Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #981 Skrevet 9. september 2009 Nei, helst ikke. Men hvis han ser ut som et skautroll så kanskje Ok, så de kjekke guttene jeg har kjent i 15år, de må utgå Du må ikke glemme at kvinner og menn er fra forskjellige planeter vettu Og Steinar, du har en helt egen planet.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #982 Skrevet 9. september 2009 Ok, så de kjekke guttene jeg har kjent i 15år, de må utgå Og Steinar, du har en helt egen planet. Kan du finne deg noe stygge i stedet eller? Og takk forresten - min helt egen planet gitt hehe
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #983 Skrevet 9. september 2009 Nja, det jeg hadde gjort først var nok bare å gi henne en særdeles klar beskjed om at nå får du se til å skjerpe deg eller noe altså. Hvis det derimot ikke hjalp .... Ok.. Så du blir mer usikker når hun treffer den mannlige barndomsvennen sin gjennom 20 år enn når hun åpenbart viser at hun kikker på andre menn på en "hey hey, han var jammen snasen, gitt"-måte? Hum..
Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #984 Skrevet 9. september 2009 Kan du finne deg noe stygge i stedet eller? Og takk forresten - min helt egen planet gitt hehe Nei, vennskap byttes ikke ut, be blit uansett hvordan man ser ut.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #985 Skrevet 9. september 2009 Ok, så de kjekke guttene jeg har kjent i 15år, de må utgå Og Steinar, du har en helt egen planet.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #986 Skrevet 9. september 2009 Det er i hvert fall alt dere egentlig behøver å gjøre. Det demrer for meg at sexlivet ditt må ha vært jævlig kjedelig, Steinar....
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #987 Skrevet 9. september 2009 Ok.. Så du blir mer usikker når hun treffer den mannlige barndomsvennen sin gjennom 20 år enn når hun åpenbart viser at hun kikker på andre menn på en "hey hey, han var jammen snasen, gitt"-måte? Hum.. Ja, faktisk. Mannlige venner som hun er fortrolig med, og mer eller mindre avhengig av, utgjør en betydelig større risiko enn noen hun ikke kjenner og bare kikker på. Det sier seg selv.
moki Skrevet 9. september 2009 #988 Skrevet 9. september 2009 Herregud da, dette er jo spørsmål som 10 vise menn ikke kan svare på! Jeg vet ikke - er det et bra nok svar da eller? jeg bare lurer på om det er noe forskjell på å ha en homofil venn og det å ha en heterofil venn? og hva forskjellen er? 10 vise menn kan nok svare på det spørsmålet både to og tre ganger.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #989 Skrevet 9. september 2009 På seg selv kjenner man andre.... Eller som i Steinars tilfelle, på seg selv kjenner man ALLE andre.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #990 Skrevet 9. september 2009 Ok, så de kjekke guttene jeg har kjent i 15år, de må utgå Og Steinar, du har en helt egen planet.
Gjest Krøsus Skrevet 9. september 2009 #991 Skrevet 9. september 2009 Hei Steinar, er det greit at dama di blir meg meg på hytta en helg, der jeg og et par kompiser skal hygge oss med en gjeng flotte damer? Bare en fest i all vennskapelighet med champis i poolen.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #992 Skrevet 9. september 2009 10 vise menn kan nok svare på det spørsmålet både to og tre ganger.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #993 Skrevet 9. september 2009 Det demrer for meg at sexlivet ditt må ha vært jævlig kjedelig, Steinar.... Jeg skrev bare hva en kvinne behøver å gjøre. Ikke hvor kjedelig mitt sexliv har vært hehe
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #994 Skrevet 9. september 2009 Ja, faktisk. Mannlige venner som hun er fortrolig med, og mer eller mindre avhengig av, utgjør en betydelig større risiko enn noen hun ikke kjenner og bare kikker på. Det sier seg selv. Så Steinar, om jeg har vært kompis med Henrik i tjue år, så er jeg AVHENGIG av ham? OG når jeg blir kjæresten din, da finner jeg ut, etter TJUE ÅR at NÅ NÅ SKAL JEG FAAN MEG PULE HENRIK!?!?!?! Logisk forklaring på dette, siden det som du sier, sier seg selv....
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #995 Skrevet 9. september 2009 Eller som i Steinars tilfelle, på seg selv kjenner man ALLE andre.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #996 Skrevet 9. september 2009 Hei Steinar, er det greit at dama di blir meg meg på hytta en helg, der jeg og et par kompiser skal hygge oss med en gjeng flotte damer? Bare en fest i all vennskapelighet med champis i poolen. Dream on! Vil du ha bank eller? hehe
moki Skrevet 9. september 2009 #997 Skrevet 9. september 2009 Ja, faktisk. Mannlige venner som hun er fortrolig med, og mer eller mindre avhengig av, utgjør en betydelig større risiko enn noen hun ikke kjenner og bare kikker på. Det sier seg selv. jeg ser ikke hva risikoen er? kan du forklare? eller jeg kan jo gjette, også kan du bare si om jeg tar feil eller ikke. er det sånn at kvinner flest kommer til å være utro med en gang de får sjansen, og når de ikke har fast kjæreste så hopper de fra seng til seng og har sex med alle menn som gir dem ett eneste blikk, og at det er umulig for en kvinne å være venn med en mann uten å konstant forestille seg ham naken og ha så forferdelig mye lyst til å ha sex med han at hun klarer bare ikke la være? for alle kvinner vil vel ha sex med absolutt alle menn som viser dem interesse, uansett om det er på vennskapelig måte eller andre måter, og ingen kvinner kommer til å være trofast så lenge de har mannlige venner de kan ha sex med, og alle menn, både nye bekjente og bardomsvenner, ønsker å forføre kjæresten din, og, med fare for å gjenta meg selv, hun kommer garantert til å gi etter for fristelsen, fordi ingen kvinner er trofaste. osv. osv. men. hva om kjæresten din er bifil, og liker både gutter og jenter? får hun ikke ha noen venner i det hele tatt da?
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #998 Skrevet 9. september 2009 Jeg skrev bare hva en kvinne behøver å gjøre. Ikke hvor kjedelig mitt sexliv har vært hehe Ja, du er en skikkelig luring du..
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #999 Skrevet 9. september 2009 jeg bare lurer på om det er noe forskjell på å ha en homofil venn og det å ha en heterofil venn? og hva forskjellen er? 10 vise menn kan nok svare på det spørsmålet både to og tre ganger. Jeg er dessverre ikke 10 vise menn. Noen her vil sikkert være enig hehe
Gjest woof Skrevet 9. september 2009 #1000 Skrevet 9. september 2009 Ja, faktisk. Mannlige venner som hun er fortrolig med, og mer eller mindre avhengig av, utgjør en betydelig større risiko enn noen hun ikke kjenner og bare kikker på. Det sier seg selv. Så du synes de bare trenger å ligge der, ja..... Og du bruker stadig vekk ordet "risiko" når du omtaler kvinner og deres relasjoner til andre menn. Påstår du fremdeles at du ikke er redd ?? Det sier ikke seg selv, Steinar. Du skal nemlig ikke se helt bort ifra at andre menn ikke nødvendigvis abbonerer på kjønnsparanoiaen din. Dine vurderinger er nemlig ikke allmengyldige sannheter. At dette og hint er en risiko er en sannhet FOR DEG. Du har ryggrad som en glassmanet, mann. Begynn å stå for påstandene dine, i stedet for å rygge hver gang du får motbør. Det hadde vært forfriskende. Og mandig, ikke minst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå