

Skrevet
Herregud da, dette er jo spørsmål som 10 vise menn ikke kan svare på!

Jeg vet ikke - er det et bra nok svar da eller?

Dette er et spørsmål som enhver mann kan svare ja eller nei på. Behøver ikek væree vis for det.

Skrevet
Hadde du vært kompis med Henrik i 20 år om du ikke var avhengig av ham spør nå jeg?

Avhengig? For et merkelig ord.

Man har jo kvinnelige venninner også: om jeg har en barndomsvenninne gjennom 25 år som heter Anna, vil du da kalle meg avhengig av henne?

Har man en barndomsvenn som er gutt, gjennom mange år, så har man noe verdifullt. Man er ikke avhengig - som om det var et onde.

Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet
Woof... :fnise:

*synger* (Mel: Nå kommer barnetimen)

:gape: Steinar han trenger fitte, Steinar han trenger fitte, lalala

Ja han trenger MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! :gape:

Du er vulgær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...