Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #901 Skrevet 9. september 2009 Jeg har også spurt om jeg kan få være venn med en kjønnskorrigert mann... Det har han heller ikke svart på... Etter hva jeg forstår på deg så har jo ikke jeg noe med det å gjøre eller?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #902 Skrevet 9. september 2009 (endret) Hva var det som skilte oss mennesker fra dyrene igjen? Ingenting. Det føles nesten som om jeg sitter på jorden og ser ned på en planet som har stått stille utviklingsmessig siden mennesket reiste seg på to bein. BINGO! Endret 9. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #903 Skrevet 9. september 2009 Etter hva jeg forstår på deg så har jo ikke jeg noe med det å gjøre eller? Når begynte denne tråden å handle om det? Jeg stilte deg et spørsmål, syns det er interessant å se hva du svarer til den problemstillingen.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #904 Skrevet 9. september 2009 Slutt å kokketere med det påståtte vettet ditt, Steinar. Høyst ukledelig. Hva med å ha baller og ryggrad nok til å gå inn i spørsmålene du blir stilt ? Og de spørsmålene er da?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #905 Skrevet 9. september 2009 Vel, det er jo litt unektelig ganske spesielt at du ikke klarer å dyrke en vennskapelig relasjon med en kvinne og faktisk spør hva som er vitsen med det. Det lyser ikke akkurat av intelligens og åpenhet, eller en respekt og interesse for kvinner som annet enn din kjæreste. Eller eiendom, som du kaller det. Hva med oss som er bifile forresten, vi må vel være venneløse vi eller? Tja, interessen min og behovet mitt for en kjæreste er i øyeblikket altoverskyggende. Det kan jo ha noe med saken å gjøre kanskje .....
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #906 Skrevet 9. september 2009 Og de spørsmålene er da? Øh? ALLE! Samtlige spørsmål du blir stilt bare uller du deg unna. Med smilefjes og alle vet jo at det er sunt bondevett å, det sier seg selv at osv. NEI; alle vet ikke det Steinar. Tror vi er tilbake til Steinarlogikk...
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #907 Skrevet 9. september 2009 (endret) Steinar, dette skrev du. Nå må du slutte å gå tilbake på alle dine tidligere utsagn straks du får motbør, og bare dille rundt grøten, begynne å snakke om vettet ditt, si at det kommer an på situasjonen eller høydaren, si at det er noe ALLE vet. Du kommer med særs krasse utsagn, svært kategoriske, og så snart noen sier deg i mot så begynner du å bli så ullen at du kunne strikket gensre av den til alle de kalde barna i Ytre Mongolia Her sier du at det er feilprioritering å prioritere barnet først. Senere sier du at ved å prioritere barn gir du dem alt de peker på. Det er også feil. Du blander begreper dersom du tror eller mener det. Cata nevnt tidligere at det er situasjons og aldersbetinget. Det er jeg enig i til en viss grad. Man setter grenser og diller ikke, men har man satt et barn til verden så skal man prioritere det. Jeg ville ikke tatt i mot førsteprioritet fra en mann med barn en gang. Også er det dette med å ha flere rom i hjertet sitt. Et kjæresterom, og et barnerom. Kjærrligheten er ubegrenset i disse rommene. Om han elsker barnet sitt, så elsker han ikke meg mindre. Jeg lurer på om det er det du tror, Steinar, at noen med barn elsker deg mindre? Du må ha høyeste prioritet, jeg må ha høyeste prioritet og barn(a) må ha høyeste prioritet. Altså alle i familien har høyeste prioritet - ikke bare barna. Deretter er prioriteten situasjons og aldersbetinget som Cata skrev. Endret 9. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #908 Skrevet 9. september 2009 (endret) Du må ha høyeste prioritet, jeg må ha høyeste prioritet og barn(a) må ha høyeste prioritet. Altså alle i familien har høyeste prioritet - ikke bare barna. Deretter er prioriteten situasjons og aldersbetinget som Cata skrev. Så svaret er at du forandrer mening når du får motbør? Og du svarte ikke på spørsmålet, heller. Endret 9. september 2009 av KateW
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #909 Skrevet 9. september 2009 1) Det er ikke det jeg spør om! Jeg spør om hva man gjør med venner, om det ikke er kino, teater, turer, cafe-besøk. La meg reformulere, hva slags aktiviteter ville din partner fått lov til å gjøre med en kamerat? 2) Det er ikke det jeg skriver, jeg skriver at kvinner ofte trives bedre med mannlige enn kvinnelige venner. MIN mann blir ikke sjalu. 1) Og hvordan kan jeg svare helt generelt på det? 2) En mann som ikke kan bli sjalu (som er en helt normal følelse i ekte kjærlighet), kan meget godt ikke bry seg om så veldig mye annet heller. Vil du ha det sånn?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #910 Skrevet 9. september 2009 Jeg forventer en mann som er trygg nok på sin egen pikk til å vite at jeg ikke går og forsyner meg av andre pikker. Her fikk jeg prestasjonsangst. Et ukjent begrep for kvinner selvfølgelig.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #911 Skrevet 9. september 2009 1) Og hvordan kan jeg svare helt generelt på det? 2) En mann som ikke kan bli sjalu (som er en helt normal følelse i ekte kjærlighet), kan meget godt ikke bry seg om så veldig mye annet heller. Vil du ha det sånn? 1) Når du sier hva som IKKE er godkjente aktiviteter, og de ikke godkjente aktivitetene inneholder det meste man gjør sammen med venner, så lurer jeg på hva som er igjen av aktiviteter som er godkjente. Det er ikke så generelt det vel. 2) Sjalusi og kjærlighet har ingenting med hverandre å gjøre. Ingenting. En mann elsker meg ikke mindre om han ikke blir sjalu. Sjalusi har svært ofte med usikkerhet å gjøre. Ikke med kjærlighet å gjøre.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #912 Skrevet 9. september 2009 Her fikk jeg prestasjonsangst. Et ukjent begrep for kvinner selvfølgelig. Hvorfor? Og hvorfor skulle kvinner ikke kjenne til et begrep fordi de er kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #913 Skrevet 9. september 2009 Og de spørsmålene er da? Her går det ikke så fort framover gitt
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #914 Skrevet 9. september 2009 Her går det ikke så fort framover gitt You think? *tørt*
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #915 Skrevet 9. september 2009 Her fikk jeg prestasjonsangst. Et ukjent begrep for kvinner selvfølgelig. Ser du hva du selv skriver??
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #916 Skrevet 9. september 2009 Når begynte denne tråden å handle om det? Jeg stilte deg et spørsmål, syns det er interessant å se hva du svarer til den problemstillingen. Umulig å svare på før jeg eventuelt hadde truffet denne mannen/kvinnen personlig.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #917 Skrevet 9. september 2009 Umulig å svare på før jeg eventuelt hadde truffet denne mannen/kvinnen personlig. OK, så du kan komme med en haug med utsagn, og med en gang noen spør det om å svare og utrype, så sier du bare. "Umulig å si, det kan jeg ikke svare på?"
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #918 Skrevet 9. september 2009 Så svaret er at du forandrer mening når du får motbør? Og du svarte ikke på spørsmålet, heller. Jeg har ikke forandret mening. Jeg skrev at du må ha høyeste prioritet. Og for å svare deg, så tror jeg ikke at noen med barn nødvendigvis ville elske meg noe mindre. Derimot ville jeg sikkert få mindre oppmerksomhet. Noe som selvfølgelig er helt normalt.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #919 Skrevet 9. september 2009 Bra, der svarte du på et spørsmål. Inngår man et forhold til noen som har barn, så er det del av pakka. På samme måte som det er del av pakka når man får barn i et forhold. Mindre oppmerksomhet. Men det betyr ikke at man betyr mindre for partneren.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #920 Skrevet 9. september 2009 Jeg har ikke forandret mening. Jeg skrev at du må ha høyeste prioritet. Du skrev høyere enn barnet... Eller snarere først prioritet FRAMFOR barnet. Det er IKKE det samme som å si at BEGGE må ha høyest prioritet, nå derimot, sier du det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå