Cullen Skrevet 9. september 2009 #1001 Skrevet 9. september 2009 Merkelig det der, når en av oss ser et pent menneske kommenterer vi det høyt så den andre hører det. Ja vi snur oss begge etter andre når noen er åpenlyst fantastisk vakre mennesker, etterfulgt av en dytt på partneren med beskjed om at en må snu seg for å se så vakker den personen var. Kanskje vi er veldig spesielle som ikke tror at den andre vil hoppe til køys med alle vennene og forlate en om man ser et pent menneske på gata :klø: Og vi er hvertfall spesielle siden vi trygt kan se på andre og være åpne om det uten å bli sjalu. Kanskje vi er så spesielle at vi burde bures inn på sirkus!
moki Skrevet 9. september 2009 #1002 Skrevet 9. september 2009 Merkelig det der, når en av oss ser et pent menneske kommenterer vi det høyt så den andre hører det. Ja vi snur oss begge etter andre når noen er åpenlyst fantastisk vakre mennesker, etterfulgt av en dytt på partneren med beskjed om at en må snu seg for å se så vakker den personen var. Kanskje vi er veldig spesielle som ikke tror at den andre vil hoppe til køys med alle vennene og forlate en om man ser et pent menneske på gata :klø: Og vi er hvertfall spesielle siden vi trygt kan se på andre og være åpne om det uten å bli sjalu. Kanskje vi er så spesielle at vi burde bures inn på sirkus! haha. ja. eller et ekstremt freakshow.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1003 Skrevet 9. september 2009 Så Steinar, om jeg har vært kompis med Henrik i tjue år, så er jeg AVHENGIG av ham? OG når jeg blir kjæresten din, da finner jeg ut, etter TJUE ÅR at NÅ NÅ SKAL JEG FAAN MEG PULE HENRIK!?!?!?! Logisk forklaring på dette, siden det som du sier, sier seg selv.... Hadde du vært kompis med Henrik i 20 år om du ikke var avhengig av ham spør nå jeg?
moki Skrevet 9. september 2009 #1004 Skrevet 9. september 2009 Hadde du vært kompis med Henrik i 20 år om du ikke var avhengig av ham spør nå jeg? kanskje hun har vært kompis med Henrik i 20 år fordi de trives sammen og kommer godt overens, og er glade i hverandre. det er vel en mere vanlig grunn for vennskap enn avhengighet. eller kanskje alle vennene dine er heroinsprøyter? (uff, den var litt slem.)
Stefan Skrevet 9. september 2009 #1005 Skrevet 9. september 2009 Dette er selvsagt et poeng, Stefan, og et godt ett. Men jeg mener at dersom jeg har en kjæreste som ikke takler at jeg har pene mannlige venner, så er han svært utrygg og en utrygg mann kan ikke jeg være i et forhold til. Men ja, jeg har selv hatt gode mannlige venner, som når de er i forhold har måtte velge meg bort, fordi jeg blir en trussel for damene deres. Da blilr jeg sint. Har jeg ikke pult kompisene mine før, så gjør jeg det iallefall ikke når de får dame. Det er den logikken jeg sliter med å forstå, og den usikkerheten hos mennesker jeg syns er skremmende. Usikkerhet er en menneskelig egenskap dessverre. Man preges av fortid, og har man opplevd nok drit, vil dette selvsagt føre til holdningsendringer. Det som er synd når denne holdningsendringen har skjedd er at den neste man møter ikke vil få samme muligheter som den som har sviktet tidligere. Jeg vet om dette, men blir allikevel provosert når jeg får ultimatum fra en kvinne. Spesielt når det gjelder venner. Jeg er meg selv på godt og vondt, og jeg kommer ikke til å forandre meg. Det er det de har å forholde seg til. Ingen andre enn jeg selv bestemmer hvem jeg skal ha som venn - les venninne.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1006 Skrevet 9. september 2009 kanskje hun har vært kompis med Henrik i 20 år fordi de trives sammen og kommer godt overens, og er glade i hverandre. det er vel en mere vanlig grunn for vennskap enn avhengighet. Takk Moki, jeg er venner med folk fordi jeg er glad i dem. Jeg er ikke glad i dem på samme måte som i en kjæreste. Og vet du, det begynner å demre for meg at det du trenger Steinar er å bli skikkelig rundpult av ei dame som er trygg på seg selv som kvinne og som kroppen sin... Men om resten av deg er like glassmanetete som ryggraden, så kan vel det for bli en ugunstig opplevelse for dama...
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1007 Skrevet 9. september 2009 ingen kvinner kommer til å være trofast så lenge de har mannlige venner de kan ha sex med, og alle menn, både nye bekjente og bardomsvenner, ønsker å forføre kjæresten din, og, med fare for å gjenta meg selv, hun kommer garantert til å gi etter for fristelsen, fordi ingen kvinner er trofaste. osv. osv. Det skjer fort veldig mye teit f.eks i fylla. men. hva om kjæresten din er bifil, og liker både gutter og jenter? får hun ikke ha noen venner i det hele tatt da? Kjæresten min er ikke bifil. I hvert fall ikke aktivt!
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1008 Skrevet 9. september 2009 Jeg vet om dette, men blir allikevel provosert når jeg får ultimatum fra en kvinne. Spesielt når det gjelder venner. Jeg er meg selv på godt og vondt, og jeg kommer ikke til å forandre meg. Det er det de har å forholde seg til. Ingen andre enn jeg selv bestemmer hvem jeg skal ha som venn - les venninne. Høres ut som om vi er enige, Stefan. Selv om jeg da oftest har vært kvinnen mannlige venner har blitt truet til å velge bort.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1009 Skrevet 9. september 2009 Så du synes de bare trenger å ligge der, ja..... Nei, selvfølgelig ikke. Men det kan være greit det også hehe
moki Skrevet 9. september 2009 #1010 Skrevet 9. september 2009 Det skjer fort veldig mye teit f.eks i fylla. Kjæresten min er ikke bifil. I hvert fall ikke aktivt! betyr det at du er enig eller uenig i påstandene jeg kom med som eksempel? og hvis en kvinne ikke drikker alkohol, kunne hun DA hatt mannlige venner? nå kan du ikke påstå at alle kvinner drikker alkohol heller, jeg vet veldig godt at jeg selv er avholds og vet også at jeg ikke er den eneste i verden.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #1011 Skrevet 9. september 2009 Takk Moki, jeg er venner med folk fordi jeg er glad i dem. Jeg er ikke glad i dem på samme måte som i en kjæreste. Og vet du, det begynner å demre for meg at det du trenger Steinar er å bli skikkelig rundpult av ei dame som er trygg på seg selv som kvinne og som kroppen sin... Men om resten av deg er like glassmanetete som ryggraden, så kan vel det for bli en ugunstig opplevelse for dama...
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1012 Skrevet 9. september 2009 kanskje hun har vært kompis med Henrik i 20 år fordi de trives sammen og kommer godt overens, og er glade i hverandre. det er vel en mere vanlig grunn for vennskap enn avhengighet. eller kanskje alle vennene dine er heroinsprøyter? (uff, den var litt slem.) Nei, den var veldig slem altså. Tenk om jeg hadde vært heroinmisbruker? Men slapp av - nå er jeg heldigvis ikke det da
Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1013 Skrevet 9. september 2009 Nei, selvfølgelig ikke. Men det kan være greit det også hehe Ok, så nå er det plutselig ikke sånn at "alt dere trenger å gjøre er å ligge der..."
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1014 Skrevet 9. september 2009 Woof... *synger* (Mel: Nå kommer barnetimen) Steinar han trenger fitte, Steinar han trenger fitte, lalala Ja han trenger MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1015 Skrevet 9. september 2009 Og vet du, det begynner å demre for meg at det du trenger Steinar er å bli skikkelig rundpult av ei dame som er trygg på seg selv som kvinne og som kroppen sin... Ja, jeg forstår godt at du har veldig lyst på meg hehe
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1016 Skrevet 9. september 2009 Høres ut som om vi er enige, Stefan. Selv om jeg da oftest har vært kvinnen mannlige venner har blitt truet til å velge bort. Helt normalt dette. It's just life .....
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1017 Skrevet 9. september 2009 betyr det at du er enig eller uenig i påstandene jeg kom med som eksempel? og hvis en kvinne ikke drikker alkohol, kunne hun DA hatt mannlige venner? nå kan du ikke påstå at alle kvinner drikker alkohol heller, jeg vet veldig godt at jeg selv er avholds og vet også at jeg ikke er den eneste i verden. Det er alltid en stor fordel å ha et moderat forhold til alkohol og festing. Alkohol inn, vett ut!
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #1018 Skrevet 9. september 2009 Ja, jeg forstår godt at du har veldig lyst på meg hehe Det hadde kun vært plikt, plikt for å redde menneskeheten fra dine forkvakla holdninger, tror det er det eneste som hadde hjulpet. Pult litt forstand og fornuft i deg.
Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1019 Skrevet 9. september 2009 Ja, jeg forstår godt at du har veldig lyst på meg hehe Hun har vel omtrent like lyst på deg som et digert høl tvers gjennom hue, tenker jeg.....
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1020 Skrevet 9. september 2009 Ok, så nå er det plutselig ikke sånn at "alt dere trenger å gjøre er å ligge der..." Tja, spørs jo på hvor kjedelig man vil ha det selv det ......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå